דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות וטיפים לשטיפת הרצפה 

מאת    [ 26/10/2016 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 3008 פעמים ]

רעיונות וטיפים לשטיפת הרצפה

אז ישבנו עם מספר לקוחות ושאלנו אותם איזה רעיונות וטיפים יש להם לשטיפת הרצפה. כמובן שלכל אחד ואחת היום כ"שבעים" הצעות שונות :-). מתוך כל ההצעות שקיבלנו, הנה כמה מבין המובילים ששמענו!!!

חוכמת הסמרטוט, מן הסתן מדברת על סמרטוט רצפה ובמיוחד בחור שעושים בסחבה כדי לשטוף את הרצפה בקלות. גם אם בהצמדת הסמרטוט למגב, עם זה על ידי הפטנט שתופס את הסחבה כדי שהיא לא תזוז, או אם מדובר בגזירה יזומה של חור במרכז הסמרטוט שתאפשר להשחיל אותו על המגב ולהשאירו שם לצמיתות, עדיין צריך להתכופף ולסחוט את הסחבה על ידי סיבוב.

חכמת הקרצוף, כמו המכונות שטיפה של המכוניות רגע לפני שנכנסים למנהרה, באמצעות מטאטא בעל שערות מגומי או שערות קשות. אז מי השטיפה והמברשת של המטאטא יסייעו לנקות את הרצפה, קחו בחשבון שתצטרכו לשפשף יותר מדי, וכמובן שבסיום הקרצוף יש לשטוף את המטאטא היטב במים זורמים (באמבטיה, למשל) ולהעמידו הפוך לייבוש. ובסוף עם מגב לגרוף את המים לנקודת ניקוז או לעבור עם סחבה ולספוג את כל המים.

חכמה צה"לית, האמת לא ברור מדוע היא נקראת דווקא על שם צה"ל, אבל פירושה הוא ניקוי הבית ללא מים, אלא רק באמצעות ניגוב עם מטלית לחה. בדומה למקלחת צרפתית, לא מדובר בניקוי יסודי, אבל אם הרצפה נקיה ואתם רוצים רק לרענן אות הבית, בתום חמש דקות תוכלו לפחות ללכת על הרצפה יחפים, מבלי לחשוש מלכלוכים.

חכמת המגבון הלח, כמו שאנחנו מנקים את התינוקות שלנו עם מגבונים לחים כך גם את הרצפה מאחר בכל פינה בבית יש איזה חבילה פתוחה, ישנם בתים שבהם לכלוך מזדמן מוסר מהרצפה אך ורק באמצעות מגבונים לחים. באותם בתים אפילו את שקעי החשמל מנקים בעזרתם. תופתעו לראות עד כמה טביעות אצבעות מסוגלות ללכלך, ואיך שקעי החשמל יבריקו לאחר ניגוב אחד של מגבון. כמובן שלנקות את כל הרצפה עם מגבון זה לא בדיוק הכי נוח וקל, ואל נשכח את העלויות של המגבונים, שהופך את כל העניין ללא כל כך כלכלי.

חכמת ניקוי הרצפה, אז לפני שתשפכו את המים על הרצפה, הרוב נוהגים להשתמש במטאטא לאסוף את כל הלכלוך לפני השטיפה. כיום כבר הרוב לא עושה זאת עם מטאטא אלא עם שואב אבק חשמלי , את זה ממליצות רוב המנקות המיומנות ואך ורק באמצעות שואב אבק. כמוןבן שיש היום גם רובוטים לא רעים בכלל ששואבים ואפילו שוטפים בפעולה אחת.

חוכמת הדלי הפלא, לטענתם של רוב אוהבי הניקיון אין להסתכל בקנקן  אלא מה שבתוכו!!!! מלבד חומר ניקוי, כמעט הכל. המנקים האדוקים מכניסים למים אקונומיקה, על מנת לקבל אישור רשמי לכך שחוסלו כל החיידקים. אחרים, המעדיפים ריח נעים, שופכים לדלי מרכך כביסה ולעומתם הגישה השלישית שטוענת שממש לא מומלץ לערבב נוזלים.

ניצן משיח


www.pichefkes.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב