דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלושת הטכניקות היעילות ביותר להוציא מעצמכם את המילים הכי חזקות על דף הנייר 

מאת    [ 12/11/2016 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 5200 פעמים ]

בכדי שתגשימו פנטזיה או חלום שלכם לכתוב בצורה זורמת ולשלב בכתיבה שלכם מילים חזקות ובעלות משמעות רבה ישנם כמה טכניקות שיאפשרו לכם לבצע זאת בצורה זורמת וחלקה יותר.

הטכניקה הראשונה שקורס כתיבה יוצרת יכול לתת לכם וללמד אתכם איך ניתן לאפשר למילים חזקות לזרום בכתיבה שלכם היא "טכניקת המחשבה".

טכניקת המחשבה, הינה טכניקה אשר מייצרת אצלכם מחשבה על נושאים כבדים בחיים, כגון מוות, מצבי לחץ גדולים במיוחד כגון, נטישה ממצבים מסוימים, או טכניקה שיכולה גם לייצר מחשבה על נושאים יותר שמחים אך גדולים מאוד וחשובים במהלך חיינו, כגון לידה, חתונה, ועוד.

ברגע שטכניקת המחשבה מייצרת אצלכם מחשבה על נושאים כאלו אתם תתחילו לחשוב על רגשות שאתם חוויתם בסיטואציות כאלו או שאתם יודעים על מישהו שאתם מכירים שחווה רגשות מסוימים בכאלו מצבים, תתחילו לחשוב על משמעות המילים המתארות את הרגשות הללו ותנסו לפתח זאת תוך כדי בכתיבה שלכם.

טכניקת הדמיון, בקורס כתיבה יוצרת תלמדו איך להיכנס בדמיונכם לסיפור של דמות מרכזית מסרט, מסיפור, משיר איך להביא לידי ביטוי על הנייר דרך כתיבה של מכתב שהדמות המרכזית כותבת עבור דמות אחרת או בתור יומן תיעודי מחייה. בטכניקה זו תצטרכו להסביר את נקודת המחשבה ממנה מגיעה הדמות המרכזית שאליה תתחברו, אילו חיים בעבר הווה ועתיד יש לה מה היא עברה בילדותה, מהם הקשיים שלה ואיך היא מתמודדת עמם ופותרת אותם.

טכניקת אסוציאציות, בטכניקה זו תשתמשו די הרבה בקורס כתיבה יוצרת דרך כתיבה רנדומלית של מילים שעולות לכם בראש באותו הרגע ותצטרכו לתת למילים הללו שכתבתם על הדף מה המשמעות עבורכם לכל מילה, מה פירושה אם זה מבחינת סלנג שאתם מכירים ביום יום שלכם, איפה משתמשים במילים הללו ובאילו סיטואציות בחיים. האם נתקלתם בהם בחייכם האישיים במצבים אישיים עם עצמכם. אם כן נסו להיזכר במצבים הללו ולכתוב עליהם תוך כדי נסו להביע את הרגשות שעברו בכם במהלך הסיטואציה שעברה עליכם בחיים או מחשבות שהיו לכם באותו הרגע בראש על הסיטואציה.

קורס כתיבה יוצרת מפתח את המחשבה ואת הדמיון בצורה יוצאת מן הכלל. אתם לא תרגישו אפילו שהזמן פשוט טס לכם בשיעורי כתיבה יוצרת. המורה לכתיבה יוצרת מכניס אתכם בדרך כלל בקורס כתיבה יוצרת לעולם מלא הרפתקאות וחוויות מגניבות שלא חשבתם שתוכלו לעבור אותם בשום מקום. תגיעו לתובנות מדהימות עם עצמכם ותגלו יכולות שהיו חבויים אצלכם די הרבה זמן ולא ידעתם איך לתת להם את הביטוי הנכון בכדי שיוכלו להתפרץ מכם.

  

ליטל יוחאי- מורה לכתיבה יוצרת בכפר סבא


musicalsoulschool@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב