מרכזיה איכותית משפיעה על היכולת של העסק כולו לתת שירות לקוחות ברמה גבוהה
שירות הלקוחות של העסק שלכם הוא חלק מהותי וחשוב מאין כמותו בהצלחה של העסק שלכם. כאשר אתם משקיעים מספיק בשירות לקוחות, אתם מאפשרים לעצמכם ליהנות מסביבת עבודה שבה כל צורך של כל לקוח מקבל התייחסות מידית, גם אם לא מענה מידי. אחד התנאים הבסיסיים ביותר לכך הוא יצירת תשתית טלפונים מתאימה להיקפו של העסק שלכם – תשתית שאותה ניתן להרחיב ולהוסיף לה לפי הצורך, ותשתית ששומרת על יציבות ועל איכות ואף מאפשרת לכם שליטה על השיחות השונות והתאמה לפונקציות מודרניות. תשתית זו היא תשתית ה-VoIP – Voice over IP, המחברת את הטלפונים המשרדיים לתשתית הרשת וכך הופכת אותם ליחידות קצה בעלות אפשרויות רבות ברשת המשרדית שלכם. באמצעות מרכזיות שכאלה ניתן ליצור מענה טלפוני איכותי, וכיום הדרך הנכונה לעשות זאת היא עם מרכזיות בענן.
מרכזיות בענן – איך זה עובד ומדוע מדובר בפתרון ברמה הגבוהה ביותר?
מדובר בשירותים שלמעשה מבססים את תשתית השרתים ואת התמיכה הטכנית ברשתות ובמחשוב בשירות חיצוני קבוע, שלו משלמים מחיר חודשי קבוע – ובתמורה מקבלים את כל המענה שרק יכול להיות נחוץ, עם שליטה מרחוק בעת הצורך ועם ניהול רשתות מקצועי. זהו outsourcing מהסוג שמייעל משמעותית את עבודה העסק, וכיום, בהתחשב בכך שמרכזיות הטלפונים מבוססות גם הן על תשתית הרשת – ברור שמרכזיות בענן הן פתרון נוח במיוחד. כל שנדרש הוא מרכזיה איכותית שמתאימה באפשרויות שלה ובכמות הקווים שלה לצורך בעסק שלכם, וחיבור והפעלה מקצועיים שמבוצעים, כמובן, על ידי שירותי הענן עצמם.
שירותי ענן איכותיים ניתנים על ידי חברות ברמה הגבוהה ביותר בתחום
מרכזיות בענן, כמו כל שירותי ענן אחרים שיכולים להיות נחוצים לכם, צריכות להיות שירות שניתן לכם על ידי חברה שמספקת פתרונות תקשורת ברמה הגבוהה ביותר. חברה שכזו תאפשר לכם ליצור את תשתית הטלפונים הנחוצה בעסק שלכם – וכך למעשה לייעל משמעותית את שירות הלקוחות שלכם.
שירותי ענן הם לא רק שירותי מחשוב ורשתות – כיום מדובר גם בשירותי מרכזיה
כשאתם חושבים על שירותי ענן, סביר להניח שאתם מכירים היטב וכנראה שגם כבר עברתם לניהול של תשתית הרשת והמחשוב בעסק שלכם על גבי ענן. שירותי ענן הם, כידוע, שירותים שניתנים על ידי חברה חיצונית המנהלת את השרתים והרשתות הרלוונטיים של העסק, בצורה נוחה במיוחד ובתמיכה טכנית מלאה לפי הצורך של העסק, כמו גם בגיבוי מלא של כל מה שנחוץ בזמן אמת. עם זאת, כיום שירותים אלה מציעים גם אפשרות של הסתמכות עליהם ביצירת תשתית הטלפונים של העסק, עם מרכזיות בענן המבוססות על תשתית VoIP – שבה קווי הטלפון המשרדיים מבוססים על כתובת IP והטלפונים עצמם הם מתקדמים ביותר ובעלי פונקציות שליטה ובקרה ברמה הגבוהה ביותר. זהו פתרון שמאפשר הן נוחות בעבודה עם כל טלפון, והן שליטה יעילה ברמת המנהל.
קרן שלום