דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה במקום אחר 

מאת    [ 02/01/2017 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2736 פעמים ]

שוק העבודה בישראל יכול להיות מאוד מסובך לפעמים. המשרות אינן רבות ביחס לביקוש ובמקצועות רבים יש אינפלציה של בוגרי תארים כאלו ואחרים, שמתקשים לעיתים למצוא עבודה רווחית, יציבה וכזו שתחזיק לשנים רבות ותתן בטחון כלכלי. כל אחד מחפש לעבוד במקצוע שלו, ובמה שהוא אוהב, אך לא תמיד זה מתאפשר וצריך לחפש אלטרנטיבות. יש אלטרנטיבות מקומיות, שלא נתפסות תמיד כאטרקטיביות ולעיתים לא עונות לדרישות העובד ויש אופציות אחרות - אטרקטיביות בהרבה, שיבחנו גם את כושר ההסתגלות וההתפתחות של האדם.

אנשים רבים מחפשים פתרונות יצירתיים כמו פתיחת עסק עצמאי או התחלת עבודה כפרילנס, אך ישנן אופציות נוספות, מעבר לגבולות המדינה, שיתנו לבנאדם קצת יותר משכר נטו. עבודה בארה"ב היא אחת האופציות המעניינות ביותר שיש לשוק הבינלאומי להציע. ארצות הברית, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מציעה מגוון רחב של אפשרויות לעובד הישראלי הממוצע, המחזיק או לא מחזיק בתואר אקדמי. במקביל להתפרנסות, המעצמה הגדולה בעולם מציעה מגוון רחב של טיולים ואטרקציות, מהם תוכל ליהנות בזמן שאינך עובד.

בניגוד לעבודה באירופה או במחוזות קרובים יותר, עבודה בארה"ב נותנת לכם את האפשרות לחוות תרבות שונה לחלוטין, הן מבחינת הסביבה החברתית והן מבחינת סביבת העבודה. ניו יורק התוססת, לוס אנג'לס המעניינת וטקסס הגדולה הן רק חלק מהלוקיישנים בהם תוכלו להתחיל את חייכם החדשים. המחייה בחלק מהמקומות בארה"ב היא זולה יותר מישראל והשכר בעבודות הללו הוא משתלם ביותר, כזה שיאפשר לכם לשפר את איכות החיים שלכם בצורה משמעותית ודראסטית.

המגבלה העומדת מן עיני רוב האנשים היא הניתוק מהמשפחה ומהחברים והריחוק מהתרבות הישראלית המוכרת ומאיזור הנוחות. עם זאת, הטכנולוגיה של היום המאפשרת להיות מחוברים לכל אחד, בכל מקום, בכל זמן נתון, ובכך הפערים מצטמצמים והקשר עם הקרובים והיקרים רק מתחזק. השכר הגבוה מאפשר לעובד לטוס חזרה ארצה יותר פעמים בשנה, ויותר מכך, מאפשר לו גם לסבסד חלק מהעלויות של הקרובים הרוצים לבקר אותו.

מגבלה נוספת היא ויזת העבודה, שאינה ניתנת בקלות בארה"ב, אך עם קצת עבודה וחסינות לבירוקרטיה, האפשרויות הן באמת בלתי נגמרות. בנוסף, אין חובה להישאר בארה"ב לכל החיים. אם הגעגועים מתגברים, היכולת הכלכלית פחות משפיעה מבעבר והרגשות המיצוי אופפות אתכם, תמיד אפשר לעזוב בצורה מכובדת, לחזור ארצה ולחפש את עצמנו מחדש. חיים רק פעם אחת, אבל חייבים גם לעבוד, אז למה לא לחקור אופציה מרתקת, מכניסה ושונה, כמו עבודה בארה"ב.

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב