דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סליקת כרטיסי אשראי - פרטים שכדאי לדעת 

מאת    [ 29/12/2016 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 3195 פעמים ]

האינטרנט בשנת 2016 מהווה זירת מסחר עצומת ממדים, במסגרתה נערכות עסקאות מסחר בהיקף בלתי נתפס. עובדה זו גוררת שלוש מגמות מרכזיות: עליה בהיקף המסחר האלקטרוני, הגברת הצורך בשירותי סליקת כרטיסי אשראי ועליה בצורך להגביר את האבטחה כדי לאפשר מסחר און ליין בטוח. גם לכם נחוצים שירותי סליקת כרטיסי אשראי? רגע לפני שתבחרו בחברה המספקת שירותי סליקת כרטיסי אשראי, רצוי שתדעו כמה פרטים שיסייעו לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

עליה בהיקף המכירות והסכנות

11 מיליארד דולר, לא פחות – אל תשפשפו את העיניים: 11 מיליארד דולר, זהו ההיקף של הרכישות שבוצעו בישראל דרך האינטרנט בשנת 2015. הישראלים התאהבו בקניות און ליין, והיקף המסחר האלקטרוני רק הולך וגדל וצפוי להתרחב בהתמדה. עם השגשוג בעסקאות המבוצעות און ליין מגיע, לצערנו, גם שגשוג במקרי העוקץ, ההונאה וההתחזות. יש הרבה סכנות במסחר מקוון – גם לצרכנים, אך בעיקר לכם, בעלי העסקים – והפתרון האולטימטיבי עבורכם היא סליקת כרטיסי אשראי אמינה ומאובטחת.

 למה? מה הקשר בין סליקת כרטיסי אשראי לבין קניה בטוחה ברשת?

 חברת הסליקה מאפשרת את העברת התמורה בין הלקוח שמשלם באמצעות כרטיס אשראי לבינך, בעל העסק. לרוב, חברה המציעה פתרונות של סליקת כרטיסי אשראי לא רק תאפשר את התיווך בינך לבין חברת האשראי, אלא גם תציע פתרונות אבטחה. בשל הסכנות הרבות הגלומות ברכישה און ליין – התחזות, מרמה, הונאה, שימוש בכרטיס אשראי גנוב או מזויף, הגעת פרטי האשראי לעבריינים או היעדר כיסוי ואישור לעסקה, יש צורך בבדיקה מהירה ומידית של פרטי הלקוח ושל פרטי העסקה כדי למנוע "נפילה". במסגרת סליקת כרטיסי אשראי מבצעת החברה הסולקת, בזמן אמת ומהר ככל שניתן כמה פעולות לצד סליקת כרטיסי אשראי. בין הפעולות הללו נכללות הפעולות הבאות: ווידוא זהות הלקוח, אימות פרטים, ווידוא נתונים גיאוגרפיים, כיסוי באשראי וכיוצא באלה. לשם כך משתמשת החברה לסליקת כרטיסי אשראי במגוון אמצעים, כלים ותוכנות, המאפשרים סליקת כרטיסי אשראי לצד קניה בטוחה.

 סליקת כרטיסי אשראי – מה חשוב לדעת?

 אתם מניחים שאתם יודעים הרבה על פתרונות סליקה ואבטחה, אבל לפני בחירת שירותי סליקת כרטיסי אשראי וודאו כי אתם מודעים למספר נתונים. למעשה, בכל רגע נתון אתם חשופים להונאה ולתרמית אשראי, חשיפה עם סיכון מוגבר כשמדובר בעסקאות און ליין. הנפגעים העיקריים מהונאות מקוונות הם בעלי העסקים, וכדי להתגונן היטב חשוב שתהיו מודעים לעובדות הבאות:

  • כשחברת אשראי מאשרת את העסקה, אין להסיק מכך שבוצעה בדיקת זיהוי ואימות נחוצה ומספקת. חברת אשראי מאשרת ביצוע עסקה לאחר שווידאה שיש כיסוי ושהאשראי אינו גנוב או חסום. אין די בכך: שירותי סליקת כרטיסי אשראי תוודא אלמנטים נוספים שיגבירו את בטחון הרכישה.
  • במקרה בו אושרה העסקה על ידי חברת האשראי, אין בכך התחייבות שחברת האשראי תכסה הפסד במקרה של הונאה.
  • כדי להימנע מנפילה בפח עליכם, כבעלי עסקים, לנקוט מספר צעדים. הראשון הוא הצטיידות בפתרונות סליקת כרטיסי אשראי בשילוב אבטחה ולצד מערכת זו ישנם אמצעים חשובים נוספים.
  • בעסקאות במסמך חסר (כאשר כרטיס האשראי הפיזי אינו מוצג), בית העסק חשוף לנזק: חברות האשראי מתנערות מכל הפסד שיגרם עקב הונאה והתחזות, ובית העסק סופג את הנזק בעקבות עסקאות מוכחשות.
  • רוב החברות הסולקות המציעות שירותי סליקת כרטיסי אשראי מציעות גם פתרונות אבטחה מגוונים לצד שירותי סליקה.
  • בעת בחירת חברה המספקת שירותי סליקת כרטיסי אשראי יש להקפיד על ניסיון, על אמינות, על זמינות, על שירותיות (תמיכה טכנית עשרים וארבע שעות ביממה), על שרידות (פעילות מערכת האבטחה באופן מהיר בכל רגע, גם בזמן הפסקת חשמל או בעת נתק בתקשורת) ועל אספקה של מגוון שירותי סליקה ואבטחה. 

מקדם ומשווק אתרי אינטרנט להיות במקומות מובילים במנועי החיפוש השונים עם ידע וניסיון רב בשיווק בניו מדיה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב