דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליהנות מחוויית נסיעה 

מאת    [ 02/11/2016 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2256 פעמים ]

מערכת לרכב

נתחיל מזה, שהיום יש לנו אפשרות להכניס מערכות חכמות לרכב, עם מכשירים שניתן לסנכרן ושיכולים "לדבר" ביניהם, כמו טלפונים, מערכות ניווט, מוזיקה, רמקולים, ללא שום צורך במתווך. אחת המערכות החדשניות של היום, היא מערכת מולטימדיה שמבוססת על אנדרואיד. מדובר על מערכת חכמה שמסונכרת עם מערכת ההפעלה של אנדרואיד, פירוש הדבר הוא, שבעת הנהיגה ברכב אנחנו יכולים להיות מעודכנים לגבי כל התראה שאנחנו מקבלים בפלאפון, כמו מיילים, הודעות, שמיעת שירים, צפייה בסרטים (לא כשאתם הנהג!) ניווט, ועוד.

מסכים לרכב

גם בתוך המסכים לרכב העולם התפתח, התקדם והשתנה. היום, ניתן לצפות בטלוויזיה או בסרטים אם זה הנהג בזמן מנוחה, או נוסעים אחרים במהלך הנסיעה על ידי התקנת מסכים במשענות הראש. זה גם יכול פיתרון מצוין עבור משפחות עם ילדים קטנים שצריכים לנסוע שעות ארוכות בדרכים. אפשרות אחת שניתן לעשות, היא להתקין מערכות רדיו דיסק DVD, עם מסך מובנה. אופציה שנייה היא להרכיב מסך ייעודי לרכב, שמגיע בכמה תצורות, גדלים וסוגים, וניתן למקם אותם במקומות שונים, כך שיהיה קרוב ונוח לצפייה. את זה ניתן להשיג בחברות שמתמחות בהתקנה של מערכות מתקדמות ובמגוון של אביזרי רכב לסלולאר. 

מיגון לרכב

גניבות ופריצות רכב הן דבר שדיי בשגרה לצערנו. הן יכולות להתרחש בכל מקום ובכל רגע. היום, בשוק, ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים שמסייעים להגן על הרכב, כמו אזעקה לרכב, קודן לרכב או אימובלייזר. הכל תלוי בצרכים ובנוחות שלכם. בכל מה שקשור למיגון לרכב, שווה מאוד להשקיע. אין זה משנה אם קניתם רכב יקר, או זול, הנזק הכספי ועוגמת הנפש בגניבה של הרכב הוא עצום, ולכן התקנה של מיגון לרכבים זה מסוג הדברים החשובים שתוכלו לעשות.

מצלמה לרכב

אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לרכוש, הינו מצלמה לרכב. מצלמה זו, נועדה למעשה לתעד התרחשות חריגה שמתרחשת במסלול הנסיעה, כמו תאונה או כל פגיעה חריגה. והיא מהווה עדות שקבילה בבית משפט בנושאי תעבורה. מצלמה זו טובה עבור כל נהג, אבל במיוחד אצל נהגי מוניות, נהגי הסעות ועוד. יחד עם זאת, מצלמות אלה גם יכולות לשמש לצילום הדרך והנוף, ואף לתעד את הילדים בנסיעה. גם בתוך הרכב וגם מחוצה לו. כאשר רכבים אחרים רואים את המצלמה אצל הנהג, המודעות שלהם באשר לחוקי הדרך תגבר. כיום, ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של מצלמות לרכב שמציעות מספר אפשרויות, כמו מצלמות חנייה, מצלמות רוורס, מצלמות שמקליטות קול, מצלמות שמתעדות את המסלול באמצעות תוכנות ניווט ואף מצלמות סטילס.

סאונד לרכב

הרכב, בגלל מבנהו הסגור מאפשר ליצור חוויית סאונד ברמה מאוד גבוהה. התקנת רמקולים איכותיים, מגבר או/ וסאבוופר איכותי ייתנו לכם נסיעה הרבה יותר טובה, ועם שילוב של מערכת מולטימדיה מתקדמת וחכמה, גם מבחר השימושים האפשריים הופך לעצום.

אז בין אם יש לכם רכב חדש, ובין אם יש לכם רכב מעט ישן, אבל אתם עדיין רוצים לשפר משמעותית את חוויית הנסיעה שלכם בו, תוכלו לעשות זאת, בעזרת התקנה של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

מאמר זה נכתב באדיבות קאר מובייל - מומחים לאביזרי רכב, סאונד ומערכות מולטימדיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב