דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת לניהול לידים 

מאת    [ 26/12/2016 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2234 פעמים ]

כיום, מתגבשת יותר ויותר ההבנה בקרב מנהלי החברות והעסקים בעולם בכלל ובישראל בפרט, כי התייעלות כלכלית היא הדרך הכי טובה לאפשר לעסק שלכם לצמוח. לא צריך יותר לשבור את השוק עם רעיונות מדהימים. לא צריך להיות פורצי דרך בתחומכם. לרוב מספיק לבצע תהליכי ייעול בעסק שלכם, במחלקות השונות שלו, כדי לאפשר לו לצמוח בקצב מצוין. אפשר לחסוך במשאבים, כוח אדם, זמן ותשומת לב רבה שמוקדשת לדברים בכלל לא הכרחיים, שמונעים מהעסק לצמוח. כיום, בזכות ההתפתחות הטכנולוגית הגדולה של השנים האחרונות, והתפתחות עולם המחשבים והטלפונים הניידים אצל הקהל הרחב, קל מאוד לייעל את התהליכים שמתרחשים בעסק שלכם. דוגמא אחת לייעול תהליכים בעסק שלכם באמצעות פיתוח טכנולוגי, היא מערכת לניהול לידים.

איך זה עובד?
אחרי ההקדמה הזאת, אם אתם בעלי עסקים או בעלי חברות שיווק שמתעסקות מן הסתם בלידים, אתם בטוח תוהים איך מערכת לניהול לידים פועלת, ואיך היא מביאה להתייעלות כלכלית. יש כמה שלבים שמבצעת המערכת בפעילות ניהול הלידים. בשלב הראשון מחברים את כל ערוצי השיווק(דפי נחיתה, אתרים, טלפונים וכדומה), הספקים והשותפים של העסק, למערכת הניהול. לאחר מכן מגדירים את חשבונכם במערכת הניהול, ויוצרים כלי ניתוב אוטומטיים של לידים, לעבר משתמשי המערכת. בשלב השלישי מתחילים לעבוד עם המידע שצברנו, מנהלים ומטפלים בלידים, מבצעים בקרת משתמשים ומכינים דוחות סטטיסטיים מעודכנים. כעת יש בידינו המידע המתאים לביצוע פעולה כמו חיסכון בכוח האדם. כעת יש ביכולתינו גם אפשרות לייעל ולשפר את הקמפיינים של העסק שלנו. הטיפול בלידים הופך להיות פשוט ויעיל, מה שמגדיל בצורה משמעותית את רווחי החברה ומאפשר לה לצמוח בצורה מאוד משמעותית.

מערכת דיוור
מערכת לניהול לידים כוללת בתוכה מערכת דיוור. הכוונה היא להודעות שנשלחות ללקוחות הפוטנציאלים של העסק שלנו. מדובר על הודעות שנשלחות לטלפונים הסלולריים של אותם לקוחות באס אם אס. היתרון כאן הוא שהמידע מגיע ישירות לכיס של הלקוח. יש גם אפשרות לשלוח את ההודעות לחשבון האי מייל של הלקוחות. כאן היתרון הוא היכולת ליצור תבניות דיוור מתקדמות. בהודעות ניתן לכתוב סוגי מידע שונים על העסק שלכם שחשוב שלקוחות יכירו. לעיתים מדובר על שינוי שמתרחש בעסק, לפעמים מדובר על מוצר או שירות חדש שאתם רוצים לפרסם, לפעמים מדובר על מבצעים או הנחות שחשוב שהלקוחות יכירו בהקדם האפשרי. כך ניתן לשמור על קשר עם הלקוחות כאשר לכם יש שליטה מלאה על המידע שהלקוחות יקבלו. בנוסף, אתם בוחרים איזה לקוחות יקבלו איזה מידע. אין ספק שמדובר על שיווק ופרסום יעילים במיוחד.

למי זה מתאים?
כאמור, מערכת לניהול לידים מתאימה בראש ובראשונה לבעלי עסקים או מנהלי חברות. מצד שני, המערכת מתאימה גם לאנשי שיווק שרוצים לספק ללקוחות שלהם לקוחות פוטנציאלים.

יוסי מלמד כתיבה שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב