דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציפוי חלונות - הדרך להתמודד עם נזקי השמש במאה ה-21 

מאת    [ 02/11/2016 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2567 פעמים ]

הדרך להתמודד עם נזקי השמש במאה ה-21

 

נזקי השמש יכולים להגרם בכל ימות השנה, אנחנו חשופים לקרינת השמש, שמספקת עבורנו אור, חום ואנרגיה, ומסייעת בתהליכים חיוניים לחיים אך היא גם מסכנת את האדם מאחר והיא כוללת מרכיבים מסוכנים, קרינת גמא וקרינה אולטרא סגולה. קרינות אלה עלולות לחדור לעור ולגרום לאדם לנזקים שונים, החל מבעיות בעיניים, כתמי שמש ואף במקרים חמורים יותר גם סכנה של סרטן העור.

 קיימת נטייה לחשוב שהסכנה מפני הנזקים של השמש, טמונה רק בימיי הקיץ החמים בהם אנו מרגישים אותה לבל היכר. אולם לא כך הדבר. קרינת השמש מסוגלת לחדור אלינו בכל עונות השנה, וגם כאשר אנחנו נמצאים בבית ואפילו ברכב. אם כן, מה ניתן לעשות? כיצד נוכל להתמודד עם הנזקים של קרינת השמש?

ציפוי חלונות

אחת ההמצאות היותר חדשניות של השנים האחרונות היא ציפוי חלונות "אנטי סאן". ולא בכדי, המוצר הזה הפך לכל כך פופולארי. למעשה, ציפוי חלונות הוא מעיין ציפוי שאותו מדביקים על הזכוכית. ניתן להדביק אותו בכל מקום שבו יש קיר זכוכית, זה יכול בבית, במשרד, בחנויות, בתי עסק ובמבנים ציבוריים שונים. הציפוי הזה מצליח להגן על בני אדם השוהים באותו המקום ולמנוע 99% מן הקרינה המסוכנת.

מלבד מניעת הקרינה, באופן כמעט אבסולוטי, יש מספר יתרונות נוספים בולטים להדבקה של ציפוי חלונות "אנטי סאן". ראשית, מדובר על חיסכון משמעותי בעליות החשמל, שכן רמת הטמפרטורה יורדת באופן אוטומטי, ואין צורך להדליק את מערכות המיזוג. שנית, הציפוי מספק הגנה עבור כל התכולה, החפצים והרהיטים שיש לנו במקום. חשיפה ממושכת לשמש, עלולה לגרום לאותה התכולה לדהות ואף להיהרס במקרים מסוימים. היתרון הנוסף הוא שמדובר על פיתרון חדשני שאינו פוגע בעיצוב החלל, ולא רק שאינו פוגע, הוא גם יכול להגיע במגוון רחב של עיצובים, סגנונות והדפסים, ולכן ניתן להפוך את המקום למזמין ונעים. כאשר אתם מתקינים ציפוי חלונות לזכוכיות החלון, אתם גם נהנים מהכהיית חלונות ומהפחתה של הצטברות חום במבנה.

חשוב לדעת!

לכל מבנה יש את המאפיינים שלו, גודל הקירות שלו, רוחבם, אורכם ועוד. על מנת להתאים לכם את ציפויי החלונות המתאים לכם ביותר, חשוב להתייעץ עם חברת מקצועית שמומחית בציפויי מגן וחלונות. חשוב לבחור חברה מקצועית שיש לה ניסיון ומוניטין רב. ציפויי המגן לחלונות יכול במקרים רבים לא רק למנוע את הקרינה מהשמש ולהגן על בני האדם שדרים בתוך אותו מבנה, אלא גם להוות עוד פן עיצובי בחלל, ולשדר מראה אסתטי, נקי ויפה, בהתאם לצרכיו וכמו גם לסגנונו האישי של הלקוח.

 

מוגש על ידי סאן קונטרול - ציפוי חלונות, מיגון זכוכית ומיתוג קירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב