דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כבר לא חייבים לנקות את הבית בעצמנו 

מאת    [ 19/12/2016 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 1897 פעמים ]

לנקות את הבית שלנו זו לא משימה פשוטה כלל, לצערנו הרב. במיוחד אם אתם לא נמנים על חובבי הניקיון. לעתים צריכים הכנות נפשיות ארוכות ורבות לפני שמתחילים במשימת הניקוי השונות בביתנו, כשבני זוג רבים קובעים מראש יום בשבוע, בדרך כלל בסוף השבוע, המוקדש אך ורק לניקיונות השונים בבית - מספונג'ה, דרך ניקוי האמבטיה ועד לקיפול כל הבגדים שהצטברו מהכביסות השונות. עד כדי כך הניקיונות השונים לא חביבים עלינו. אלא שבעידן הנוכחי, כבר לא צריך לנקות את הבית לבד. ניתן להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע, אשר יעשו את העבודה עבורכם, תמורת תשלום כמובן.

איך מוצאים את איש המקצוע הטוב ביותר? נעזרים באינטרנט, כמובן. פשוט פתחו את אחד ממנועי החיפוש השונים והקלידו את המילים חברות ניקיון מומלצות ותקבלו את התוצאות הרצויות במהרה. תוכלו להשוות בין החברות השונות מבחינת הביקורות ומבחינת המחירים, וכך להגיע לחברה המעודפת עליכם ביותר.

כמובן שלא מדובר בחתונה קתולית, ואם לאחר פעם אחת שבה תגיע חברת הניקיון לא תהיו מרוצים מהעבודה, תוכלו לעבור לחברה הבאה ולבדוק את שירותיה, עד אשר תמצאו את החברה המועדפת עליכם ביותר. חברות ניקיון מומלצות קיימות בשוק, ובעזרת סבלנות תגיעו לתוצאה הרצויה. חשוב מאוד להישאר עם עובד או עובדת הניקיון בדקות הראשונות בביתכם, כדי לתת להם דגשים מדויקים, מה חשוב לכם יותר ומה חשוב לכם פחות, כדי שלא תתאכזבו מהתוצאה הסופית.

לא פשוט למצוא מנקה איכותי בימינו, וכשתגיעו לתוצאה הרצויה, שמרו על המנקה טוב טוב, אך הגדילו לעשות ועזרו גם לחבריכם ולבני משפחתכם. הציעו להם את השירותים של המנקה, כדי שגם הם יוכלו ליהנות מבית נקי ולא להסתבך בחיפושים אחר מנקה טוב. למה לא לעזור להם אם אפשר, במיוחד אחרי שעשיתם "סקר שוק" רחב?

תהיו בטוחים שאם המנקה שלכם יעשה עבודה טובה גם אצל האנשים שלהם המלצם עליו, תזכו להכרה על כך, ואולי יותר מכך. אתם תופתעו כמה אנשים מעריכים מנקה איכותי/ת. רק תדאגו לכך שהמנקה שלכם יישאר שלכם, וכדי לעשות זאת שריינו אותו ליום קבוע - אחת לשבוע או אחת לשבועיים - אבל יום קבוע אחד שבו הוא יידע שהוא מגיע אליכם ולא לאף אחד אחר. מיד לאחר שתיכנסו לבית לאחר ביצוע הניקיון בבית שלכם, תרגישו בהבדל במהרה, ותראו איך זה מרגיש לשבת בבית נקי ומצוחצח לעומת בית מבולגן ולא נקי כל כך.

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב