דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואה למוגבלים בחשבון הבנק 

מאת    [ 03/02/2017 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 3345 פעמים ]

מה הוא חשבון מוגבל?

לקוח בעל חשבון מוגבל נחשב מוגבל במשך שנה אחת. במשך שנה זו, אין באפשרות  הלקוח  לפתוח חשבון המחאות חדש באף אחד מן הבנקים הפועלים בארץ. כמו כן, הוא אינו יכול להזמין פנקסי צ'קים על חשבון מוגבל, ואינו יכול להשתמש בתשלום באמצעות שקים. ישנה הגדרה נוספת וזה הוא לקוח מוגבל חמור הינה הגדרה שמשכה שנתיים. במשך שנתיים אלה, יחולו על הלקוח המוגבל חמור כל ההגבלות החלות על לקוח מוגבל, אולם הפעם, אם הלקוח מנהל עוד חשבונות, הוא יוגבל בכל חשבונותיו ולא רק בחשבון הרלוונטי, שבו חזרו שקים. ההגבלות יחולו לא רק על חשבונות שאותם הוא מנהל אלא גם על חשבונות שבהם הוא שותף או אף מיופה כוח.

 

מה הן הסיבות להגבלות בחשבון הבנק?

הגבלה של חשבון בנק יכולה להיווצר בשל מספר סיבות עיקריות כגון: בגלל צ'קים חוזרים אשר אין להם כיסוי בחשבון הבנק, בגלל אי עמידה בפירעון הלוואות  שקיבלתם מהבנק בו נמצא החשבון, בגלל אי עמידה בהוראת קבע או בגלל פתיחת תיק בהוצאה לפועל. הגבלה בחשבון זה הוא מצב לא פשוט מורכב ומתסכל, במיוחד מכיוון שהבנקים מסרבים להעניק ללקוחות בעלי חשבון מוגבל הלוואות. אך כיום בנק הוא אינו הגוף היחיד אליו ניתן לפנות לקבלת הלוואה וחברות מימון חוץ בנקאיות, חברות ביטוח וקרנות שונות מעניקות הלוואות למוגבלים בחשבון. כך שתמיד ישנו פתרון לבעיה הפיננסית אליה נקלעתם ופעמים רבות אף מדובר על פתרון פשוט ומידי.

 

הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק

כאמור כיום ישנן חברות פיננסיות רבות אשר מעניקות הלוואות בריבית עבור בעלי חשבון מוגבל. הלוואות אלה ניתנות בתנאים פשוטים מאוד ללא בקשה לביטחונות וערבויות אשר אין באפשרות לקוח בעל חשבון מוגבל להציג. בגלל המצב המורכב בו נמצאים בעלי חשבון מוגבל בדרך כלל הריביות בהלוואות אלה גבוהות מאשר בהלוואות רגילות. אך חשוב לדעת שבגלל התחרות הקיימת כיום בשוק הריביות נמוכות יותר מהעבר ומכפי שמקובל לחשוב. כך שאינכם צריכים להתפשר על הלוואה בתנאים לא אטרקטיביים רק כי הנכם בעלי חשבון מוגבל.

 

סירוב בנקים במתן הלוואות למוגבלים בחשבון

כאשר לקוח הבנק בעל חשבון מוגבל הפתרון הטבעי לבעיה הכלכלית אליה נקלעה זו הלוואה, אך בנקים מסרבים לתת הלוואה לבעלי חשבון מוגבל, וכך לקוחות רבים מוצאים עצמם במלכוד כאשר אינם יכולים לעשות דבר כדי לעמוד בהתחייבויות הפיננסיות. בעבר הבנק היה נחשב הגוף היחיד אליו ניתן לפנות לקבל הלוואה מלבד השוק האפור. מצב זה השתנה בצורה משמעותית כאשר כיום ישנם חברות מימון חוץ בנקאי, חברות ביטוח וקרנות אשר מעניקים הלוואה למוגבלים בחשבון הבנק. כך שמידה והבנק סידר לתת לכם הלוואה ואתם בעלי חשבון מוגבל זו היא אינה המילה האחרונה ועומדות לפניכם אופציות נוספות לפתרון הבעיה הפיננסית אליה נקלעתם.

 

 מה חשוב לדעת לפני שלוקחים הלוואה?

במידה והחלטתם לקחת הלוואה מגוף מימון חוץ בנקאי חשוב מאוד שתבדקו החברה מקצועית ואמינה אשר תעניק לכם תנאי הלוואה שאכן תוכלו לעמוד בהם, אינטרס של כל הצדדים הוא שאכן תעמדו בהחזרי ההלוואה ותחלצו מהמצב הכלכלי הקשה אליו נקלעתם. כאשר אתם פונים אל חברה מקצועית ואמינה היא תעניק לכם ייעוץ פיננסי כך שההלוואה תהיה מותאמת לצרכים הייחודיים לכם. גם במידה ואתם בעלי חשבון מוגבל מגיע לכם לקבל שירות טוב והגון שמתחשב במצב הרגיש בו אתם נמצאים. היום ישנם פתרונות חוקיים ויעילים לפתרון בעיות פיננסיות, כך שגם אם הבנק סירב לתת לכם הלוואה תוכלו בקלות ובמהירות לקבל הלוואה מחברת מימון חוץ בנקאית בצורה פשוטה ויעילה.

 

הלוואה חוץ בנקאית

כשמדובר על הלוואה מגוף ממימון חוץ בנקאי מדובר על הלוואה בריבית, אשר ניתנת ללקוחות בעלי חשבון מוגבל. במידה והחלטתם לקחת הלוואה חשוב שתדעו שכיום ישנן חברות רבות אשר מעניקות הלוואות אלה, לכן חשוב שתפנו אל חברה מקצועית ואמינה, ותבחרו את ההלוואה כך שתהיה בתנאים הטובים ביותר עבורכם ואכן תסייע לכם לצאת מהמצב הכלכלי אליו נקלעתם ולא תביא אתכם למצב פיננסי קשה אף יותר בגלל תנאי הלוואה קשוחים. חברה מקצועית ואמינה תסייע ותלווה אתכם במתן ההלוואה כשתתאים עבורכם תוך התחשבות בכל התנאים הפיננסים.

K.S




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב