דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השגת חסות לכנס 

מאת    [ 25/12/2016 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2473 פעמים ]

הפקת כנסים מצריכה משאבים בלתי מבוטלים. ישנן עלויות רבות הכרוכות בכך. יש צורך לבחור מקום לכנסים אשר יתאים באופן מיטבי לצרכי האירוע הספציפי, לשלם למרצים או אומנים שעתידים להשתתף בו, לשכור שירותי קייטרינג, לשכור ציוד טכני, לשלם עבור יח"צ וחומרים פרסומיים וכו'. משום כך, מקובל לפנות לגורמים שונים בכדי שאלו יתנו לכנס את חסותם.

חסות משמעה מימון מלא או חלקי של אירוע על ידי גוף כלשהו, לרוב עסקי. השגת חסות מצליחה כאשר ניתן להגיע לתועלת הדדית. כלומר, מבקש החסות משיג את המימון הדרוש לו כדי להוציא לפועל את האירוע, בעוד נתן החסות משיג תועלת בדמות חשיפה ו/או מוניטין. כך, האירוע הופך ערוץ שיווקי אפקטיבי עבור נותן החסות, אמצעי להגיע ללקוחות ושותפים פוטנציאליים ולשדר להם את המסר הנכון. 

בכדי להשיג חסות, על נותן החסות הפוטנציאלי לקבל את הרושם כי האירוע הזה אכן יכול להביא לו את התועלת הרצויה. בין השאלות שישאל עצמו נותן החסות:


    • מיהם מפיקי האירוע ו/או החברה העומד מאחוריו? נותן החסות ירצה להיות משויך עם גורמים מקצועיים ומצליחים.
    • כיצד ייתפס האירוע על ידי המשתתפים בו? נותן חסות לרוב ירצה להיות משויך עם אירועים שייתפסו כמצליחים, יוקרתיים, מקצועיים וכו'.
    • כמה אנשים צפויים להגיע לאירוע? ככל שמדובר על אירוע בעל מספר משתתפים גבוה יותר, פוטנציאל החשיפה של נותן החסות גדול יותר.
    • מהי דרגת החשיפה שיקבל? מן הסתם, ככל שיוכלו מפיקי האירוע להבטיח לנותן החסות חשיפה רבה יותר, כך יגדלו הסיכויים שיענה לבקשתם. חשיפה יכולה לבוא לידי ביטוי בשילוט, בחומרים מודפסים אשר מחולקים למשתתפי הכנס, בדוכן המיועד לנותן החסות, בשיבוץ נואם מטעמו בתוכנית האירוע ועוד.

בחירת מקומות לכנסים יכולה להשפיע על נכונות גופים שונים להעניק להם חסות. חשוב לבחור מקומות המיועדים לאירוח כנס או מקום לאירוע עסקי גדולים דוגמת מרכזי כנסים. מרכזי כנסים משדרים יוקרה ומקצועיות, ותדמית זאת כמובן תושלך גם על האירוע, מארגניו ונותני החסות. בנוסף, בחירה במקום איכותי כמו מרכז כנסים תשפיע על המידה בה הכנס ימשוך מבקרים.

מרכזי כנסים מציעים מגוון אולמות וחללים מקורים ופתוחים ולכן מאפשרים קיום של אירועים מורכבים וגדולים כמו כנסים אליהם מגיע מספר גדול של משתתפים ומתקיימים מספר פעילויות במקביל. בחירה במרכז כנסים תקל על מפיקיו בתכנון האירוע וכן בהוצאתו לפועל בהצלחה.

בסופו של דבר, השגת החסות הינה אמצעי להגשמת האירוע ואינה המטרה הסופית של המפיקים או הארגון העומד מאחורי הכנס. הצלחת הכנס תשרת את הארגון בהגשמת המטרות שהושגו, וכן תקל עליו להשיג חסויות בעתיד.

 

וואהל סנטר הינו מרכז כנסים במרכז הארץ, אשר מאפשר אירוח של כנסים וכן אירועים עסקיים מורכבים, הודות למגוון אולמות, חלל התכנסות מרווח, מרפסות וחצרות אירוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב