דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפתעה מיוחדת במינה ליום ההולדת 

מאת    [ 20/11/2016 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2852 פעמים ]

יום ההולדת של אשתך מתקרב בצעדי ענק. שוב מגיע השלב הזה בשנה שאתם שוברים את הראש, וחושבים על רעיון מקורי למתנה עבור האישה. יום כיף בספא בבית מלון כבר עשיתם, בצימר הייתם בשנה שעברה וטיול לחו"ל לא בא בחשבון. תכשיט? יש לה אינספור, הופעה? היא כבר הייתה בכולן. אז מה כן? אילו אפשרויות עומדות בפנינו, ואם אפשר, שיהיו מקוריות? אל דאגה, אתם בידיים טובות. הרשו לנו להציע לכם רעיונות למתנות מקוריות שגם יפתיעו וגם ישמחו את אשתכם האהובה ביום ההולדת שלה. אתם מוכנים?

1. ארוחת שף ביתית

כיום לא צריך להרחיק לכת עד למסעדה מסוימת כדי לאכול ארוחת שף יוקרתית וטעימה. ישנם כיום לא מעט שפים המציעים את שירותם בביתכם. בעזרת חיפוש קצר ברשת האינטרנט תוכלו לקבל מידע נוסף על השפים השונים, המציעים לבשל ארוחות גורמה אצלכם במטבח. כך תוכלו להרכיב תפריט שאשתכם אוהבת, לנצל ערב אחד שהיא נמצאת מחוץ לבית ולהזמין שף, שיבשל ארוחה מהסרטים. וכך, כשהיא תחזור הביתה, תחכה לה ארוחה ביתית, עם טעם של מסעדת יוקרה.

2. חדר להשכרה לפי שעה בתל אביב

מי לא אוהב את העיר הגדולה תל אביב? בא לכם להפתיע אותה עם מתנה מיוחדת ועל הדרך לגוון את חיי המין שלכם? חדר להשכרה לפי שעה בתל אביב יאפשר לכם להתייחד עם בת הזוג באמצע היום, ברגע הכי לא צפוי. הפתיעו אותה עם טיול יומי לתל אביב, שבו במסעדה או בבית קפה נחמד, ובסיום הארוחה הובילו אותה למקום המציע את השירות המסקרן. כך תוכלו לבלות יום בלתי נשכח ביחד. 

3. יום כיף באילת

בדרך כלל, נסיעה לאילת מלווה בהכנות ארוכות, הזמנת חדר מבעוד מועד, אישור מהעבודה וכו'. אלא שכיום, ישנה אפשרות להגיע לאילת ולחזור באותו יום, ובקלות. איך עושים זאת? תופסים טיסה בשעות הבוקר המוקדמות, ובחלוף שעה לכל היותר נוחתים באילת. שם, האפשרויות רבות. תוכלו לבלות בחוף הים, לטייל בטיילת המפורסמת, לאכול באחת המסעדות, לקנות ללא מע"מ ועוד. בסוף היום, שתשבעו מהעיר, פשוט תפסו טיסה חזרה ובתוך כשעה תגיעו חזרה. 

4. טיסה בשמי הארץ

אתה והיא, על מטוס, מרחפים בשמי ישראל, כשבידכם כוס שמפניה. נשמע טוב? כיום זה בהחלט אפשרי. לא מעט חברות מציעות את השירות הזה, המאפשר חוויה ייחודית - גם טיסה במטוס פרטי בשמי ישראל וגם בילוי יחדיו עם פינוקים נחמדים. 

 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב