דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסך ירוק לאירועים 

מאת    [ 11/12/2016 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2871 פעמים ]

אחד המונחים המפורסמים ביותר בעולם הקולנוע הוא מסך ירוק. הצופים באולם הקולנוע לא תמיד מודעים לכך, אך חלק גדול מהצילומים נערכים כשהשחקנים נמצאים באולפן כשמאחוריהם נמצא מסך ירוק, בזמן הצילומים על גבי מסך זמן, מתחלף הרקע, וכך אפשר לצלם את השחקנים על פני רקעים שונים. לרוב הרקע מתחלף באופן דיגיטלי, מסך מחשב משנה את הרקע, בזמן שהשחקנים מצולמים כל הזמן שמאחוריהם מסך ירוק.

שימוש בשיטה זו, אופייני לא רק לקולנוע או לטלוויזיה אלא גם לעולמות תוכן אחרים, למשל, לאירועים. שימוש במסך ירוק לאירועים הפך להיות מאוד נפוץ עם הזמן, בתור אטרקציה שמשמשת את האורחים.

הרעיון הוא מאוד פשוט, לוקחים מסך ירוק, מתקינים אותו במקום מסוים באולם או בגן אירועים, האורחים שמעוניינים עומדים לפני המסך ומצטלמים. הם יכולים להצטלם באופן ספונטני ויכולים (לרוב זה גם מה שהם יעשו) להצטלם באופן מבוים. כשהם מצטלמים אפשר לשנות את המראה של המסך. הצלם אשר מצלם אותם, דואג באותו רגע לספק להם מגנט עם הצילום שלהם על גבי הרקע אותו הם בחרו. יש לציין שמלבד שימוש ברקעים מיוחדים באירועים, אפשר להצטלם עם אביזרים מסוימים, וכן ניתן לשלוח את התמונות ישירות לפייסבוק, לתייג אנשים ועוד.

השימוש באמצעי כמו מסך ירוק לאירועים מהווה כאמור אטרקציה ייחודית, נוספת, אשר משתמשים בה לעיתים תכופות. כידוע, בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות מגוון רחב של אטרקציות ייחודיות שמשתמשים בהן באירועים מתוך כוונה להפוך את האירוע לכמה שיותר מיוחד ומרשים. אחד הכיוונים אליו הולכים מארגני אירועים, לא משנה אם מדובר בחתונה, בר מצווה, ברית, יום הולדת או כל אירוע אחר, הוא הכיוון של אטרקציות בתחום הצילום, הרעיון הוא לתת לקהל אפשרות ליהנות מתיעודים שונים מתוך כוונה ומטרה, שישמרו תיעוד מיוחד ולא רגיל שלהם מהאירוע.

מתי זה נכון להזמין מסך ירוק לאירועים וכיצד עושים את זה בצורה חכמה

כמו שאמרנו, נכון להזמין מסך ירוק למגוון רחב של אירועים. זה יכול להתאים לימי הולדת, ימי נישואין, חתונות, מסיבות חברה ועוד. יש אירועים אשר, מן הסתם, מסך ירוק פחות יכול להתאים להם, למשל, הרצאות או אירועים רציניים אחרים. עם זאת, מאחר ומדובר באלמנט מיוחד וקליל, אז אם רוצים להפוך את האירוע לפחות רגיל, אז זו דרך טובה לעשות את זה.

בשביל להזמין מסך ירוק בצורה חכמה, מומלץ להזמין אותו מספר ימים לפני האירוע, חשוב שהוא יהיה מסך גדול אך לא כזה שיתפוס שטח נרחב מדי של המקום. יש לוודא כמובן שעם המסך יגיע גם צלם מקצועי, מגנטים, שידע לצלם ולהפיק מהאורחים ומהמסך את המיטב

נקודה חשובה נוספת, כמו שציינו, השימוש במסך ירוק יכול להתבצע ללא שימוש באביזרי עזר ויכול שכן. עדיף להביא אביזרי עזר שונים בשביל שהקהל יוכל לבחור האם להשתמש בהם או לא. לא מדובר בכמות עצומה של אביזרים, אלא בכובעים, משקפיים מצחיקות, מסכות שונות ועוד. כל אחד מהאביזרים צריך להיות זול, פשוט, משהו שכל האורחים יכולים להתחבר אליו, להשתמש בהם בזמן הצילומים ולהפוך אותם למיוחדים יותר. 

פוטופלאש | מסך ירוק לאירועים


http://www.photoflash.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב