דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות בהפעלה ליום הולדת 

מאת    [ 22/12/2016 ]

מילים במאמר: 623   [ נצפה 2223 פעמים ]

היתרונות בהפעלה ליום הולדת

עוד שנה עברה והגיע היום המיוחד של הילד או הילדה שלנו. היום הזה שהם מחכים לו כל השנה שבו הם הנסיכים והנסיכות ליום אחד, שכל תשומת הלב מופנית אליהם, היום הזה שהם יכולים לאכול ממתקים ועוגות, שהם מקבלים מתנות, שרים להם שירים ואנחנו עושים הכול כדי לשמח אותם ולתת להם את מה שהם רוצים.

אין ספק שאנחנו רוצים לתת לילדים שלנו את הטוב ביותר, שאנחנו רוצים לשמח אותם ולתת להם את ההרגשה שהם הכי מיוחדים בעולם, כי הם באמת הכי מיוחדים, ולהעניק להם חוויה ייחודית כדי שהם יהיו מאושרים. אז כאשר מגיע יום ההולדת אנחנו מוצאים את עצמינו כל פעם מחדש בהתלבטות איך לחגוג השנה? האם לארגן מסיבה לכל הילדים מהגן או בית הספר או לחגוג בצורה מצומצמת רק עם המשפחה הקרובה?

מניסיון רב ועשיר בעולם הילדים גילינו שהקסם של הפעלה ליום הולדת מעניקה את החוויה עוצמתית ונותנת ערכים מוספים לילד/ת יום ההולדת ולחבריהם. הכנו עבורכם רשימה של כמה יתרונות משמעותיים למה כדאי ורצוי הפעלה ביום הולדת.

היתרון הראשון והחשוב הוא תשומת הלב והאהבה שהילד או הילדה מקבלים מהחברים שלהם. רוב שעות היום הילדים שלנו מבלים בגן או בית הספר עם אותם ילדים אחרים. המעמד שילדי יום ההולדת נמצאים בו כשכל הילדים מגיעים במיוחד בשבילם, לחגוג בשמחתם, לברך אותם ולתת להם מתנות מרגשת ועוזרת לביטחון העצמי שלהם, נותנת להם תחושת גאווה על מי שהם ושמגיע להם שישמחו בשמחתם, הם מקבלים הזדמנות שכל החברים שלהם יכירו אותם קצת יותר ואפילו לפתוח דלת לחברויות חדשות.

הפעלה ליום הולדת מגבשת חברתית את הילדים. כל הילדים, במשך כשעתיים בערך, משחקים ביחד משחקים, צוחקים, שרים, רוקדים ועוברים פעילות שהדגש שלה הוא הקבוצה והחברה בדרך כלל . ומה שכיף זה שהם עושים את זה ביחד. ביחד הם עוברים פעילות ששוברת להם את שגרת היומיום ונותנת להם נושאים וחוויות משותפות. מאד בולט לעין וניתן לשים לב שקבוצות של ילדים שמרגילים אותם לפעילויות חברתיות מרובות יותר יוצרים קבוצה מגובשת שהיא נחמדה וסבלנית יותר אחד כלפי השני. זה מקסים לראות את הילדים נהנים ביחד.

מה שמאוד מעניין ומוצלח בהפעלות ליום הולדת זה אינסוף האפשרויות שיש היום להפעלות. כל האופציות פתוחות ואפשר להזמין הפעלה שעונה בדיוק על הצרכים שלכם. סוגי ההפעלות מגוונות כל כך ויצירתיות. ישנן הפעלות עם משימות ואתגרים, הפעלות בסגנון של פעם עם המשחקים המוכרים והטובים, הפעלות מקוריות, הפעלות קונספט (הפעלות שהם בנושא מסוים כמו למשל אנה ואלזה או ספיידרמן), הפעלת בועות סבון ענקיות, הפעלה עם מתנפחים ואטרקציות, הפעלות תיאטרון וסיפור, סדנאות יצירה ובאמת שהשמיים הם הגבול. רק תבחרו.

הרבה הורים יכולים להעיד על כך שכשיש מפעיל/ה ביום ההולדת יש להם ראש שקט, הם לא צריכים לדאוג מה לעשות מה עם הילדים. זה בהחלט לא פשוט להחזיק 30-40 ילדים, ולפעמים גם יותר, ולהעסיק אותם. בשביל זה יש את אנשי המקצוע שטובים ואוהבים את מה שהם עושים. הם באים עם כל היצירתיות והאהבה לילדים, הם באים עם המטרה להפוך את יום ההולדת ליום הכי שמח אצל הילדים. זאת מטרה משותפת.

כדי לדעת איזה מפעיל/ה להזמין אפשר לשאול מקורבים שכבר עשו הפעלה ליום הולדת לילדיהם ואפשר לברר ולבדוק גם על מפעילים חדשים שהילדים עוד לא מכירים. מה שחשוב שתהיה כימיה עם המפעיל/ה, שיהיה תיאום ציפיות מסודר וכמובן תקשורת טובה. ככה מבטיחים לילדים פעילות מסודרת ואטרקטיבית שתעניין אותם.

כדי לארגן יום הולדת ישנן הכנות, נסיעות, קניות והמון אנרגיה שמושקעת. בנוסף לכל הדברים שצריך לדאוג להם כמו למשל: מציאת מקום ליום ההולדת, קישוט המקום, קניות של אוכל, שתייה, ממתקים, מפות שולחן, מפיות וסכומים ולערוך את כל הדברים הללו בצורה חגיגית על שולחן, לאפות עוגה, להכין את ילד/ת יום ההולדת ועוד , תנו לעצמיכם בזמן האירוע עצמו ליהנות מכל מה שתכננתם, לראות את הילד או הילדה שלכם נהנים ואת זה תוכלו לעשות בעזרת הפעלה ליום הולדת.

אז ביום ההולדת הבא מומלץ לחגוג עם הפעלה ליום הולדת. איזה סוג הפעלה? אתם תבחרו. מאחלים לכם מזל טוב ורק שמחות. 

משה סאלם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב