דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה חשוב לשים לב כשמחפשים מוסך? 

מאת    [ 27/10/2016 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2272 פעמים ]

ישנן הרבה מאוד סיבות שיגרמו לנו ללכת ישר אל עבר המוסך. אלו יכולות להיות טיפול תקופתי או תיקון של מערכות שונות ברכב - כמו בדיקה של מערכת חשמל, קירור, מנועים, אגזוזים, פחחות ועוד. גם במקרים של תאונות דרכים, לא פעם אנחנו נוסעים אל המוסך, כך שבכל מקרה, בעל רכב נפגש עם המוסך בכל צומת שהיא.

בעבר, מלאכת המוסך היתה בעיקרה עבודת כפיים. המוסכניקים השתמשו רק בידיים וכלים על מנת לבצע את התיקונים הנדרשים. היום, בעידן שבו טכנולוגיות מתפתחות בקצב מסחרר, הומצא ציוד חדיש ומשוכלל, המשלב מיכון, מחשוב ומכשירי מדידה חשמליים. אלו מסייעים לבעל המוסך לטפל ולתקן בתקלה בצורה הרבה יותר מדוייקת.

אז באיזה מוסך מטפלים?

בארץ יש מוסכים רבים המציעים ללקוח שירותים מגוונים. אולם יש לקחת מספר דברים בחשבון, רגע לפני שאתם פונים אליהם לצורך קבלת שירות. 


1.    בדקו האם מדובר במוסך מורשה. לא משנה אם יש לכם רכב מאזדה, יונדאי, קיה או מיצובישי. מוסך מורשה ייעודי לרכב שלכם, יבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר עבורו. במוסך מורשה משתמשים רק בחלקי חילוף מקוריים, והעובדים במוסך יודעים בדיוק איך לטפל ברכב ומהם העדכונים החדשים שבו.

    
2.    ריבוי של מחלקות = הבנה רחבה. ככל שיש במוסך יותר מחלקות כך מדובר במוסך מקצועי שיש לו יותר הבנה. למוסך כזה יהיו מחלקות שיטפלו בתיקונים שוטפים, מחלקות שיתעסקו עם החשמל, הקירור, פחחות ואפילו מחלקה שתהיה מיועדת עבור כל רכב שעבר תאונה. ריבוי של חלקות יבטיח את ההבנה הרחבה והכוללת של הרכב ומתוקף כך, השירות שיתקבל יהיה מקצועי, ויעיל יותר.

   
3.    אמינות. לא מספיק שמדובר במוסך מורשה שייעודי עבור הרכב שלכם. וגם לא מספיק שיש לו ריבוי של מחלקות, והבנה רחבה בכל המכלול ועולם הרכב. חשובה גם האמינות. בסופו של דבר. המחיר מהווה עבורנו פרמטר משמעותי. אנחנו אף פעם לא אוהבים להוציא כל כך הרבה כסף, ולכן המחיר כמו בכל דבר, צריך להיות סביר ביחס לשירות שמוצע.

     
במידה ויש לכם רכב מסוג מאזדה, מומלץ כמובן ללכת למוסך מורשה מאזדה, אשר יספק עבורכם את כל המכלול ומעטפת השירותים הנדרשים. תוכלו למצוא מוסך מורשה למאזדה בכל מקום בארץ, כולל בעיר הבירה ירושלים. מוסכים אלה יעשו הכל על מנת שתצאו מהם מרוצים.

חשוב במיוחד!

חשוב במיוחד לדעת, כי הליכה למוסך הכרחית, גם בלי קשר לאם יש תיקון או טיפול שנדרש לעשות. ההמלצה היא ללכת למוסך בכל קיץ ובכל תחילת חורף, על מנת לוודא שכל המערכות פועלות כראוי, ושלא נשקפת שום סכנה בטיחותית. מכל סוג שהיא. יש אנשים שנוטים לזלזל, ואינם מבצעים את הבדיקות ואת הטיפולים השוטפים, ולאחר מכן מוצאים את עצמם בנזק גדול יותר בכסף, וחלילה גם בחיים עצמם. לכן הקפידו על כך ואל תזלזלו.

מוגש על ידי מרכז שירות אדיב ארמוזה - מוסך מאזדה פורד בירושלים - סעו בזהירות!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב