דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיהו קופירייטר ומהו תפקידו? 

מאת    [ 27/11/2016 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 3365 פעמים ]

עסקים רבים, מבינים כיום את הצורך באתר אינטרנט משלהם. אתר האינטרנט של העסק, אמור לייצג את העסק, למתג אותו ולהיות כרטיס הביקור שלו. לכן, התוכן באתר האינטרנט של העסק חייב להיות תוכן ייחודי, אשר כתוב ומסוגנן בדרכים מיוחדות, אשר עוברים אל הקורא ואל התת מודע שלו בצורה הטובה ביותר. אם אתה מחפש את התוכן הטוב ביותר עבור אתר האינטרנט שלך, סלוגנים ייחודיים ועוד- קופירייטר הוא ללא ספק הכתובת עבורך.

מה תפקידו של הקופירייטר?

קופירייטר הוא רעיונאי. הקופירייטר הוא אדם בעל יכולת מילולית טובה, אשר בכוחו לתמלל כל דבר למילים טובות. הקופירייטר יכול לתעד סיטואציה שמה בכמה מילים. לכן, בכוחו של הקופירייט ליצור סלוגנים מנצחים, בעלי כמות מילים קטנה, אשר מבטאים רעיון שלם העומד מאחוריהם. לקופירייטר ישנה יכולה מיוחדת לכתוב בהתאם לרכישתם שיווקיים, בהתאם למה שהעסק רוצה לשדר, בהתאם להלך הרוח של העסק ולאווירה אותה הוא מעוניין ליצור. קופירייטר הוא הביטוי המילולי לכל רעיון. לכן, בין אם מדובר בסלוגנים מנצחים עבור פרסומות ובין אם מדובר בתוכן שיווקי לאתרי אינטרנט, כותרות, שמות לעסקים חדשים, שמות למוצרים חדשים ועוד קופירייטר הוא הכתובת עבור עסקים, חברות ועוד. חשוב מאוד לבחור את הקופירייטר תוך מתן דגש לייחודיות רעיונותיו, לכושר הביטוי המילולי שלו וכן חשוב לבדוק האם הוא עבד בעבר בתחום, עם איזה חברות, האם יש לו תיק עבודות ואיזה עבודות הוא עשה בעבר.

לבחור את הקופירייטר הנכון

אם אתה מחפש קופירייטר עבור אתר האינטרנט של העסק שלך, עבור מיתוג החברה שלך ועבור רעיונות טובי לפרסומות איכותית, כדאי שתכיר את צביקה סופר- קופירייטינג וקריאייטיב. צביקה הינו קופירייטר העוסק במיתוג עסקים, כתיבה שיווקית לעסקי, יצירת סלוגנים, כותרות, שמות ועוד. לצביקה 20 שנות ניסיון במשרדי פרסום מובילים ובין הקמפיינים שלו ניתן למצוא קמפיינים של חברות מובילות כגון: שופרסל, טרה ועוד.

טעויות נפוצות שאנשים עושים בבחירת קופירייטר

 

קופירייטר אחראי ליצור את המציאות הוויזואלית והרגשית שאתם רוצים שהקוראים שלכם ירגישו. הכתיבה השיווקית היא אחד הדברים החשובים ביותר באינטרנט, משום שהלקוחות שלכם יכולים לקרוא את התכנים שלכם, לצפות בתמונות ובמסרים שאתם מעבירים להם, אך אינם יכולים לדבר אתם ישירות כמו בשיחת טלפון או בפגישה פרונטלית. לכן כאשר אתם בוחרים קופירייטר יהיה עליכם לשים לב שלא לטעות כמו אנשים רבים:

 

* אנשים רבים שוכרים קופירייטר מבלי לשמוע ולראות עבודות אחרות שזה ביצע. כפי שאינכם הולכים לשכור מעצב מבלי לראות עבודות עיצוב שונות שעשה, הרי שלא תשכרו גם קופירייטר מבלי לדעת שיש לו קבלות.

 

* בדקו באינטרנט שהמחיר שאתם מקבלים הוא אינו מוגזם ומופרח. אומנם יש קופירייטרים איכותיים ומנוסים יותר מאחרים, אך עליכם לעבוד תחילה לפי התקציב שלכם.

 

* הסבירו לקופירייטר עמו אתם עובדים את הדגשים החשובים שלכם בנוגע לעסק ולשירותים שלכם, מכיוון שישנם קופירייטרים שלא יספקו אחראיות או תיקונים על עבודתם אם לא הצגתם את הדרישות הללו מראש ואז תצטרכו לעמוד בהוצאות נוספות.

 

צביקה סופר





http://zvikasofer.com/





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב