דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרויקט SOA ענק ל-TCS עם Sony Pictures Entertainment 

מאת    [ 08/04/2008 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 2732 פעמים ]

חברת TCS (Tata Consultancy Services), חברה בת בקונצרן TATA ההודי, תפתח ותבצע פרויקט SOA עבור חברת Sony Pictures Entertainment. הפתרון יאפשר לסוני ולקוחותיה שימוש מוצלח יותר בכל משאבי ה-IT של החברה וישפר את יכולותיהם בעמידה ביעדי החברה. הפרויקט יבוצע בשיתוף פעולה עם חברת BEA Systems המתמחה בפיתוח וייצור תכנות עבור ארגונים גדולים. היקפו הכספי המדויק של הפרויקט לא נמסר אך הוא מוערך במיליארדי דולרים.

פתרון ה-SOA שיפותח עבור Sony מבוסס על הטכנולוגיות המובילות בתחום ומשלב בתוכו כלים, דפוסי עבודה וסטנדרטים של עבודה שהועברו ע"י הנהלת Sony. זהו שיתוף פעולה נוסף של TCS עם BEA Systems המסייע לחברות אנטרפרייז להיערך להגמשת וייעול פעולותיהן העסקיות. המערכת שפיתחה TCS מבוססת אפליקציות המודעות לשינויים ואפליקציה לזיהוי ותגובה מהירה של תנודות השוק.

שלד מערכת ה-SOA ממנף את נכסי החברה לביצוע פעולות בתוך ומחוץ לגבולות האנטרפרייז, בעזרת שיתוף פעולה הדדי במחשבי החברה, עצמאות הפלטפורמות, שפות ופרוטוקולים. מדובר במערכת גמישה הניתנת להתאמה בתחומים רבים בהם: אמצעי תקשורת ובידור, ביטוח, בנקאות, קמעונות, שירותים פיננסים וייצור.

מנכ"ל TCS ישראל שמואל בלנק: "הערך המוסף של TCS בביצוע פרויקטי IT בא לידי ביטוי בפרויקט כמו זה. אחרי עשרות אלפי שעות אדם שהושקעו בפרויקט ובידע שנצבר תוך כדי השלמתו, מקבלים לקוחותינו ברחבי העולם ובישראל, את הניסיון והידע באופן שמאפשר תחילת עבודה מיידית והשלמה מהירה וקצבית יותר של הפרויקט אצלם".

אודות TATA-TCS
תאגיד TATA ההודי שהוקם כבר באמצע המאה ה-19 ע"י ג'אמסטי טאטא, כולל 96 חברות ב-7 תחומים עסקיים מובילים: שירותים, מערכות מידע ותקשורת, הנדסה, אנרגיה, כימיקלים, מתכות ומוצרי צריכה. החזון העסקי של TATA מתבסס על יכולות אינטגרציה, הבנה ומקצועיות.Tata Consultancy Services Limited (TCS) (1968) היא חברת ה-IT הראשונה והמובילה בעולם שגם קיבלה את הסמכת CMMI ו-PCMM ברמה 5, הגבוהה ביותר. חברת TCS פועלת בתחום השירות, הייעוץ ומיקור החוץ ב-47 מדינות ברחבי העולם ומבצעת פרויקטים אצל למעלה מ-1000 לקוחות. בין לקוחותיה בעולם 7 מתוך 10 החברות העשירות בעולם (GM, AIG ואחרות) ו-6 מתוך 10 הלקוחות המובילים שלה נמצא בקשרי עבודה רצופים כבר למעלה מ-5 שנים. 90% מלקוחותיה מבצעים פרויקטי המשך. בשנת 2007 עמד מחזור ההכנסות של TCS הנסחרת בבורסת מומבי לפי שווי של 30 מיליארד דולר, על 4.3 מיליארד דולר. חברת TCS מעסיקה ב-47 סניפיה ברחבי העולם כ- 108 אלף עובדים.
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב