דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לארגן חתונה דתית 

מאת    [ 28/01/2017 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2520 פעמים ]

חתונה דתית בישראל היא בדרך כלל חתונה שונה מאוד מחתונות של החילוניים, כאשר יש מספר אלמנטים שהם מבחינת בל יעבור עבור אורחי האירוע וכמובן, עבור משפחות החתן והכלה. אם אתם מתכוונים לארגן חתונה דתית, כדאי שתיקחו בחשבון את כל הארגונים מסביב ואל תטעו באף פרט, כיוון שאנשים ישימו לב שעשיתם זאת ואם אתם רוצים שהאורחים שלכם ירגישו בנוח, אל תשכחו לעמוד בקריטריונים. במאמר הקרוב ניתן לכם כמה עצות לאירוע דתי שישמרו עליכם מפני ה"נפילות" האפשריות.

זוגות רבים לא מצליחים לעתים להגיע לכל דבר שצריך לארגן באירוע דתי, מה שהופך את הסיטואציה לקשה מאוד עד כדי בלתי אפשרית. כדאי בראש ובראשונה להיעזר באנשים הקרובים אליכם, להתייעץ עם כאלה שכבר עשו אירוע כזה או עם רב אשר יודע מה צריך לקרות בדיוק באירוע ומה חשוב שתזכרו בטרם האורחים מגיעים כיוון שמשם אין כבר דרך חזרה.

לדאוג להפרדה

הפרדת גברים ונשים בחתונה דתית היא חשובה מאוד. ישנם אירועים שמזיזים בהם את ההפרדה בשלב מסוים, אבל כל אירוע דתי לפחות בהתחלה יתיחל בהפרדה בין גברים לנשים. לאירועים שכאלה מגיעים גם רבנים ואנשים מאוד מכובדים בדת ולבטח אין ברצונכם שהם ירגישו לא בנוח באירוע שלכם ויצטרכו לעזוב מבעוד מועד.

תקליטן דתי

הזמנת תקליטן דתי לאירוע זה אחד הדברים החשובים ביותר. יש שירים רבים בקרב הקהילה המסורתית שנחשבים לשירים "מוקצה" שכולל גסויות, מילים על מיניות ומוות וכדומה ותקליטן דתי לרוב מכיר את הרגישויות של הקהל שלו הוא מנגן ואם אתם רוצים לעבור את האירוע בכיף בלי תלונות כאלה ואחרות מהקהל, כדאי להביא תקליטן דתי לאירוע.

צלם דתי

צלמים יוצרים מגע, גם אם לא ישיר, עם באי האירוע וחשוב שהצלמים יבינו את הרגישות של האורחים. אולי במקרה הזה יגיע צלם זכר וצלמת נקבה כדי שכל אחד מהם יוכל להיות באזור אשר הוגדר לו (לבטח תהיה הפרדה של גברים ונשים) וכך תמנעו אי נעימויות.

תפריט כשר

אולי הדבר החשוב ביותר מכל האלמנטים שיש. כל האולמות בישראל מחויבים להגיש אוכל כשר (וגם קינוחי פרווה לאחר האירוע בשביל הפרדה של בשר וחלב) אבל עדיין, חשוב לבדוק שיש תעודת כשרות למקום, שהמקום נבדק על ידי רב פרטי אשר מאשר כי האוכל במקום כשר, דרך ההכנה שלו והמקום שממנו מזמינים את האוכל – שוב, זאת בשביל למנוע אי נעימויות במהלך או לאחר החתונה.

 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב