דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיות בענן - איך זה עובד? 

מאת    [ 31/01/2017 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2557 פעמים ]

מרכזיה איכותית משפיעה על היכולת של העסק כולו לתת שירות לקוחות ברמה גבוהה

שירות הלקוחות של העסק שלכם הוא חלק מהותי וחשוב מאין כמותו בהצלחה של העסק שלכם. כאשר אתם משקיעים מספיק בשירות לקוחות, אתם מאפשרים לעצמכם ליהנות מסביבת עבודה שבה כל צורך של כל לקוח מקבל התייחסות מידית, גם אם לא מענה מידי. אחד התנאים הבסיסיים ביותר לכך הוא יצירת תשתית טלפונים מתאימה להיקפו של העסק שלכם – תשתית שאותה ניתן להרחיב ולהוסיף לה לפי הצורך, ותשתית ששומרת על יציבות ועל איכות ואף מאפשרת לכם שליטה על השיחות השונות והתאמה לפונקציות מודרניות. תשתית זו היא תשתית ה-VoIP – Voice over IP, המחברת את הטלפונים המשרדיים לתשתית הרשת וכך הופכת אותם ליחידות קצה בעלות אפשרויות רבות ברשת המשרדית שלכם. באמצעות מרכזיות שכאלה ניתן ליצור מענה טלפוני איכותי, וכיום הדרך הנכונה לעשות זאת היא עם מרכזיות בענן.

מרכזיות בענן – איך זה עובד ומדוע מדובר בפתרון ברמה הגבוהה ביותר?

מדובר בשירותים שלמעשה מבססים את תשתית השרתים ואת התמיכה הטכנית ברשתות ובמחשוב בשירות חיצוני קבוע, שלו משלמים מחיר חודשי קבוע – ובתמורה מקבלים את כל המענה שרק יכול להיות נחוץ, עם שליטה מרחוק בעת הצורך ועם ניהול רשתות מקצועי. זהו outsourcing מהסוג שמייעל משמעותית את עבודה העסק, וכיום, בהתחשב בכך שמרכזיות הטלפונים מבוססות גם הן על תשתית הרשת – ברור שמרכזיות בענן הן פתרון נוח במיוחד. כל שנדרש הוא מרכזיה איכותית שמתאימה באפשרויות שלה ובכמות הקווים שלה לצורך בעסק שלכם, וחיבור והפעלה מקצועיים שמבוצעים, כמובן, על ידי שירותי הענן עצמם.

שירותי ענן איכותיים ניתנים על ידי חברות ברמה הגבוהה ביותר בתחום

מרכזיות בענן, כמו כל שירותי ענן אחרים שיכולים להיות נחוצים לכם, צריכות להיות שירות שניתן לכם על ידי חברה שמספקת פתרונות תקשורת ברמה הגבוהה ביותר. חברה שכזו תאפשר לכם ליצור את תשתית הטלפונים הנחוצה בעסק שלכם – וכך למעשה לייעל משמעותית את שירות הלקוחות שלכם.

שירותי ענן הם לא רק שירותי מחשוב ורשתות – כיום מדובר גם בשירותי מרכזיה

כשאתם חושבים על שירותי ענן, סביר להניח שאתם מכירים היטב וכנראה שגם כבר עברתם לניהול של תשתית הרשת והמחשוב בעסק שלכם על גבי ענן. שירותי ענן הם, כידוע, שירותים שניתנים על ידי חברה חיצונית המנהלת את השרתים והרשתות הרלוונטיים של העסק, בצורה נוחה במיוחד ובתמיכה טכנית מלאה לפי הצורך של העסק, כמו גם בגיבוי מלא של כל מה שנחוץ בזמן אמת. עם זאת, כיום שירותים אלה מציעים גם אפשרות של הסתמכות עליהם ביצירת תשתית הטלפונים של העסק, עם מרכזיות בענן המבוססות על תשתית VoIP – שבה קווי הטלפון המשרדיים מבוססים על כתובת IP והטלפונים עצמם הם מתקדמים ביותר ובעלי פונקציות שליטה ובקרה ברמה הגבוהה ביותר. זהו פתרון שמאפשר הן נוחות בעבודה עם כל טלפון, והן שליטה יעילה ברמת המנהל.

 

קרן שלום




מאמרים חדשים מומלצים: 

מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה
התוצאה הסופית -  מאת: נדב ברקאי מומחה
תסמונת מטבולית והקשר לתזונה קטוגנית  -  מאת: אילנה בירקין מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב