דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי רפואה אסתטית לרופאים 

מאת    [ 03/02/2017 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 1869 פעמים ]

רפואה אסתטית שונה מהרפואה הרגילה. ברפואה הרגילה באים בגישה של לרפא בעיה (דחופה או לא דחופה) ואילו ברפואה האסתטית הטיפול הוא לא חיוני ואין מבחינה רפואית בעיה לחיות עם אף ארוך או צלקת בפנים. טיפולים אלה הם טיפולי רשות ולכן הם לא ממומנים על ידי קופות החולים (כמעט בכל המקרים)אלא רק ברפואה פרטית.

כיום עם התקדמות הרפואה גם הרפואה האסתטית מתקדמת. לאוכלוסיה יש כסף פנוי ויותר רצון ומודעות לביצוע טיפולים אסתטיים. מגוון רחב של טיפולים לא מצריך ניתוח עם כל ההשלכות שלו אלא רק הזרקות מקומיות של חומרי מילוי לפנים שבעזרת מניפולציה יכולים לשנות את המבנה של הפנים בהתאם לרצון הלקוח.

האפשרות לבצע טיפולים אסתטיים ללא צורך בניתוח מושכת קהל רחב שמפחד מביצוע ניתוח או שלא יכול לבצע ניתוח. טיפולים בפנים משוייכים בדרך כלל לקוסמטיקאיות אלא שקוסמטיקאית יכולה לעבוד רק על העור מבחוץ ואסור לה לתת תרופות, לבצע חתכים או להזריק חומרים לפנים. כך לדוגמא קוסמטיקאית יכולה לתת עזרה במקרים קלים של אקנה או בהחלקת העור.

לרופא לעומת זאת מותר לבצע את כל שאר הטיפולים בצורה של הזרקות, משחות, תרופות או ניתוחים והוא יכול לטפל במקרים קשים שקוסמטיקאית לא יכולה לטפל בהם.

לימודי רפואה אסתטית יכולים להתאים לרופאים מתחומים שונים ולא רק לפלסטיקאים או רופאי עור. הם יכולים להיות השלמת הכנסה. כך למשל רופא משפחה שעובד בבוקר יכול לשכור מרפאה בערב ולבצע טיפולים באופן פרטי כהשלמת הכנסה וכך גם רופאים מומחים בתפקידים שונים כמו תפקידי מנהלה שונים.

הקורס נמשך בדרך כלל 3 חודשים ולומדים בו את כל מה שקשור לפנים: מבנה עור הפנים, פיזיולוגיה ואנטומיה של הפנים, חומרי הזרקה, הסבר על הלחיים והחזרת הנפח אליהם, הסבר על השפתיים ואפשרויות המילוי שלהם, שימוש במזו - חוטים שהם חוטים שנספגים בגוף, שימוש בפילינג כימי וקילוף העור, הסרת נקודות חן, שימוש בלייזר ומזותרפיה.

רופא שלומד רפואה אסתטית צריך גם לדעת לעשות שינוי מחשבתי בגישה אל המטופלים. ברפואה רגילה הרופא נותן מעצמו כדי לרפא ולעזור לחולה ואילו כאן הוא צריך לדעת לבקש כסף כי המטרה פה היא רווח כספי. כדאי ללמוד גם איך בונים מרפאה אסתטית, איך משווקים נכון (אפשר לפרסם מודעה בעיתון, לבצע קידום באינטרנט או בעוד ערוצים) ואיך מתמחרים את הטיפולים כך שיהיה רווח אחרי ההוצאות כמו: שכירת קליניקה, ביטוח, קניית חומרים אסתטיים ושימוש במכשירים כמו לייזר. יש גם השקעה כספית גדולה בקורס והיא צריכה להחזיר את עצמה.

לפעמים שיתוף פעולה עם עוד רופאים או קוסמטיקאיות יכולים להניב הכנסות יפות כך שכל אחד משלים את השני.

כדאי ללמוד רפואה אסתטית רק אצל מי שעוסק בתחום שנים רבות ויכול לתת תמיכה ולענות לשאלות גם אחרי הקורס. למשל מטופלים יכולים להיות חסרי סבלנות כי לטיפול לוקח זמן להצליח, לעיתים יכולות להיות תופעות לוואי וכדאי גם להכיר את החומרים האסתטיים שיש בשוק, חלקם טובים ואמינים וחלקם לא.

 

רונן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב