דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על עיצוב בתים פרטיים 

מאת    [ 06/11/2016 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 1768 פעמים ]

תשאלו אדם רנדומלי מה הוא אושר וכל אחד יענה לכם תשובה אחרת. כל יום נכתבים ספרים חדשים בנושא זה ונפתחים דיונים סוערים באינטרנט. מבחינתנו, אושר זה כאשר האדם שמח ללכת בבוקר לעבודה ולאחר מכן, שמח באותה המידה לחזור הביתה. אין ספק שחלק גדול ברצון האדם לחזור הביתה, מושפע מהאווירה בו והאווירה קשורה באופן ישיר עם המראה הכללי של הבית. במאמר זה אנו נדבר על עיצוב בתים פרטיים.

עיצוב בתים פרטיים ופסיכולוגיה

הרבה דברים שאנחנו עושים או מושפעים מהם על בסיס יומיומי קשורים לפסיכולוגיה שלנו. לדוגמה, צבעים דומיננטיים בעיצוב הבית יכולים להשפיע באופן משמעותי על מצב הרוח של אותו האדם שנמצא בבית זה. ניתן כמה דוגמאות ספציפיות: הצבע הכחול מרגיע וגורם לתחושת שלווה, עם זאת הצבע האדום, למשל, להיפך, מרגיז ויכול לגרום לתחושת לחץ. 

השפעת הצבעים על נפש האדם התגלתה עוד בתחילת המאה ה-20 על ידי שני ציירים. בשפה המקצועית, תופעה זו נקראת ארגונומיה. דרך אגב, זו התקופה בה ציירים הפכו להיות מודל להערצה.

נושא עיצוב בתים פרטיים נכנס מאוד חזק לחיינו ולעתים, אנו אומרים את צמד המילים "עיצוב פנים" על אוטומט מבלי לשים לב לכך בכלל. מה שיפה בתחום זה, הוא כי אין הגדרות קבועות לעיצוב המושלם, אלא הכל עניין של חוש טעם טוב. השאלה האמיתית היא - מהו חוש טעם טוב? הרי בעיני אדם אחד עיצוב ספציפי יכול להיראות כמושלם, כאשר אדם אחר טוען שמדובר על שילוב מזעזע ביותר. זה כל היופי - אין הגדרות מסוימות ואין סוף לדמיון ושילובי עיצוב פנים.  זאת הסיבה שתוכלו למצוא היום ברחבי האינטרנט ויכוחים בין אנשי מקצוע בתחום לגבי שילובים כאלה ואחרים.

מה שכולם יכולים להסכים עליו הוא כי כל אדם רוצה שעיצוב הבית שלו יהיה לא רק יפה והרמוני, אלא גם ייחודי. ובית הוא המקום שהאדם מרגיש בו הכי בטוח ורגוע. בית זו ההשתקפות הפנימית של האדם. לכן, אם הינכם מעוניינים לשנות את העיצוב בבית, אנו ממליצים לכם להקדיש את הזמן הדרוש למומחה בעיצוב בתים פרטיים. 

לסיכום,

טרם בחירת מומחה לעיצוב פנים, עברו על קטלוג של עבודות קודמות שלו על מנת לוודא שהנכם מתחברים לסגנון העיצובי. חלק זה חשוב מאוד משום שאם הסגנון אינו מוצא חן בעיניכם, לאחר סיום העבודה לא תרגישו נוח בבית כי חלקים ספציפיים בעיצוב יכולים להרגיז אתכם. אנו מאחלים לכם המון בהצלחה!

אליסה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב