דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפליקציות והשפעתן על חיינו 

מאת    [ 18/10/2016 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 3849 פעמים ]

כדי להבין מהי אפליקציה נתחיל בהסבר קצר על דבר קטן שבמהירות גדולה תפס מקום מאוד חשוב בשגרת חיינו. לפני כמה שנים, בהתבסס על מערכת הפעלה מיוחדת, נולד דור חדש של פלאפונים חכמים - Smartphones (סמארטפונים). מהר מאוד השתלטו הסמארטפונים על שוק הסלולר ובימים אלו כמעט ואין אדם שלא מחזיק באחד כזה.

כיום ישנן חברות רבות המציעות פלאפונים חכמים ושתי מערכות ההפעלה הבולטות ביותר בתחום הן מערכת ANDROID של גוגל ו- IOS של Apple.  

מהי אפליקציה?

האפליקציות הינן היישומים בעזרתם אנו משתמשים בפלאפונים החכמים. את האפליקציות אנו רוכשים דרך פלטפורמות המיועדות להפצתן, שבדרך כלל נשלטות ע"י החברות שבבעלותן מערכות ההפעלה של הפלאפון החכם בו אנו מחזיקים.

במקור פותחו האפליקציות למטרות עבודה ולקבלת מידע אך שני גורמים השפיעו על להתרחבותן המהירה גם בתחומים אחרים (כמו משחקים, שירותי GPS, מעקבים ועוד..) והן הביקוש הגדול מצד צרכני הפלאפונים החכמים והזמינות של כלי הפיתוח של האפליקציות. חלק מן האפליקציות הינן חינמיות בעוד שאחרות מוצעות למכירה, כשהרווחים בדרך כלל מתחלקים בין המפיצים למפתחי האפליקציות.

לאחרונה הגיעה הפופולאריות של האפליקציות לשיאה ויותר אנשים משתמשים באפליקציות יותר מאשר הינם גולשים באינטרנט! (ע"פ מחקר על ידי חברת קום סקור שנעשה בשנת 2012 הנתונים הם 51% לטובת הגלישה באפליקציות לעומת 49% של גלישה באינטרנט ומאז עלו בהדרגה).

בין האפליקציות הנפוצות ביותר בישראל היום נמצאות Waze, אפליקצית ניווט המבוססת על GPS שתגלה את הדרך לכל יעד אליו אנו חפצים להגיע.

Moovit– אפליקציה שמגלה את זמני האוטובוסים בכל תחנה שתחפוץ ועוזרת למצוא אילו קווים יש לקחת בכדי להגיע לתחנה הרצויה – אפליקציה מומלצת ביותר לאלו בנינו שאינם בעלי רכב.

Shazam-  אפליקציה שתגלה כמעט כל שיר באמצעות לחיצה על כפתור. אם יש שיר שאתם אוהבים אך לא יודעים את שמו האפליקציה הזו נוצרה במיוחד בשבילכם!

WhatsApp– מעל 100 מליון הורדות, כמעט ואין אף אחד שלא מכיר את האפליקציה היעילה הזו, בעזרתה ניתן ליצור שיחות, שיחות וידאו, שיתוף תמונות, קבצים ועוד.

Youtubeכמו באתר המוכר, באפליקציה ניתן למצוא ולהעלות סרטונים, שירים וכו'.

Skypeאפליקציה נהדרת במיוחד לשיחות וידאו שנמצאת כמעט בכל פלאפוןן חכם.

Facebook ו- Twitter  - 2 הרשתות החברתיות המוכרות ביותר, בדיוק כמו באתרים ניתן לקשקש, לשתף ולהעלות תמונות וסרטונים לפרופיל.

אלו הן כמה מן האפליקציות המוכרות ביותר אך עולם האפליקציות טומן בתוכו מאות אפליקציות שימושיות שאינן מוכרות. את אותן אפליקציות שימושיות ניתן למצוא בחיפוש מעמיק בפלטפורמות להפצת אפליקציות (כמו גוגל פלי ואפסטור), ברחבי הרשת ומומלץ לעיין גם בכתבה אליה קישרנו.

- "העתיד שייך לאלו המאמינים ביופיים של חלומותיהם."




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב