דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לחיפוש עבודה של בייביסיטר 

מאת    [ 06/12/2016 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2506 פעמים ]

חיפוש עבודה של בייביסיטר

בייביסיטר הוא תפקיד חשוב. יש הנוטים לזלזל בו ולחשוב שמדובר על נער ששומר על הילד שלנו למשך שעה כשהוא ישן בשעות הערב. אך התפקיד טומן ברובו הרבה יותר.

כדי להיות בייביסיטר צריך לדעת לעבוד עם ילדים, צריך גישה אליהם, כי הילד יכול להתעורר ולרצות משהו. צריך להיות סבלני ונעים וכמובן חייכן ואכפתי.

בנוסף לכך צריך אחריות גבוהה. תארו לעצמכם שקורה משהו, צריך שהבייביסיטר ידע להתמודד עם סיטואציות, לשים לב, להיות קשוב לילד ולשים לב אליו.

כדי להיות בייביסיטר מומלץ לדעת גם כיצד לטפל בילדים ולחנך אותם, ולא רק לשמור עליהם. הגישות החינוכיות חשובות מאוד והטיפול בילדים גם חשוב וצריך להיות נכון.

לכן אפשר לסווג את התפקיד של בייביסיטר לתפקיד של שמירה ותפקיד של חינוך וטיפול. עדיף למצוא מישהו שיודע להעניק את שני הכלים הללו.

כדי למצוא משרות של דרושים בייביסיטר צריך להבין שיש בייביסיטר בשעות הבוקר, מה שנקרא לעיתים גם מטפלת. יש בייביסיטר בשעות הצהריים והערב- עד שההורים חוזרים מהעבודה בדר"כ מהגן או הצהרון. ויש בייביסיטר בשעות הלילה – זה בדר"כ כאשר ההורים יוצאים, ולרוב הילדים ישנים או שצריך להרדים אותם.

התפקיד של בייביסיטר הוא תפקיד יחסית מבוקש, אך צריך לעיתים למצוא כמה משפחות כדי שיהיה אפשר להגיע לרמת הכנסה סבירה. המשפחות רצוי שיהיו מהאזור שלכם, כדי שתוכלו גם להגיע בקלות וגם להיות נגישים להקפצות (וזה קורה). למשל אם אתם גרים ברחובות, חפשו משרות דרושים ברחובות.

לכן חשוב לחפש עבודה של בייביסיטר במקומות שמתאימים לכך – לוח דרושים בחינוך. יש אתרי דרושים שרלוונטיים לתחום החינוך ושם תוכלו למצוא משרות רלוונטיות לתפקיד של בייביסיטר. כדאי לחפש גם בקטגוריה של מטפלת או שמרטף.

כשאתם מתעסקים בנושאים של חיפוש עבודה שימו לב לשעות שאתם יכולים לעבוד וכמובן גם לגילאי הילדים שאתם מוכנים לעבוד איתם. האם ילדים בגיל הרך מתאימים לכם? צריך להחליף חיתולים ולהאכיל בבקבוק, לשים לב לכל דבר. אולי מתאים לכם לעבוד עם גילאי 3-6, או אולי עם גילאי בית ספר.

כמובן שכדאי לקחת בחשבון גם את ציפיות השכר שלכם, ולתמחר באופן נכון ביחס לידע, הניסיון והאחריות שלכם. וכמובן לתמחר את השעות השונות לפי השכר המתאים. כמובן שכל משפחה יכולה להציע רמת שכר אחרת שתלויה גם בהכנסה שלה וגם במה שהיא מצפה מהבייביסיטר, כדאי להבין שבייביסיטר זו עבודה עם אחריות רבה, והרבה משפחות צריכות להבין שהילד שלהם הוא הדבר היקר ביותר, ולכן עדיף לקחת מישהו מקצועי ולא לחסוך 5 שקלים לשעה במחיר של חס וחלילה פגיעה בילדים.

בהצלחה רבה.

ירון כהן, בן 30 מתל-אביב, מומחה תעסוקה ואיש מערכת גיוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב