דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניות בניו יורק מול קניות ברשת 

מאת    [ 28/01/2017 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2160 פעמים ]

חווית הקניה, חווית הצרכנות היא חוויה יוצאת דופן. אנחנו מוצאים כספים על מוצר שאנו אוהבים, בדרך כלל לאחר חיפוש בחנות כזו או אחרת, בדיקה, מדידה, השוואת מחירים וכו..
המוצר הופך להיות מסתם מוצר או חפץ להתרגשות. התרגשות שיש לנו משהו חדש. המוצר הופך מדומם לתחושה, לצפייה שנשתמש בו, נלבש את הבגד, ננעל את הנעל וכו..

אין ספק שישנן מאות ערים בהן הקניות והאופנה ואף Window Shopping הם חלק ניכר מהתיירות המאיישת את העיר, ניתן למנות מספר ערים באירופה כמו פריז, מילאנו, רומא, לונדון ועוד אבל בואו ונסתכל על האמת בפרצוף, שתי הערים שבאמת מובילות את צו האופנה הבינלאומי אלו ניו יורק ולוס אנג'לס. ואיך לא? ניו יורק מארחת פעמיים בשנה את שבוע האופנה הבינלאומי ונחשבת לאחת מבירות האופנה הבינלאומיות.

לוס אנג'לס, טוב פשוט צריך ללכת ב Sunset Strip, בבברלי הילס, לראות את הרכבים, ב Melrose, את המסיבות, את הסליברטאים ולהבין שאופנה זו לוס אנג'לס ולוס אנג'לס זו אופנה. אי אפשר להתחרות במתחם הקניות רודיאו דרייב בברלי הילס המכיל בתוכו חניות אופנה מהיוקרתיות שקיימות.

כמה מהפוקדים את ניו יורק מגיעים אליה בעיקר בשביל לערוך קניות בניו יורק? לכמה חניות אופנה אתם נכנסים בעת ביקורכם בניו יורק? עשרות! חווית הקניות במנהטן היא יוצאת דופן, נוחה ומזמינה, אין צורך להיסחב עם רכב, פשוט מזמינים מלון במידטאון מנהטן מרכז העיר ויוצאים לטייל. יש כל כך הרבה דוגמאות לאזורי קניות בניו יורק, אבל רק בשביל הדוגמא, שדרות מדיסון Madison Avenue במידטאון וצפונה לאפר איסט סייד מציעה חנות אחר חנות של מותגי אופנה יוקרתיים יותר ויוקרתיים פחות. תענוג לכל חובב/ת קניות ואופנה.

הכל טוב ויפה אבל צריך להבין שחווית הקניות עברה תפנית. תפנית חדה ומשמעותית ששינתה את כללי המשחק. אם עד לפני כמה שנים היינו צריכים לטוס לניו יורק בכדי לערוך קניות בחנויות ספציפיות, או לחכות שנים על גבי שנים שיביאו את החנות המיוחלת לארץ, היום אנחנו עורכים קניות בקליק, מהספה שלנו בביתנו הקט והצנוע בישראל. כמה מאיתנו יכולים להרשות לעצמנו טיסה לניו יורק מתי שבא לנו? הפתרון הוא פתרון אדיר והוא נקרא קניות אונליין, או קניות ברשת או איזה שילוב של מילים שתרצו.

חווית הקניית ברשת נוחה, חכמה ומלאה במבצעים, ניתן לרכוש מה אתם רוצים ובכל העולם, אתם רוצים לערוך בחנות ספציפית במדיסון ניו יורק? לא בעיה, כנסו לאחת מהן ברשת וכבר תראו את התהליך לרכישה, רוצים להסתובב בחנות ענקית שיש בה הכל, בגדים, נעלים, מוצרים לטיפוח פנים, אלקטרוניקה, משחקים? לא בעיה כנסו לאחת החניות כמו אייביי, אמזון ותמצאו כל אשר חפצה נפשכם.

אז ככה, ניו יורק זו העיר הכי מגניבה בעולם ואם כבר לערוך קניות אז שם, במנהטן, לרגלי גורדי השחקים בסמוך לאמפייר סטייט בילדינג, צמוד לטיימס סקוור, על שדרות מדיסון היוקרתית, על השדרה החמישית, באיסט ווילג' עם החנויות המוזרות או בווסט ווילג' עם החנויות המקוריות.
אבל אם אין ביכולתנו לטוס לניו יורק השנה, אז אל תשכחו את הפיתרון, קניות ברשת, קליק אחד ואתם בניו יורק.

קנייה נעימה ומוצלחת!

דניאל רייכר


http://www.cityofnewyork.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב