דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון דירות ומבנים לאחר שיפוץ 

מאת    [ 05/01/2017 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1976 פעמים ]

בעל ואישה שזה עתה התחתנו חיכו כבר להיכנס לדירה המשופצת שלהם. הם הזמינו חברת שיפוצים אמינה וטובה שיסדרו להם כמה דברים בדירה הישנה שהורי האב נתנו לו לגור בה וקיוו לטוב. אך מה? כמה ימים לפני תאריך הכניסה המיועד, כשהם באו להכניס את הרהיטים, הם גילו לתדהמתם שהדירה מלוכלכת מאוד. ערימות אבק ולכלוך נערמו בכל פינה ונדמה כאילו שואב האבק הטוב ביותר בעולם יתאמץ מאוד בניקיון פה. מה היו יכולים לעשות בני הזוג? ובכן, לנקות את הכל זה המון עבודה והרבה זמן ולכן הם התקשרו לחברת ניקיון שתבצע את הניקיון עבורם.

זו הייתה בחירה חכמה מאוד בהתחשב בכמה סיבות עיקריות. ראשית, לבני הזוג אין הזמן לנקות את הדירה. הם בקושי פינו זמן להעביר את הרהיטים ביחד עם המובילים וברגע האחרון הצליחו לדחות את התאריך שהם קבעו. שנית, ניקיון לאחר שיפוץ זו פעולה לא פשוטה כלל. אמנם אפשר לעשותה לעבוד, אבל לא במקצועיות רבה. לחברות הניקיון יש את הכלים והחומרים המתאימים לבצע עבודות גדולות ומקצועיות בסדר גודל זה. תחשבו על ניקיון יסודי של פנלים, חלונות והקפדה על הפרטים הכי קטנים. במידה ומשהו קטן מתפספס הוא עלול להשאיר סימנים לעתיד או אפילו לגרום לנזק לדירה המשופצת. איך? ובכן, ניקיון שלא יבוצע כנדרש עלול לגרום נזק, כמו למשל חומרים שמתקשים ולא מנוקים כמו שצריך בזמן המתאים עלולים לגרום לסימנים שלא יורדים ויהיה צורך לבצע ניקיון רציני עוד יותר במרצפות או בקירות.

ניקיון לאחר שיפוץ צריך להיות מבוצע עלי ידי אנשי מקצוע שניקו הרבה דירות בחייהם. הניסיון וההכשרה שהם עובדים בחברת הניקיון יתנו להם יתרון גדול על פני כל אדם שינסה לנקות באופן פרטי. בנוסף, הציוד שיש לחברות הניקיון המספקות שירותי ניקיון לא רק לאחר שיפוץ אלא לחברות, עסקים, מוסדות ובניינים הוא לא ציוד רגיל שיש בכל בית ולכן על מנת להשוות את מקצועיות העבודה לאדם פרטי יש צורך לקנות את החומרים האלו. חשוב גם לדעת להשתמש בחומרים המתאימים כי חמורי ניקיון שישתמשו בהם כדי לנקות חומרים מסוגים שונים לא בהכרח מתאימים ואז גם פה עלול להיגרם נזק.

כשאתם מזמינים חברת ניקיון לבצע עבורכם את הניקיון לאחר השיפוץ אתם יודעים שאתם בידיים טובות. במקרה הזה, כשבני הזוג קבעו לאחר כמה ימים להיכנס לדירה הם ידעו שהדירה הפעם תהיה באמת מוכנה. הם הזמינו את המובילים שהביאו את הרהיטים לדירה שהייתה נראת "כחדשה" והפעם לא היו שום הפתעות לא צפויות. היה נהדר.

 

מבנים - ניהול אחזקה וניקיון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב