דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שוקולד טוב ליחסים? 

מאת    [ 16/11/2016 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2149 פעמים ]

    הקשר בין שוקולד לרומנטיקה הוא עתיק יומין. שבטי המאיה סגדו לעץ הקקאו וכינו אותו ‘מזון האלים’. האגדה מספרת שמלך האצטקים מונטוזומה, שתה בערך חמישים גביעי שוקולד מדי יום לפני ביקורו בהרמון הנשים. בשוקולד מצויים פנילאתילאמין וסרוטונין, אלו הם שני כימיקלים המשתחררים כשאנו שמחים או מאוהבים. הוכח שהפנילאתילמין, כאשר הוא נמצא בדם של אנשים מאוהבים, הוא גורם לשחרור אנדורפינים המעוררים את הגוף. ומבחינת הזמן שלוקח לגוף להגיב, השפעת השוקולד היא מהירה. בתוך רבע שעה השוקולד מתחיל להתעכל, רמת הסרוטונין עולה, ובעקבות זאת חלה רגיעה במערכת העצבים המרכזית.

זוהי הסיבה לתחושת האופוריה הנפלאה שעולה בנו אחרי שאנו אוכלים שוקולד. 

    בחיי היומיום הרומנטיקה נשכחת, והיכולת שלנו לחוות רגעים רומנטיים עם הבן זוג נעלמת בין ערמות הכביסה, הכלים והמקלחות של הילדים. רוצים להכניס ליום שלכם משהו מפתה, שעושה מצב רוח טוב ויקח אותנו למוד רומנטי? שוקולד עושה את זה מצויין. ניתן לשלב אותו כקינוח קטן בסוף היום, כאשר מורידים הילוך, או אפילו לפתוח איתו בהפתעה ארוחת ערב בתור מעורר תאבון. שוקולד איכותי טוב, אשר מוגש בצורה אסטטית ומפתה יעשה טוב לטעמים בפה לסיום הערב, וחשוב מאוד ימלא גם את הלב במתיקות.

   כל שוקולד איכותי וטוב יעשה את העבודה. יש שמעדיפים  מריר, ויש המעדיפים חלב. ניתן לשלב את ההגשה שלו עם יין איכותי. בהקשר של ערב שהולך לכוון רומנטי הייתי ממליצה על פרליני שוקולד המשלבים בתוכם טעמים אפרודזיים:

פרלין שוקולד עם פסיפלורה- פרי התאווה. הסגולות הרפואיות המיוחסות לפסיפלורה רבות, וכוללות הקלה על כאבים, הרגעה ועזרה במצבי דיכאון וחרדה. הוא עשיר בוויטמינים, בעיקר בוויטמין A, ונחשב לאפרודיזיאק.  

פרלין שוקולד עם ג'ינגר- הגי'נג'ר ידוע כיוצר חום בגוף וכמעורר חשק. בנוסף מיוחסות לו תכונות של שיפור פוריות וחיזוק כל הגברא.  

לאלה ניתן להוסיף פרלין שוקולד עם קינמון שנחשב למחמם, פרלין שוקולד עם דבש (הדבש עשיר בוויטמינים מסוג B, הנחוצים לגוף על מנת לייצר טסטוסטרון), פרלין שוקולד עם ציפורן, תות, מיני אגוזים ושקדים.  

ובנוגע לכמותאני ממליצה על מינון סביר ולא מוגזם. לא צריך לרדת על חבילת שוקולד. פרלין (בדרך כלל 10-15 גרם) הינו שוקולד בכמות כזו המספיקה לענג את החיך והלשון, ולהנחיל את הטעם בתחושתו בכל הגוף.  2-4 פרלינים מטעמים שונים לך ולבן/בת הזוג הינם כמות נכונה לדעתי.

אפשר גם ללכת על כוון של הפתעה ולתת שי עם קופסת פרלינים במארז יפה. זה יפה, מרשים, ןהופך את מעשה הנתינה בעצמו לטקסי ולמכובד יותר. והעיקר לחלוק  עם מי שאוהבים... ברומנטיקה ופיתוי, איו מפתה יותר טוב להביא הביתה לבן הזוג קופסת פרלינים. זה בהחלט מסיר עכבות ומתכון טוב להמשך ערב סקסי.

עדי אביטל 


ז'נווה שוקולד ישראל.


שוקולד בוטיק תוצרת לוקסמבורג.


www.genaveh.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב