דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטן באמצע החיים 

מאת    [ 01/12/2016 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2328 פעמים ]

רבים חולמים להיות תקליטנים כשהם יהיו גדולים. לתקליטנים יש קסם. הם נמצאים על הבמה ומנצחים על קהל הרוקדים, ממש כמו מנצח בתזמורת. הם קובעים את הפלייליסט, והם אלו שקובעים לצלילי איזה שיר תקבעו. לא כל אחד יכול להיות תקליטן, אבל לברי המזל שניחנו בשמיעה מוסיקלית, יש את האפשרות לעשות זאת.

איך מתחילים? ראשית קראו מידע באינטרנט על הנושא. תוכלו לקרוא על תקליטנים מוצלחים ועל הדרך שבה הם בחרו להתחיל וכן לקרוא מדריכים שונים שיעזרו לכם לצלוח את הדרך. לאחר מכן יגיע השלב שתצטרכו להתאמן בבית, ולא מעט (עדיף לא בין שתיים לארבע) ורק אז יגיע שלב ההופעות. 

חשוב לזכור שלא חייבים לעזוב הכול ולהפוך לתקליטנים במשרה מלאה. אפשר לשלב את העובדה עם העבודה הנוכחית שלכם. תוכלו להופיע בפאבים, מסיבות, חתונות קטנות או גדולות או בכל מקום אחר שישכור את שירותיכם. ראשית, בשביל להתחיל, עליכם לרכוש ציוד. מדובר בציוד אלקטרוני שעולה לא מעט כסף, אך אם אתם מתחילים תוכלו לרכוש ציוד יד שנייה. מה עליכם לרכוש? פלטה, הכוללת מיקסר ושני פטיפונים, מגבר ורמקולים. הציוד הזה יספיק לכם בשביל להתחיל או לפחות כדי להתאמן בבית. 

ישנם לא מעט מדריכים באינטרנט שיעזרו לכם להתחיל. שיסבירו לכם איך לעשות את הצעדים הראשונים. כמובן שלא מומלץ לקפוץ ישר למים, ולהתחיל להופיע במסיבות גדולות, שכן בהתחלה עדיף להתחיל בקטן, להופיע באירועים לא גדולים, דוגמת חתונות קטנות או אירועי בר מצווה, ורק אחרי שצברתם ניסיון לעבור הלאה לאירועים גדולים יותר. ככל שתנגנו ביותר מסיבות, כך תהיו מנוסים יותר ומוכנים לעבור לשלב הבא.

טיפ חשוב לסיום: תקליטן חייב לחדש כל הזמן. אסור לו לדרוך במקום. עליכם להתעדכן כל הזמן ולדעת מהם השירים החדשים ביותר. תוכלו להיות חברים בפורומים שונים המעדכנים את הגולשים בשירים הכי חדשים שיצאו, כשמשם גם תוכלו להוריד את אותם שירים. חשוב גם להיות בקשר עם תקליטנים ויוצרים אחרים, כדי להיעזר באחד בשני לכל מיני צרכים. תוכלו לשלוח להם סטים שהקלטתם והם יוכלו לעשות את אותו הדבר, וכך תוכלו לתת אחד לשני טיפים שיעזרו לכם להשתפר. 

רוצים לקחת את זה רחוק יותר או ללמוד מהר יותר? כיום ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי לימודי תקליטנות, ממש קורס לכל דבר, שיעזור לכם ללמוד את הדברים בצורה נוחה יותר ומסודרת יותר, בכיתה עם מורה ופלטות שתוכלו להתאמן עליהן. 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב