דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנית חיסכון לילדים - איך מבטחים עתיד כלכלי? 

מאת    [ 24/10/2016 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2030 פעמים ]

יוקר המחייה בישראל הוא מהגבוהים בעולם, בקצב הזה לא ניתן לחזות מה יצפה לנו העתיד מבחינה כלכלית. ואם אתם מעוניינים להבטיח את עתיד ילדיכם חשוב מאוד לתכנן חיסכון שיבטיח להם לפחות התחלה נוחה בחייהם הבוגרים. 

איך מתכננים תוכנית חיסכון לילדים?

לפני שבוחרים איזה תוכנית הכי טובה בשבילכם, חשוב מאוד לקבוע מטרה. כמו בכל תוכנית חיסכון טובה גם בתכנון תוכנית חיסכון לילדים חשוב לקבוע מה המטרה לשמה אנחנו מעוניינים לחסוך. לדוגמא: אם אנו מעוניינים לחסוך ללימודים באוניברסיטה נקבע לנו מטרה של חיסכון של 100,000 שקל לתקופה של 20 שנה. אם אנחנו יודעים לכמה אנחנו רוצים לחסוך וידוע לנו הזמן אז מאוד פשוט לנו לתכנן את החיסכון.

נחזור לדוגמא: אם אנחנו מעוניינים להגיע ל- 100,000 לתקופה של 20 שנה אז פשוט יהיה לחסוך קצת יותר מ- 415 שקלים בחודש. וזה ללא ריבית בכלל! סכום לא גבוהה כל כך בהתחשב במטרה שאנחנו מעוניינים להשיג!

איזה תוכנית חיסכון הכי טובה?

תוכנית חיסכון טובה היא תוכנית המאפשרת לכם לקבל תשואה גבוהה על הכסף שלכם. תוכנית טובה תתן לכם ריבית גבוהה, נזילות (שחרור קל של הכסף) ועלויות נמוכות. תוכנית חיסכון בבנק כיום נותנת לנו ריבית אפסית וזה מאוד בעייתי ולכן צריך לחפש חלופות אחרות. אחת הדרכים הטובות להשגת תשואה היא קרן נאמנות, היתרון שלהם היא ביוכלת לייצר תשואה גבוהה יותר מהריבית בבנק והחיסרון הוא בעלויות הגבוהות. אז איזה תוכנית חיסכון הכי כדאית אתם שואלים?

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח


כיום מציעות חברות הביטוח תוכנית חיסכון עם תשואה גבוהה יותר ממה שמציע הבנק ובטווח הרחוק כמו בתוכנית חיסכון לילדים ניתן להשיג הרבה יותר על הכסף שלכם. היתרונות הם בולטים משמעותית: 


    • תשואה גבוהה מהריבית האפסית בבנק
    • עלויות מאוד נמוכות
    • נזילות 

אם נחזור לדוגמא שלנו מההתחלה נגלה שבסביבת ריבית של 4% בשנה, כדי להגיע לסכום של 100,000 שקלים במשך 20 שנה נצטרך להפקיד סכום של 275 שקלים בלבד! אם נחשב את ההבדלים מדובר בחיסכון של 140 שקלים לערך כל חודש! למשפחה שלא יכולה לחסוך 400 ש"ח בחודש אבל עדין רוצה להשיג את המטרה זהו פתרון מושלם! 

אתם פוחדים מניהול השקעות ומעדיפים לא להפסיד!


שונאים סיכון ולא מעוניינים שעתיד ילדיכם יהרס בגלל שרציתם לסכן את כספכם בניהול השקעות בחברת ביטוח. אתם חייבים להבין איך העולם הזה עובד! כל אדם בישראל משקיע את החיסכון הכי חשוב לו בחיים בשוק ההון! הפנסיה שלכם החיסכון הכי חשוב לכם מושקע שם. אז אם בפנסיה שלכם אתם מסכנים את עתידכם זה בסדר להשקיע גם את עתיד ילדכם. שוק ההון בטווח הרחוק יודע להניב תשואה גבוהה גם ברמות סיכון נמוכות. 

תוכנית חיסכון לילדים עם מומחים 

אם בחרתם לפתוח תוכנית חיסכון לילדים בחברת ביטוח, חשוב מאוד שתעשו זאת עם מומחים בתחום! איש פיננסים איכותי יבנה עבורכם תוכנית חיסכון טובה שתעניק לכם את השקט שגם אתם תוכלו להבטיח לילדכם עתיד כלכלי מבטיח.

 

 

רון זיו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב