דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבטחה , שמירה ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים - מצאו חברת אבטחה שתרגישו עמה בטוחים ! 

מאת    [ 27/11/2016 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2622 פעמים ]

אבטחה , שמירה ושירותים כאלה ואחרים להגברת תחושת הביטחון האישי הם אינם מותרות. כיום, כמעט כל אחד מאיתנו משתמש בשירותי אבטחה או שמירה בצורה כזו או אחרת. לדוגמא התקנת מצלמות אבטחה בבית או בעסק , התקנת מערכת אזעקה עם חיבור למוקד מבצעי ובמקרה של חיבור מצלמות גם למוקד רואה / צופה.

חשוב להבין כי היום שירותים אלה הינם חובה ולא מדובר במותרות. הרי מי לא היה רוצה לחיות בביטחון ובשקט נפשי ? כולנו ! לכן כשהילד הקטן שלכם נמצא לבד בבית או עם המטפלת הייתם מאוד רוצים לדעת מה קורה ולהיות רעונים שילדכם בטוח ומוגן. לכן, התקנת מצלמות אבטחה שמאפשרים לכם צפייה מכל מקום ובכל זמן נתון זהו מצרך חיוני מאין כמוהו. 

ביתכם הוא מבצרכם ! וככזה הייתם רוצים לשמור עליו מכל משמר. בשל כך התקנת מערכת אזעקה בבית הוא מוצר בסיסי וחובה. התקנת מערכת אזעקה בבית אינה פתרון סופי ועל כן מומלץ לבצע גם התקנה של מצלמות אבטחה. גם לאחר התקנת מצלמות אבטחה אין זהו הפתרון המקסימלי ומומלץ לפנות לחברת אבטחה או חברת שמירה שמפעילה מוקד מבצעי מאויש 24 שעות ו-7 ימים בשבוע. את כל המערכות בבית - מערכת האזעקה ומצלמות האבטחה יש לחבר למוקד המבצעי כדי שיוכל לעקוב ולתפעל את האירוע בזמן אמת.

כשאתם מחוברים לחברת אבטחה אמינה ורצינית אתם בעצם מעבירים את האחריות על היקר לכם לידיהם ובכך מרוויחים שקט נפשי. כשמתקבלת התרעה ממערכת האזעקה במוקד המבצעי, הנציגה תנסה ליצור איתכם קשר באופן מידי על מנת לברר מה פשר ההתרעה המתקבלת מהמערכת זאת במקביל לשליחת סייר.

חברת אבטחה ושמירה מקצועית מפעילה ניידות סיור בשטח ובמקרה של אירוע היא מקפיצה באופן מיידי סייר למקום האירוע. כשהסייר מגיע הוא מבצע בדיקה מעמיקה והיקפית מסביב לביתכם או לעסק שלכם על מנת לשלול חשד כי בוצעה חדירה של גורם עוין למקום. במידה ומתעורר חשד ולו הכי קטן הסייר יוצר קשר עם המוקד ומדווח לו על הממצאים. המוקדנית שעוברת הכשרה מקצועית ומתורגלת יודעת כיצד לתפעל את האירוע על הצד הטוב ביותר כדי למנוע או למזער את הנזק למינימום. המוקד נמצא בקשר ישיר עם משטרת ישראל והודעות שמתקבלות במשטרה מהמוקד המבצעי מקבלות עדיפות וחשיבות גבוהה. 

כשהמקום מרושת במצלמות אבטחה ומחובר למוקד המוקנית יכולה לצפות במתרחש ולדווח בזמן אמת למשטרה. במקום בו מותקנות מצלמות אבטחה המחוברות למוקד המבצעי הסיכוי למנוע את הפריצה או למזער את הנזק עולה באופן משמעותי. 

צוות 3 - חברת שמירה, אבטחה ושירותים מובילה בישראל. בקבוצת צוות 3 מספר חברות אשר עוסקות בתחומי שמירה, אבטחה, מערכות מיגון, אזעקות, מצלמות, מערכות אש, ניקיון ואחזקה .


טלפון: 6650*


אתר אינטרנט: http://www.team3.co.il


פייסבוק: https://www.facebook.com/team3group




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב