דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנוחות מתחילה בך 

מאת    [ 05/01/2017 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2800 פעמים ]

כדי לייצר שינה טובה, צריך לישון על מזרון טוב, על זה אין כל ויכוח. הבעיה הגדולה בשוק המזרונים היא שההיצע כל כך רחב והידע לא תמיד נרחב מספיק כדי לבחור את המזרון הטוב ביותר עבורך, ומדובר בעניין אינדיבידואלי לחלוטין. אדם לא יכול סתם להיכנס לחנות מזרונים ולבחור את המזרון הראשון שהוא רואה, או שנוח לו. מדובר בעסק מורכב למדי, שדורש עזרה מאנשי מקצוע. במזרונים יש המון נדבכים שבכלל לא חשבתם עליהם.

המזרונים האיכותיים ביותר הם מזרונים אורתופדיים, אך גם אותם יש לבחור בקפידה ואחרי מחקר מקיף וכולל. אם אדם מגיע לקנות מזרון אורתופדי, כנראה שהוא סובל מכאבים ויש להתאים את המזרון בהתאם למקום בגוף בו האיש סובל. יש קפיצים מיוחדים, תפירות מיוחדות ואפילו חומרים נוגדי בערה, כדי למנוע אסונות גדולים. אך החשיבות האמיתית היא בקפיצים וברכות החומר. חשוב לבחור מזרון שיפעיל לחץ במקומות הנכונים וימנע שכיבה לא נכונה, שרק תגביר את הכאבים.

אל תטעו, מזרונים פשוטים עולים כמה מאות שקלים במקרה הטוב, אך המזרונים היקרים, שעולים קצת יותר ויכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים, ישמרו על הגב שלכם בריא לתקופה ארוכה יותר. אנחנו לא רוצים רק לישון, אנחנו רוצים לישון טוב ובריא ולהאריך את חיינו, הכושר שלנו והסיבולת שלנו. אין דבר נורא יותר מכאבי גב מתמשכים ולעיתים הפיתרון הוא פשוט להשקיע בכסף ולחסוך במקומות אחרים - כי אין תחליף לגב וכתפיים בריאים.

מזרון הוא לא מוצר רשות ולא מוצר פנאי. כל אחד חייב מזרון ועדיף כמה שיותר איכותי. מזרונים טובים אפשר למצוא בכל חנות רהיטים שמכבדת את עצמה. אגב, גם במיטה זוגית אפשר להפריד ולקנות מזרונים בודדים, בהתאם לרצון ולנוחות של שני בני הזוג. אם לאחד כואב הגב והוא אוהב להיות מאונך יותר, ולשני יש בעיות צוואר והוא רוצה להיות מאוזן, גם זה אפשרי היום. הרבה אנשים לא יודעים זאת, אך ההתאמה האישית היא מקסימלית ואינדיבידואלית מאוד. המזרונים הנוחים והמפנקים לעיתים גורמים לאנשים ללכת לישון מוקדם יותר מאשר לשבת בסלון על הספה הלא נוחה. עד כדי כך משקיעים יצרני המזרונים.

ישנם מקומות רבים שמעניקים מזרונים לניסיון. ההבנה שמדובר במוצר שצריך לדגום אותו, שכן הוא בשימוש לתקופה ארוכה, גרמה להיווצרות של תקופות ניסיון. אל תתפשרו, עשו בדיקות וצאו לקנות את המזרון המתאים לכם וכזה שישמש אתכם לתקופה ארוכה. זה מגיע לכם ולגב שלכם.

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב