דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי אחסנה - מאיפה מתחילים 

מאת    [ 26/10/2016 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1603 פעמים ]

כאשר באים להשתמש בחברת שירותי אחסנה בפעם הראשונה, מומלץ לבחור בחברה מקצועית ומוכרת. מול חברה שכזו, התהליך יכול להיות פשוט וקל. בנוסף, אם תעשו מראש השוואת מחירים בין כמה חברות ותבואו מוכנים עם שאלות מתאימות, התהליך של השכרת מחסן יכול לעבור בקלות ובמהירות.

חברות שירותי אחסנה מקצועיות מציעות מגוון פתרונות אחסון כגון:


    • מחסנים להשכרה במתחם סגור
    • מחסנים במתחם פתוח
    • מחסנים עם בקרת אקלים
    • אחסון רכב
    • ועוד.

לפני שמתחילים את התהליך של חיפוש מחסן להשכרה, חשוב לדעת מראש מה משך הזמן בו צריך את המחסן להשכרה, מה מעוניינים לאחסן, ומהו נפח השטח הדרוש לאחסון החפצים. פרטים אלו חשובים מכיוון שאחסון תכולת דירה בת ארבעה חדרים תצריך מחסן בעל נפח גדול יותר מאשר אחסון תכולת דירת שני חדרים. כל הדברים הקטנים הללו יעזרו לקצר ולייעל את התהליך של השכרת מחסן.

ישנם הרבה דברים לקחת בחשבון לפני ששוכרים מחסן כמו עלויות, גודל, אבטחה במתחם ועוד. דבר שיכול לעזור זה הכנת רשימת שאלות, שתוכלו להפנות לחברות שאתם שוקלים לשכור את שירותיהן. מומלץ לבקש מהחברות אליהן אתם פונים לערוך סיור במתחם המחסנים כדי לקבל רושם טוב יותר לגבי רמת הנגישות וכן רמת האבטחה במקום. וודאו שהמקום נקי, מואר ומסודר, ושיש במקום אמצעי אבטחה מספקים דוגמת מצלמות אבטחה ושומרים. סיור כזה גם יכול להראות להם מה האפשרויות השונות של המחסנים, הגדלים השונים ולמקד אתכם בצורה טובה יותר.

שאלה חשובה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא לגבי תקציב וכמה בעצם עולה שירות של אחסון דירות. שני האלמנטים העיקריים שמשפיעים על סוגיית העלויות הם משך תקופת האחסון, סוג המחסן וגודל המחסן הדרוש לכם. עוד אפשרות להוזלת עלויות זה מבצעים. כדאי לבדוק במקום האם הם מציעים הנחות שיכולות להיות תקפות במקרה שלכם. למשל, חברות שירותי אחסנה רבות מציעות מבצעים ומחירים נמוכים יותר כאשר מדובר על אחסון לטווח ארוך.

דבר נוסף וחשוב שיש לבדוק הוא נושא של ביטוח. חשוב לוודא שהחברה אותה תשכרו את שירותיה מספקת ביטוח על התכולה. בנושא הזה יש לציין שישנן חברות שאין להן רישיון עסק והן פועלות בלעדיו. עובדה זו מובילה לכך שהן לא יכולות להציע ביטוח תכולה, ולכן כדאי לוודא שהחברה שתבחרו להסתייע בשירותיה מחזיקה ברישיון ומציעה ביטוח כחלק מהשירות.

בין אם הנכם זקוקים לשירותי אחסון תכולת דירה או שירותי אחסנה לעסק, כדאי לערוך רשימה מסודרת של כל הפריטים שתצטרכו לאחסן, הן בכדי להבין את נפח המחסן הדרוש לכם, והן בכדי לוודא מול חברת האחסנה שאכן ניתן לאחסן את כל הפריטים הללו.

המחסן הירוק הינה חברת שירותי אחסנה המציעה מגוון רחב של מחסנים להשכרה במתחם מתוחזק ומאובטח 24/7. שירותי אחסנה כולל ביטוח תכולה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב