דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גם לטבעוניים מותר ליהנות 

מאת    [ 21/12/2016 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2195 פעמים ]

יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן כיום בצורה מעט שונה. לא החתונה הסטנדרטית שכולנו מכירים, אלא אירוע ייחודי ושונה, כמו חתונה טבעונית לדוגמה. המודעות לטבעוניות עלתה בשנים האחרונות, ויותר ויותר צעירים בוחרים לחיות בדרך זו, וגם להתחתן בדרך זו. מה זה אומר? התפריט כמובן משתנה. לא מנות בשריות או חלביות, אלא רק מנות טבעוניות, על בסיס ירקות, פירות וטופו.

ומה בנוגע לשתייה? יש לא מעט משקאות שלא מתאימים לטבעוניים, אך ישנם משקאות רבים אשר מיועדים לטבעוניים, אך לא לטבעוניים בלבד (גם אלו שחובבים בשר יוכלו ליהנות מהם, למזלם הרב). הנה כמה המלצות למשקאות קייצים, מרעננים ובעיקר טעימים, רגע לפני שאתם בוחרים שמלה וחליפה, תקליטן ואולם ומחליפים טבעות.   

1. מעדן חלב סויה טבעוני עם שיבולת שועל ובננה   משקה קליל וקייצי, שירענן אתכם ואת האורחים שלכם על רחבת הריקודים. מה יש בפנים, אתם בטח תוהים לעצמכם? חלב סויה, שיבולת שועל, זרעי צ'יה, זרעי פשתן, קינמון, בננה ופטל.   

2. שייק בננה פפאיה   קוקטייל המיועד לחובבי הפירות. קצת כבד, ומתאים יותר לישיבה בשולחן מאשר לרחבת הריקודים. מה הוא כולל? בננה ופפאיה, כמובן, זרעי צ'יה ומים. 

3. שייק אפרסק ונענע   ה-שייק של הקיץ. מרענן וקליל, שיחדש עבורכם את האנרגיה וייתן לכם כוחות מחודשים ברחבת הריקודים. בפנים: אפרסק, תרד, חסרה ערבית, נענע, טחינה משומשום מלא, משקה אורז, סירופ אגבה או סירופ מייפל טבעי אורגני וקוביות קרח.   

4. שייק בננה ואפרסמון עם טחינה משומשום מלא   עוד שייק על בסיס בננה שיעלה לכם חיוך רחב על הפנים. כולל אפרסמון, מים וטחינה משומשום מלא. מומלץ להגיש עם קוביות קרח להשלמת האווירה.    5. שייק תות בננה   אחד השייקים הקלאסיים. השייק המוכר והאהוב, בלי יותר מדי סיבוכים. תות שדה, בננה, מיץ תפוזים וקצת נענע יעשו את העבודה ויבטיחו הנאה רבה לאורחים בחתונה שלכם. רק חשוב שגם אתם לא תשכחו ליהנות מכל הערב.   

כמובן שאת השייקים/קוקטיילים השונים תוכלו לעשות בשתי גרסאות: גרסה עם אלכוהול וגרסה בלי אלכוהול, לטובת הילדים בקהל או לטובת אלו שלא חובבים שתייה חריפה. כך תבטיחו אירוע מרענן, קייצי וכזה שלא ישכחו זמן רב, גם אלו שלא ממש מאמינים בטבעונות.   

אל תתפלאו אם לאחר החתונה הטלפונים שלכם יוצפו בבקשות שונות מחבריכם לקבל את המתכונים, מאחר וסצינת הטבעונות צוברת תאוצה בישראל בשנים האחרונות. כנראה שבעתיד הלא רחוק, אחוז החתונות הטבעוניות בישראל יעלה באופן ניכר לעומת מה שאנחנו רגילים היום. 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב