דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבנות פרגולה נכון 

מאת    [ 31/12/2016 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 1572 פעמים ]

בנייה של פרגולה אינה דבר של מה בכך, זאת כיוון שמדובר למעשה בגגון שאתם רוצים לעשות במרפסת או הגינה שלכם, משהו שיהיה גם מעוצב יפה וגם ימנע מגשם בחורף ושמש בקיץ להפריע לכם אם אתם רוצים לצאת קצת מתוך הקירות של הבית ולשבת קצת באוויר הפתוח.

 בין אם אתם רוצים לבנות פרגולה בצפון הבית או בכל כיוון אחר, כדאי שתדעו כמה פרטים חשובים שאסור לאף אחד להתעלם מהם במהלך ולאחר הבנייה של הפרגולה, זאת כיוון שמדובר בתוספת של משהו לביתכם שאמור להחזיק שנים רבות ואם אינכם בטוחים בפרטים מסוימים עדיף שתבדקו זאת שוב ושוב במקום שתצטערו בהמשך על מה שקרה.

אם אפשר להימנע מטעויות כבר בהתחלה ועוד בטרם התחילו לבנות את הפרגולה בביתכם, עדיף להימנע מכך. לכו לראות פרגולות בבתים אחרים, חפשו באינטרנט, תקבלו רושם ממגוון סוגים ורק לאחר מכן תקבלו החלטה על איזו פרגולה תרצו.  

ראשית, ישנם מספר סוגים של פרגולות אשר עשויות מחומרים שונים. לאחר ששנים רבות רוב הפרגולות היו עשויות מעץ, כיום ובעיקר פרגולות בצפון עשויות מאלומיניום, מה שהופך אותן ליותר קלות לעיצוב, יותר יפות מבחוץ ולכאלה שמחזיקות שנים רבות - כך שפרגולה מאלומיניום בהחלט יכולה להיות בחירה נכונה עבור הגינה או המרפסת שלכם.  

בנוסף, כדאי להחליט בדיוק על איזה גודל של פרגולה אתם רוצים עוד בטרם הבאתם את איש המקצוע. זכרו, הפרגולה תהיה אצלכם הרבה שנים וחשוב לבדוק איזה נתח של שמש היא תכסה והאם בכלל אתם מעוניינים שכל האזור בגינה או במרפסת שלכם יהיה מכוסה לחלוטין.   אל תתביישו לשאול על אופי הגגון שעל הפרגולה.

בסופו של דבר, אתם רוצים להימנע מהגשמים אך יש כאלה שלא יתנגדו שלמרות הפרגולה, עדיין יהיה עליהם קצת אור בימים של שמש. לכן, ישנם אמנם גגונים אשר לא חודר דרכם גם לא טיפת גשם אך מאידך גם לא שמש, אבל יש גם כאלה שנחשבים ליותר עדינים ואווריריים אשר מאפשרים לקצת קרני שמש לחדור מדי פעם.  

לאחר שקיבלתם את כל ההחלטות המהותיות בנוגע לפרגולה, הגיע הזמן למצוא מתקינים ראויים שכבר ראיתם עבודות שלהם ואתם סומכים עליהם שיבצעו עבורכם את העבודה על הפרגולה בצורה הטובה ביותר. תשאלו שאלות, תתעניינו, תבררו היטב לגבי מחירים ואל תשכחו כי מדובר בסופו של דבר בכמעט סגירה של חדר נוסף בביתכם, לכן השתדלו להתייחס אליו ככה ואל תזלזלו בעיצוב של הפרגולה.  

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב