דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת צמיד לגבר 

מאת    [ 06/02/2017 ]

מילים במאמר: 661   [ נצפה 3708 פעמים ]

כמו כל התכשיטים, גם הצמידים בעצם נועדו כדי לעזור לנו לבטא את חוש הטעם והסגנון שלנו ולבלוט. ואם פעם היו הצמידים בחירה של נשים בעיקר, היום אנחנו עדים לתופעה מעניינת למדי של גברים מבוגרים אשר בוחרים לאבזר ולקשת את ידיהם בצמידים למיניהם. טרנד האופנה הגברית התפתח מאד דווקא בשנים האחרונות וכיום טבעי לחלוטין שגבר ילך עם צמיד יד או אפילו כמה. בעקבות כך הפכו הצמידים לגבר למוצרים פופולריים בחנויות, הן פיזיות והן אינטרנטיות. כעת אני מזמין אותכם להתבונן בטרנד הצמידים לגבר מקרוב ולבחון את התופעה.

חומרים

החומר הנפוץ והפופולרי ביותר להכנת צמיד לגבר הוא, ללא ספק, עור מקורי (או סינתטי לגברים טבעוניים). היתרון שבצמידי עור לגבר הוא האוניברסליות שלהם - צמיד עשוי עור מהווה בעצם אביזר אופנתי המתאים כמעט לכל הופעה ואירוע. ניתן לשלב בין צמיד עור ללבוש חגיגי, אלגנטי ופורמלי, או לחילופין עם בגדים קז'ואל כגון חולצה משוחררת ומכנס קצר. מחירו של צמיד עור לגבר הוא בדרך כלל נמוך יחסית לצמידים אחרים והמבחר שמציע השוק הוא די רחב.

חומרים אחרים מהם נהוג להכין צמידים לגברים הם טיטניום, טונגסטן ופלדה. אלה הן מתכות חזקות ועמידות בפני חלודה, שחיקה, שריטות וקורוזיה. לעיני חלק מהגברים, החיסרון היחסי של צמידי מתכת הוא שלא תמיד ניתן להתאים אותם לכל צורת לבוש. למשל, צמיד טונגסטן לגבר לא בהכרח ייראה טוב בשילוב עם הלבשה קיצית כמו גופיות וכפכפים. היתרון הבולט של צמידים אלה הוא כמובן העמידות שלהם לאורך זמן והנוכחות הכריזמטית שהם מקנים לעונד.

סגנונות

מבחר הסגנונות והצורות של צמידי גברים התרחב מאד בשנים האחרונות. הסגנון השולט הוא ללא ספק צמידי חרוזים, כאשר הבולטים מביניהם הם צמידי אוניקס. אוניקס היא אבן טבעית אשר מקורה בארצות אסיה ומזרח, היא מתאפיינת בגוונים אקזוטיים ולכן נהוג לקרוא לה "עין הנמר". צמיד חרוזי אוניקס לגבר מקנה לבעליו אווירה של שלווה ומסתורין ומתאים לכל הגילאים.

סגננון נוסף השולט בעולם הצמידים לגבר הוא צמידי כדורים מושחלים על חוט. הסגנון הגיע אלינו מבוטיקי איטליה והוא כולל צמידים לגבר בעיצוב עדין ואלגנטי, אשר משתלבים בצורה נהדרת עם לבוש מחויט ומסוגלים לתרום המון להופעה. צמיד לגבר בסגנון זה עשוי לרוב לכלול כדורים משובצים באבני חן או זרקונים ומגיע בדרך כלל בגוונים של זהב או כסף, דבר הגורם לצמיד להיראות יוקרתי ומשובח.

מחיר

מהו מחיר שפוי ואופטימלי עבור צמיד לגבר - זו שאלה שנשאלת על ידי גברים רבים שהחליטו להצטרף לטרנד הצמידים הגובר. התשובה אינה חד משמעית, עקב כך שטווח המחירים נע בין שקלים בודדים לאלפי יורו. הדבר נובע מכך שכל חנות וכל מותג מציעים את הצמידים שלהם במחיר שונה, לכן חשוב לעשות כאן סדר ולהבין שכאשר מדובר במחירים של צמידים לגברים, קיימים שני פקטורים עיקריים עליהם יש להסתמך:

  • מראה הצמיד, או היופי שלו: פשוט לך על מה שטוב לך ומה שאתה אוהב. אם צמיד מסוים מצא חן בעיניך, קנה אותו ותהייה שלך עם החלטתך.  אל תיכנע לפרסומות ודעות למיניהן - עסקים, סלבס ואף חברים עלולים לנסות ולשכנע אותך שהצמיד שבחרת הוא זול, לא מסוגנן או פשוט מדי. כשזה קורה, תדע שהדבר החשוב ביותר הוא ההרגשה האישית שלך - לך  איתה עד הסוף ותזכור שאתה הוא זה שעונד את הצמיד ולא הצמיד עונד אותך.

  • מחיר הצמיד: מן הברור, צמיד לגבר שעולה כמה שקלים באתר כמו איביי עלול להינזק ולהיקרע תוך זמן קצר. ברוב המקרים יש תלול ישירה בין מחיר הצמיד לגבר לאיכותו, לכן מומלץ ללכת על מחיר שפוי וממוצע - עד 100 שקלים תמורת צמיד עור ועד 200 שקלים תמורת צמיד חרוזים או מתכת לגבר. יוצאי מן הכלל הם צמידי פלטינה, זהב או כסף טהור וכמובן צמידים ממותגים של חברות בוטיק. מחירי צמידים אלה יכולים להיות מופרזים במיוחד רק בגלל השם של המותג המייצר אותם.

למעשה, עם החלטת שבא על צמיד אופנתי, עומדות בפניך שתי אפשרויות: לקנות בארץ או להזמין מחו"ל. בניגוד לימים של פעם, כאשר לא יכלנו למצוא בישראל צמידים לגבר ונאלצנו להזמין מחו"ל בלי בטחונות ובלי לדעת עם מי לדבר ומה אנחנו קונים בכלל, כיום ניתן לקנות את הצמידים גם בארץ. מגוון חנויות רחוב וחנויות אונליין מציעים צמידים לגבר בסגנונות שונים, ועם קצת רצון וטיפה של זמן פנוי אפשר למצוא צמיד יפה במחיר שפוי.

רומיאו חנות תכשיטים לגבר - צמידים, תליונים, שרשראות וחפתים לגבר בעבודת יד.


077-204-3604


romeo.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב