דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העסק כבר לא מה שהיה פעם? רוצים לחדש? המלצות שישנו את העתיד 

מאת    [ 13/10/2016 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2831 פעמים ]

העסק שלכם כבר לא עובד כמו פעם. השוק בישראל לא פשוט, התחרות גדולה ועם השנים המכירות יורדות כאשר עסקים רבים אף מגיעים למצב שהם נסגרים בגלל צרות כלכליות כאלה או אחרות. 

אתם מנסים לחשוב על דרך לשדרג את העסק, לחדש ולמשוך מחדש את הקהל, ולאחר התייעצויות רבות אתם מחליטים לפתוח אתר אינטרנט לעסק שלכם. כך תוכלו למשוך לקוחות גם דרך הרשת וגם דרך הרשתות החברתיות. רגע לאחר שפתחתם אתר חדש, קבלו מספר המלצות שיהפכו את האתר שלכם למבוקש יותר.

1. פרסמו את האתר

אומרים שמי שלא מפרסם לא קיים – והמשפט הזה לא נכתב סתם. חשוב לפרסם את האתר בשביל למשוך גולשים וכמה שיותר. אתם צריכים לפרסם את האתר על שלטי החוצות של האינטרנט, גוגל וכדומה, כפי שאם אתם מנסים למשוך לקוחות לחנות או למסעדה שלכם באמצעות מודעות או שלטים בעיתון. חבילות קידום אתרים בחברות מסוימות מציעות דרכים שונות ומגוונות לקדם את האתר שלכם ובכך לחשוף אותו לאנשים רבים ככל הניתן.

2. השקיעו בעיצוב

האתר הוא הפנים שלכם ושל העסק שלכם, לכן חשוב לעצב אותו בהשקעה מרובה, שהגישה אליו תהיה נוחה ובכלל, שכל לקוח שייכנס אל תוך עמוד הבית שלכם יקבל את הרושם שמדובר בעסק רציני, שהשירות בו הוא הטוב ביותר ולא ירצה לדלג לאתר הבא  ברשימה. ככל שתשקיעו יותר, כך תגרמו ליותר ויותר אנשים להגיע ולהישאר באתר. אמנם מדובר בנושא ויזואלי, תוכן טוב וגם קצת נוחיות, אך אין להקל בכך ראש.

3. התייעצו עם המומחים

נושא של קידום אתרים הוא לא תהליך שכל אחד יכול לעבור עמכם. חשוב שהאדם או החברה שתתנו לה את המושכות, תהיה כזו שתבין את צרכי העסק, את הרצונות שלכם וחשוב מאוד שתתאמו ציפיות, כדי לצמצם נזקים במקרה של אכזבה. היוועצו בחברות שכבר עשו זאת בעבר, הציבו יעדים ואל תהססו לשאול את כל השאלות הקשות.

4. חשבו על העתיד

חבילות קידום אתרים כוללות בתוכן את כל נושא הקידום שיביא אתכם בצורה אורגנית או בתשלום למקומות הראשונים בגוגל, שם נמצאים כל מי שהבין את הצורך בקידום העסק במנועי החיפוש. היום, מי שרוצה שהעסק שלו יקבל דחיפה עצומה, חייב לקדם אותו באינטרנט. העתיד הוא שם. מעבר לכך, עסקים רבים שנשארים במקום פשוט סרבו להאמין שמדובר במהלך אותו הם פשוט חייבים לעשות - וכך נותרו מאחור בזמן שעסקים אחרים "גונבים" מהם את הלקוחות שלהם.

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב