דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שכונות מגורים בחיפה 

מאת    [ 02/11/2016 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 4618 פעמים ]

עוברים לחיפה או בתוך חיפה?

חיפה היא אחת הערים הגדולות בישראל והאוכלוסייה שחיה בה הינה מגוונת ביותר. בחיפה ניתן למצוא שכונות בהן חיים יהודים לצד ערבים, חרדים לצד חילוניים, וסטודנטים לצד אזרחים ותיקים. בכדי למצוא את השכונה המתאימה ביותר עבורכם, חשוב קודם לכן להכיר את אופייה של כל שכונה, את מיקומה בעיר, ואת הייחוד שלה. לכן, לפני שרוכשים דירה בפרויקט חדש, או חותמים על חוזה שכירות בדירה מסוימת, ולפני שכבר מתאמים הובלות בחיפה, חשוב לעצור לרגע ולהכיר את השכונה בה נמצאת הדירה, ולהבין האם זוהי השכונה המתאימה ביותר עבורכם.

אפיון של השכונות השונות בחיפה


    • כרמל מערבי – זוהי שכונה הממוקמת בשוליים המערביות של הכרמל. הבניינים בשכונה הינם ישנים יחסית והבניה מתאפיינת בעיקר בבתים צמודי קרקע ובבניינים נמוכים של עד 5 קומות. זוהי שכונה ותיקה ולכן חשוב לוודא כי יש מקום חניה או עצירה ליד הבניין לפני שמתאמים הובלות בחיפה לדירה החדשה.
    • מרכז הכרמל – זוהי שכונה הנמצאת במרכז העיר ורוויה באזורי בילוי, ונחשבת לאחד האזורים היוקרתיים ביותר בעיר. כמו כן, השכונה מאוכלסת בעיקר על ידי זוגות מבוגרים עקב יוקר הדיור באזור. כששוקלים מעבר לאזור זה חשוב לתאם אותו לשעות רגועות יחסית של היום בכדי לא להיתקל בפקקי תנועה רבים.
    • הדר הכרמל – הדר הכרמל ממוקמת גם היא במרכז העיר ונחשבת לשכונה יוקרתית ביותר. אוכלוסיית השכונה מורכבת מיהודים, ערבים, חרדים, ואף סטודנטים. רוב הבנייה בשכונה הינה בנייה ישנה של בניינים בני 3-5 קומות. בבניינים רבים אין מעלית ולכן חשוב לשקול זאת כאשר מזמינים הובלות בחיפה לקראת מעבר דירה לאזור.
    • נווה שאנן – זוהי אחת מהשכונות הוותיקות בעיר והיא נמצאת במזרח העיר. אוכלוסיית השכונה מגוונת מאוד וכוללת עולים חדשים, סטודנטים, דתיים, חילוניים, ועוד.
    • יזרעאליה – נמצאת בסמיכות לנווה שאנן ונחשבת לאחת השכונות הצפופות ביותר בעיר, ויש בה מחסור בשטחים פתוחים וירוקים. כמו כן, השכונה קרובה למנהרות הכרמל ולגרנד קניון ותושביה נהנים מיציאה נוחה מהעיר. מעבר לשכונה זו מאזורים הדרומיים לחיפה יכול להיות נוח ביותר עקב היותה קרובה לכניסה לעיר.
    • קריית שמואל – שכונה דתית בצפון חיפה אשר נחשבת לחלק מגוש הקריות. כבישי השכונה סגורים בשבת עקב ריבוי האוכלוסייה הדתית בשכונה וחשוב לדעת זאת במידה ומתכננים מעבר דירה לאזור ביום שבת.
    • דניה – נמצאת בדרום חיפה ונחשבת לאחת השכונות המבוססות ביותר בעיר. בתוך השכונה נמצאת אוניברסיטת חיפה ולכן ניתן למצוא בה אוכלוסייה סטודנטיאלית בנוסף למשפחות מבוססות ומשפחות צעירות.

לכל אזור אופי משלו

חיפה הינה עיר גדולה מאוד ויש בה עוד שכונות רבות ומגוונות אשר לכל אחת מהן אופי שונה וייחודי. כאשר מתכננים מעבר לחיפה חשוב להכיר את אופי השכונה בכדי לתאם את המעבר ואת ההובלות בחיפה בצורה הנוחה והמתאימה ביותר. 

גולדרייך הובלה ואחסנה 04-8622557


שירותי אחסנה במכולות, הובלות בחיפה והקריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב