דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תא צילום לאירועים 

מאת    [ 02/11/2016 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2450 פעמים ]

כל מי שהיה נער או אדם בוגר בשנות השבעים והשמונים, בוודאי זוכר שבמרכזי הערים היו תאי צילום בהם ניתן היה לצלם תמונות פנים שלנו. תמונות אלו הפכו לאחד הסממנים הגדולים ביותר של התקופה, הם כיכבו בלא מעט סרטים וסדרות טלוויזיה, לא מעט זוגות נהגו להצטלם בתוכם וגם לא מעט חברים אשר רצו לשמור זיכרון משותף נהגו להיכנס ביחד לתא ולהצטלם.

היום בעידן הסלולר, אנחנו לא נמצא תאי צילום שכאלה ברחובות הערים, אך אנחנו כן יכולים למצוא תאי צילום בלא מעט אירועים משפחתיים, חברתיים ועסקיים. כחלק מהניסיון שלנו להפוך כל אירוע למיוחד ובלתי נשכח, ולהעניק לאורחים שלנו אטרקציות מיוחדות שיגרמו להם הנאה רבה במהלך האירוע, אנחנו יכולים להזמין גם תא צילום מיוחד, אליו הם יכולים להיכנס ולהצטלם, כשהתמונות מפותחות בו במקום, בדיוק כמו שהיה נהוג באותו תא צילום בו השתמשנו בשנות השבעים והשמונים.

מה זה תא צילום ולמה אנחנו צריכים אותו

תא צילום הוא תא קטן, יחסית, אליו יכולים להידחס שני אנשים אולי שלושה (יש תאים גדולים שקצת סוטים מהרעיון הכללי של תא צילום כפי שאנחנו הכרנו אותם בזמנו, ולכן הם יכולים להכיל יותר אנשים). בתא זה יש מצלמות שהאורחים יכולים לצלם את עצמם בעזרתם. בשביל לדעת איך הם נראים בזמן הצילום, מותקנות טלוויזיות מיוחדות שמאפשרות להם לצפות בעצמם בזמן הצילום.

יש לציין, אנחנו יכולים למצוא תא צילום רגיל, כזה שלא ניתן לראות מה קורה בפנים, וכן תא צילום שקוף, אשר מאפשר לכל אורח לדעת כיצד האנשים שבתוך התא עומדים או יושבים ומצטלמים.

יהיו שיאמרו, בשביל מה צריך תא צילום אם יש מכשיר סלולר שמאפשר לעשות סלפי? יש לכך כמה הסברים: ראשית, בתא צילום אפשר להצטלם בצורה יותר אינטימית, גם אם זה לבד וגם אם זה בזוג או יותר.

שנית, הצילום באמצעות המצלמות שמותקנות במקום, הן ברמה גבוהה מאוד, מה שאומר שהתוצאה שמקבלים היא טובה מאוד.

שלוש, הרבה יותר נוח לעמוד מול המצלמה ולהצטלם מאשר להחזיק את הסלולר ביד ולעשות סלפי. למרות שסביר להניח שמרבית האורחים ישתמשו במכשיר לצורך כך.

ארבע, אולי הפרט החשוב מכל, התמונות אשר מצולמות באמצעות תא צילום, מפותחות במקום וניתן לקבל אותן בדמות מגנטים, אשר כל אחד מהמצולמים יכול לקחת איתו. בצילום סלפי, אפשר אומנם להעביר את התמונות למכשירים שונים, אך לא ניתן לעשות איתן שום דבר מעבר לכך, אלא אם כן שולחים את התמונה לבית דפוס או לחנות צילום ומבקשים להדפיס אותן.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא שימוש נרחב בתא צילום במסגרת אירועים שונים, היתרון באטרקציה זו, שהיא יכולה להתאים גם לאירועים של ילדים וגם של מבוגרים. לכן אנחנו נמצא תא צילום באירועים כמו ימי הולדת, בר ובת מצווה, חתונות, ימי נישואין ועוד. התמונות אשר מופקות באמצעות תא צילום לאירועים יכולות להוות זיכרון נעים עבור האורחים ואם הם מעוניינים אז גם מארגני האירוע יכולים להשתמש בתמונות באלבום הרשמי של האירוע.

לסיום, אם אתם רוצים ליהנות מאטרקציה ייחודית ומרשימה, אין ספק שתא צילום זה הפתרון האופטימאלי עבורכם. 

פוטופלאש | תא צילום לאירועים במחיר מדהים


http://www.photoflash.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב