דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לפרגולות מעץ 

מאת    [ 14/10/2016 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2317 פעמים ]

לפני שאתם רצים לרכוש חומרי בניה וריהוט לגינה פרטית, מומלץ לבנות תוכנית מפורטת ובה, לסמן סוגי פרגולות שתרצו להשתמש בהן - הדבר תלוי בשטח והמקום הזמין שיש ברשותכם. החלטנו להקדיש מאמר זה לסוג רכישות שצוברות פופולריות בשנים האחרונות והן: פרגולות מעץ.

ניתן לחלק סוג מוצר זה למספר קטגוריות - הכל תלוי בחומר ממנו עשויה הפרגולה והשימוש העיקרי שלה, האם מדובר על רכישה שתשמש אתכם לדקות עישון קצרות במהלך היממה או שתרצו לבלות שם ימים וערבי קיץ נעימים עם כוס מיץ סחוט ביד וקריאת ספר נחמד. 

בהתאם לצרכים הדרושים נבחר המוצר המתאים. מה שחשוב לציין הוא כי פרגולות מעץ מתאימות כמעט לכולם - הן נורא קלות וזולות יחסית. מעבר לכך, שרידות, איכות ואמינות המוצר היא גבוהה. כמובן שהכל תלוי גם ביצרן שממנו רוכשים את המוצר, אך בגדול, מדובר על סוג מוצר מאוד איכותי.

ניתן לחלק פרגולות מעץ ל2 סוגים עיקריים: כאלו המשמשות לקיץ וכאלו המתאימות גם לחורף. מה זה אומר? מוצר המשמש בעיקר לקיץ הוא קליל מאוד, לעתים קרובות ללא חלונות ואף קיימת אפשרות להזמין מוצר "מתקפל" שניתן לפרקו, לשים את החלקים במחסן ולהרכיבם בקיץ הבא. כמובן, שבדרך כלל ניתן לראות בחנויות מוצרים מקובעים ולא מתקפלים, אך קחו בחשבון שזו אפשרות שקיימת.

פרגולות לחורף כוללות בתוכן אפשרות חיבור חימום - מוצרים אלה יותר רלוונטיים לחו"ל או לאיזורים ממש קרים בארץ. המוצר גם כולל גג עבה, חלונות והם יותר מזכירים סוג של בקתות קטנות מאשר פרגולות. הם מתאימים מאוד להעברת ארוחות ערב משפחתיות כשבחוץ קר ואתם נהנים מהנוף ומתחממים בתוף הפרגולה עם כוס תה או קפה חם ביד. 

המחירים משתנים בין סוגי הפרגולות ובהתאם לשימוש. סביר להניח אם תרצו לרכוש מוצר "חורפי" המאפשר בתוכו חיבור חימום וחלונות, הוא יעלה יקר יותר מאשר פרגולת קיץ פשוטה. אם תרצו פרגולה מתפרקת, המחיר גם כן יהיה שונה.

לכן, טרם רכישת המוצר, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום ולבקש ממנו להתאים מוצר במיוחד עבורכם שיענה על כל הצרכים שלכם. איש מקצוע בתחום ידע להתאים את הדבר הנכון עבורכם ויקח בחשבון דברים שאדם ללא ניסיון, רוב הסיכויים, לא יחשוב עליהם מראש ויבין שעשה טעות רק לאחר מספר חודשי שימוש, כאשר כבר לא ניתן להחזיר או להחליף את המוצר.

 

אנו מקווים כי מאמר זה טרם לכם וכעת הנכם מבינים קצת יותר בפרגולות מעץ. 

אליסה 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב