דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרוזים מברצלונה לכל העולם 

מאת    [ 23/01/2017 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 5067 פעמים ]

העיר ברצלונה הפכה זה מכבר ליעד פופולארי עבור ישראלים רבים. מדי שנה מגיעים לעיר עשרות אלפי ישראלים, חלקם עושים זאת מתוך רצון לנפוש בה, אחרים עושים זאת מתוך רצון ליהנות ממשחק כדורגל של הקבוצה המקומית, ויש גם מי שמגיע לעיר בשביל לעשות בה עסקים.

אך לא מעט ישראלים מגיעים לברצלונה גם בשביל לצאת ממנה לקרוזים לכל רחבי העולם. נמל ברצלונה ידוע בכך שמדי חודש יוצאות ממנו מגוון רחב של אוניות פאר להפלגות נופש ליעדים שונים ברחבי העולם, כמו למשל; קרוזים דרך מדינות הים התיכון, הפלגות לצפון ומרכז אמריקה או לאיים הקריביים, הפלגות נופש מברצלונה לאיי בריטניה, לפיורדים ולמדינות צפון אירופה  ואף הפלגות רחוקות למדינות אסיה ואוסטרליה. מדובר בקרוזים ייחודים שלא בכל נמל באירופה ובפרט בים התיכון, אפשר למצוא.

בחלק מהמקרים, כפי שניתן להבין, למשל כשמדובר בקרוזים לאמריקה או לאוסטרליה, הרי שמדובר בשייט שנמשך ימים רבים והטיול כולו יכול לקחת מספר שבועות, אך במהלכו נהנים המטיילים מאפשרות ייחודית לבקר ביעדים שונים בדרך. הסיבה היא, שהשייט עוצר בדרך בשורה של נמלים בערים שונות, ואז ניתן לרדת מהאונייה ולבקר בהן. כמו כן המטיילים נהנים משייט בספינת פאר ייחודית ומרשימה, כמין מלון יוקרתי צף. מלון זה כולל מגוון אטרקציות, החל מבריכות, ג'קוזי, ספא, חנויות, חדרי כושר, מסעדות, בתי קפה ועוד מגוון אטרקציות ייחודיות שלא היו מביישות שום מלון פאר ובחלק מהמקרים, מדובר אפילו באטרקציות שאין מלונות פאר עצמם.

שייט באונייה שכזו, כוללת גם מספר הפעלות למבוגרים ולילדים, כך שהזמן על האונייה, תקופה שיכולה להימשך מספר שבועות, עוברת בנעימים כשכל יום יש דברים חדשים שאפשר לעשות וליהנות מהם.

 

כיצד בוחרים את הקרוז המתאים לכם

כאמור, מי שרוצה יכול למצוא שורה של קרוזים מברצלונה לכל העולם, העניין הוא שצריך לחפש את הקרוז המתאים. מי שמחפש קרוזים קצרים והוא מוגבל בזמן או מכל סיבה אחרת, יכול למצוא קרוזים לאירופה וכן לים התיכון. מדובר בקרוזים שנמשכים ימים בודדים, ובהם אפשר ליהנות מביקור ביעדים שונים. מדובר על קרוזים לצרפת, איטליה, יוון, ספרד, מרוקו ועוד.

מי שמחפש קרוזים ממושכים, יש לו זמן או שהוא רוצה לצאת לקרוז ולהמשיך שם בטיול עצמאי, יכול לדוגמא לרכוש כרטיס שייט לקריביים, וכן ליעדים שונים באסיה, כמו תאילנד, סין, יפן ועוד. צריך לקחת בחשבון שמדובר בקרוז ממושך, מה שאומר שנשארים הרבה מאוד זמן באונייה, זה דורש לא מעט סבלנות, אך מצד שני זו חוויה ייחודית בה ניתן לפגוש אנשים מכל רחבי העולם, לראות נופים שונים ובעיקר להירגע ולנוח.

לפני סיום חשוב לומר, קרוזים מברצלונה יוצאים כמעט כל השנה, לכן אתם יכולים לבחור את המועד המועדף עליכם ופשוט לרכוש כרטיס. רק תוודאו שאתם יוצאים בתקופה בה יש מזג אוויר נעים לשייט ולטיול ביעד אליו אתם שטים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב