דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסך ירוק לאירועים 

מאת    [ 02/11/2016 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2608 פעמים ]

במהלך השנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אטרקציות ייחודיות אשר משתלבות בעולם האירועים ומטרתן להפוך כל אירוע למיוחד ובלתי נשכח. הימים בהם אירוע היה כולל אך ורק אוכל, טקס וריקודים, נגמרו. היום כל אירוע חייב להכיל שורה של אטרקציות ייחודיות ומגוונות אשר מטרתן להנעים את זמנם של האורחים, לאפשר להם ליהנות מהפעלות ופעילויות שונות וכן להשאיר זיכרון מיוחד עבורם ועבור האנשים שאחראים על הפקת האירוע.

דוגמא טובה לאטרקציה כזו הוא מסך ירוק לאירועים. הרעיון של מסך ירוק לאירועים הוא מאוד פשוט, בונים עמדה ייחודית באחת הפינות באולם או בגן האירועים, שם מקימים מסך ירוק, כאשר מלפניו יכולים לעמוד האורחים, ומלפניהם עומד הצלם, וכך הוא מצלם אותם, כשבו זמנית באמצעות אפקטים ייחודים אשר נוצרים באמצעות טכנולוגיה מיוחדת במקום, המצטלמים יכולים לעשות פרצופים או צורות שונות וכך הם הופכים, לפחות לכמה דקות, לשחקנים.

הטכנולוגיה בה משתמשים בעת הצילום במסך ירוק, מאפשרת ליצור רקעים שונים, למשל של חופי ים, כבישים, מדבר, קניונים, במה מוזיקלית ועוד מגוון רקעים שעל הרקע שלהם יכולים האורחים להצטלם כאילו הם באמת שם.

לפני שניכנס לשאלה לאילו מקרים מסך ירוק לאירועים יכול להתאים, חשוב להדגיש, שהמסך יכול לשמש לא רק לצורך צילום סטטי של האורחים, אלא אפשר להשתמש בו לצורך משחקים והפעלות. כך למשל, יכולים האורחים להצטלם על רקעים של סרטים שונים ושאר האורחים יכולים לנחש באיזה סרט מדובר, הם יכולים להצטלם על רקע נופים שונים והאורחים יצטרכו לנחש מהיכן הם לקוחים ועוד.

לאילו אירועים יכול מסך ירוק להתאים

למעשה, כמעט לכל אירוע הוא יכול להתאים ולכן גם אנחנו נמצא אותו במגוון רחב של אירועים. אנחנו יכולים למצוא שימוש במסך ירוק בחתונות, בר מצוות, בריתות, ימי הולדת, ימי נישואין, ימי כיף וגיבוש לעובדים ועוד. הייחוד של מסך ירוק הוא, שהאורחים יכולים להשתטות באופן חופשי וגם לשמור לעצמם מזכרת מהתמונות בהן הם צולמו, מדובר על מגנטים אותם הם יכולים לשמור ולתלות על גבי דלת המקר או בכל מקום אחר.

חשוב לציין בשביל להשתמש במסך ירוק, לא צריך הרבה, חברות רבות שמתעסקות בצילום לאירועים יכולות לספק מסך כזה וכמובן צלם מקצועי שיבצע את הצילומים במקום, הוא גם יכין את המגנטים עבור האורחים. מה שכן, צריך לוודא שיש לו מכשור מתאים עם מגוון רחב של רקעים אשר יכולים להשתלב על גבי המסך, רצוי לבדוק בכמה רקעים מדובר ומאיזה סוג, על מנת שהם אכן יתאימו לאירוע ולאופיו.

מדוע משתלם לכם להזמין מסך ירוק לאירועים

לא במקרה אנשים רבים בוחרים להזמין מסך ירוק לאירוע שלהם. כולנו מחפשים את הדרך כיצד להפוך את האירוע שלנו לנעים ואיכותי יותר, כולנו מחפשים דרכים כיצד לגרום לאורחים שלנו ליהנות הרבה יותר בזמן האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח.

ישנם מגוון רחב של אטרקציות שיכולות להפוך את האירוע לכזה, אך אין הרבה אטרקציות שגם משאירות תיעוד בדמות תמונה של האורחים מצטלמים על רקע כזה או אחר. זה היתרון של מסך ירוק, זו הסיבה שבגינה מומלץ מאוד להזמין אותו לאירוע שלכם. 

פוטופלאש | אטקרציות לאירועים


http://www.photoflash.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב