דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות בובקט 

מאת    [ 16/01/2017 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1728 פעמים ]

זהו שמו של כלי עבודה שהוא למעשה מחפרון קטן. הוא גרסה קטנת מימדים של הטרקטורים הסטנדרטיים שאנחנו מכירים, המחפר והשופל. ישנם בובקט רגיל ובובקט אשר הוא יותר קטן מהבובקט הרגיל. בובקט משמש להרבה עבודות פיתוח, בניה ועבודות עפר שונות. עבודות בובקט היום מחליפות מה שפעם היו מבוצעים על ידי קבוצה של אנשים בעזרת כלי חפירה כמו את חפירה רגיל ומכוש היום כאמור עושים עם בובקט. דוגמאות אחדות הן עבודות של מדרכות, קטעי כביש, צינורות מתחת למדרכות או קרקעות שונות, פעולות לשיפוץ בית וכדומה.

 

לבובקט קיימים מספר יתרונות ככלי הנדסי קטן לעבודות. היתרון הבולט ביותר הוא כמובן הגודל שלו. הוא קל משקל קטן וזה מאפשר לו להיכנס להרבה סוגי מקומות שמאופיינים כנמוכים וצרים שכלים הנדסיים כבדים לא יכולים להיכנס אליהם או שיכולים לגרום נזק ליסודות והתשתיות בגלל המשקל הכבד שלהם. בין כל אלה נפוץ מאוד להשתמש עם בובקט לעבודות שיפוצים של בתים פרטיים. בבתים פרטיים יש ריצפה מרוצפת, דשא ובמות מעץ שעלולים להיהרס מטרקטור גדול סטנדרטי, ואילו בובקט יבצע פעולות אלו בלי לגרום נזקים. יכולת התמרון שלו תורמת אף היא לגמישות ולמגוון הרחב של השימושים שלו. מדובר על אפשרות סיבוב של 360 מעלות ומעבר נקי של פינות חדרים.

 

כאשר מדברים על עבודות בובקט בבתי מגורים פרטיים מתכוונים לפעולות כמו: קידוח יסודות להוספת אלמנטים שונים לבית וזאת בעזרת הרכבה של מקדח במקום הכף הרגילה שלו. במצבים של ביצוע ריצוף בשטח החצר של הבית, בובקט יכול לעזור בנשיאת והבאת החול וחומרי הריצוף. גם בעבודות עפר בשטח הגינה בובקט יכול לעזור על ידי פיזור ויישור  האדמה, אבנים, חול וטוף ועוד. כאשר נוצרת פסולת בניין כתוצאה מהשיפוצים או עבודות גינון גדולות, ניתן לפנות אותה על ידי בובקט. בנוסף בובקט מסוגל להיכנס לתוך מבנה הבית מבלי לגרום לנזק לקירות, רצפות וכדומה. הוא עוזר להביא חומרי ריצוף ובניה כמו גם להרוס קירות פנימיים וגם כאן לפנות פסולת.

 

קבלנים המבצעים עבודות בובקט יכולים להיות בעלים של ציוד הנדסי כמו בובקט ויכולים וזה לא נדיר, פשוט להשכיר אחד כזה ליום עבודה או אפילו לשעה או כמה שעות עבודה. השכרה של בובקט לרוב כוללת גם מפעיל מקצועי ומיומן שידע לבצע את העבודות השונות שנדרש. בעת בחירה של קבלן חשוב לבדוק את הניסיון והמקצועיות שלו בסוג העבודה המבוקשת לבדוק שהוא אחראי על כל הנעשה על ידו ועל ידי הבובקט שהוא משתמש בו.

 

יוסי נשיא עבודות עפר בע"מ. קבלן וותיק ומקצועי הנותן שירותי כל סוגי עבודות בובקט וישמח לייעץ ולהתאים פתרון אישי לכל פרויקט.


http://www.yossinassi.co.il/161431/%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%9F




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב