דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמיגים לאופנועים - דגשי בחירה עיקריים 

מאת    [ 27/11/2016 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2499 פעמים ]

צמיגים לאופנועים ? דגשי בחירה עיקריים

בכל כלי רכב שהוא, הצמיגים הינם האלמנטים היחידים שלהם יש נקודת מגע עם משטח הנסיעה, ומכאן חשיבותם לבטיחות הנוסעים כולם. מאחר ואופנועים נוסעים רק על שני גלגלים, הרי שחשיבות התקינות של הצמיגים בהם הופכת למשמעותית אפילו עוד יותר, כאשר כל ליקוי בהם עשוי לגרום לתאונה קטלנית. לכן, כאשר עולה הצורך בהחלפת הגלגלים מכל סיבה שהיא, אין להתמהמה ויש לרכוש חדשים בהקדם. כיצד בוחרים צמיגים לאופנועים ומהן האפשרויות הקיימות? הישארו עימנו.

 

התאמה לסוג האופנוע שלכם

בוודאי גם אתם שמעתם על כך שבמידה ותשתמשו בצמיגים מסויימים עבור האופנוע שלכם, הוא יהיה הרבה יותר חסכוני בצריכת הדלק, יסע מהר יותר ואולי גם תרגישו פחות זעזועים. דעו לכם כי הדבר אכן נכון, אך רק אם תבחרו מלכתחילה בצמיגים שמתאימים לסוג האופנוע הספציפי שבידיכם וע"פ הוראות היצרן. כל המלצה אחרת על שימוש בצמיגים שאינם עומדים בקריטריון זה עשויה להסתיים בהרס האופנוע שלכם, שחיקה מוגברת שלו, שריפת דלק גדולה יותר והחשוב ביותר ? העלאת הסיכון לכשל במקרה חירום. לכן, בבואכם לרכוש צמיגים לאופנועים שימו לב כי הם אכן מאושרים ע"י היצרן בדיוק לדגם שלכם. קריטריונים נוספים שיש לבדוק הם קוד האינדקס (מפורטים בספר הרכב שלכם), יחס גובה חתך ומידות הגלגל.

 

סוג היצרן

ישנם מותגים שונים שמייצרים צמיגים לאופנועים. חלק מהמותגים הינם בעלי שם עולמי ואחרים הינם אלטרנטיבות זולות יותר שמיוצרות ע"פ רוב בתאילנד וסין. האם כדאי לרכוש את הזול? ובכן, תלוי. צמיגים איכותיים כמו של מישלין, דאנלופ ואחרים מגיעים עם אחריות של 4 שנים ועל כן בשימוש סביר וע"פ ההוראות אין צורך להחליפם במהלך תקופה זו. צמיגים אלו לא יאכזבו אתכם ברגע האמת ואוחזים היטב בכביש בכל מזגי האוויר. הצמיגים הזולים יותר, אולי מציעים עבורכם כמה עשרות אחוזים במחיר נמוך יותר אך הם מגיעים עם אחריות קצרת טווח ועשויים לאכזב אתכם ברגע האמת ואינכם מעוניינים בכך. בנוסף, אם בוחנים את העלות הממוצעת ליום של הצמיג, הרי שתגלו שאין הבדל רב לאורך תקופה של 4 שנים ועל כן עדיף לרכוש צמיגים לאופנועים ממותגים מובילים. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים למכור את האופנוע שלכם והצמיגים כרגע שחוקים, בהחלט ניתן לחסוך בהוצאות ולרכוש לשימוש קצר טווח, צמיגים זולים יותר, חדשים או משומשים. חשוב מאוד להדגיש כי פעמים רבות ניתן למצוא צמיגים איכותיים ביותר של המותגים המובילים במבצעים והנחות אצל הספקים המובילים.

 

איפה כדאי לרכוש את הצמיגים?

כדאי מאוד לרכוש צמיגים לאופנועים במקומות מסודרים ששטף הרכישה אצלם גבוה. כך תהיו סמוכים ובטוחים כי תאריך הייצור של הצמיג הינו קרוב למועד הרכישה, מה שיספק לכם שנים רבות של הנאה רבה ונהיגה בטוחה. חשוב מאוד שלא להתפתות לרכוש דרך ספקים שעובדים ב- "שחור", שכן הקבלה על הצמיגים שתרכשו מהווה אסמכתא לתקפותה של האחריות, כך שאם מדובר בצמיגים איכותיים, לא תרצו לגלות כי האחריות בכלל לא רלבנטית.

 

 

 

 

אלעד ניסים - Wiser Digital


יצירת קשר - elad.wiser@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב