דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגלים ומה חשיבותם לאורך ההיסטוריה? 

מאת    [ 06/12/2016 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2264 פעמים ]

דגלים
מאין מגיעים אלינו הדגלים? מה חשיבותם לאורך ההיסטוריה? אילו שימושים ניתן לעשות בהם? והיכן ניתן לקנות אותם? להלן סקירה תמציתית שתעזור לכם לקבל החלטה בעיניים פקוחות ולוודא שאתם מזמינים דגלים בעסקה משתלמת.

 

רבים מאתנו חושבים על דגלים רק כאשר יום העצמאות מתקרב ולו רק כיוון שמדובר באחד מסמלי החג העיקריים. אולם בפועל לדגל ישנם שימושים רבים מלבד לייצג את מדינתו במעלה התורן ולגרום לאזרחיה לתחושת גאווה ופטריוטיות שהוא מתנופף מצד לצד. מאין המנהג של הנפת דגלים הגיע? אילו עוד שימושים ניתן לעשות באמצעות דגלים ומדוע הם הפכו להיות כלי שיווקי מועדף? כל מה שלא ידעתם על דגלים - ותמיד רציתם לשאול.

  הידעת? הדגלים הומצאו במזרח הרחוק

הדגל הראשון התנוסס כבר בעת העתיקה בידיהם של ההודים או הסינים. משם השימוש בו גלש גם למדינות השכנות כאשר עיקר שימושו דאז הוא ככלי להעברת הוראות ופקודות בשדה הקרב. בעבר היה מצויר על כל דגל סמל אשר מייצג את האומה או הלאום, הוא הוצב על קצותיהם של עמודים ונישא על ידי חיילים בשעת הקרב. כמו כן מלבד לייצג אומות ולאומים, הדגל שימש גם כאמצעי תקשורת ימי ובעזרת הנפתו בדרכים שונות היה ניתן להעביר מסרים.

שימושים שונים לדגלים

היות והשימוש בדגלים מאוד פשוט וניתן להעביר באמצעותם מסרים בדרך קלה ויעילה, נעשה בהם שימוש רב לכלל מטרות. כאמור ישנן דתות אשר מיוצגות על ידי דגלים כמו למשל דת הבודהיזם וכן נעשה בהם שימוש רב גם בעולם הספורט. משחקי כדורגל, פוטבול, מרוצי סירות, אופנועים או מכוניות, בעת צלילה ואפילו בעת הרחצה בים לדגלים יש משמעות רחבה ונעשים בהם שימושים שונים ומגוונים.

כלי שיווקי יעיל

לאורך ההיסטוריה - ובעיקר בעשורים האחרונים - נעשה שימוש רב בדגלים גם למטרות שיווק ופרסום. זאת בשל העובדה שכיום קיימות טכנולוגיות מתקדמות של ייצור והדפסה, מה שמאפשר ליצרנים לעשות שימוש בחומרי גלם מסוגים שונים וכן ליצור כמעט כל הדפס שעולה על הדעת. כך אם ברצונכם לשלב לוגו של עסק או חברה, אכן זה אפשרי. כמו כן ניתן להדפיס דגלים בכל דוגמה, הדפס או צבע, בצורות שונות מלבד אותה הצורה המלבנית ובהתאם לכל סגנון, טעם, העדפה או סגנון עיצובי.

היכן קונים דגלים - ואיך בוחרים בצורה חכמה?

לדגל ישנם שימושים רבים לאורך ההיסטוריה, אין ספק בכך. ואם גם אתם רוצים להיעזר ביתרונותיו לשימושים שלכם, מומלץ כי לא תתפשרו על העקרונות הבאים:

  • איכות: על הדגל להיות מיוצר מחומר גלם כמה שיותר איכותי על מנת שישמור על צורתו למשך זמן רב. דגל בלוי הנו פגיעה במוניטין שלכם, לא פחות מכך.

  • מחיר: מובן שכולנו היינו רוצם עסקה טובה, אולם במקביל כדאי לזכור כי לא כל עסקה זולה בהכרח תשרת אותנו לטווח הארוך. לכן מומלץ לוודא שהמחיר אופטימלי אולם גם שהתמורה נאה.

  • אחריות: מומלץ לקנות דגלים אצל חברה אשר מתמחה בכך ויש לה ניסיון בתחום. חברה אשר תוכל לתת את המענה האיכותי והמקצועי ביותר לצרכים שלכם.

ולבסוף, כדאי להקפיד להזמין את הדגלים שלכם מאת חברה שמתמחה בדגלים מסוגים שונים, תוך הקפדה על שירות ואיכות ברמה גבוהה בכל האספקטים.

עוז בצלאל, מומחה בייצור דגלים ומוצרי דפוס על פי הזמנה.   


ozdgalim@gmail.com


http://www.flagbanner.co.il/


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב