דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברים הקטנים הם הדברים הגדולים בבית שלכם 

מאת    [ 10/10/2016 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1890 פעמים ]

עברתם לדירה חדשה? מזל טוב. אחרי חודשים ארוכים של חיפושים, סוף כל סוף מצאתם את המקום שלכם. אחרי שנכנסתם וסידרתם את הדירה, הגיע הזמן לרכוש רהיטים ומוצרי חשמל כדי שתוכלו להתחיל ולחיות במקום החדש. את הדברים הגדולים והחשובים קונים היישר בהתחלה. מקרר, מיטה ומזרן, ארון וכו'. אלו דברים שלא ניתן להסתדר בלעדיהם, לעתים אפילו לא לילה אחד.

אבל אחרי שרכשתם את הדברים הגדולים והסתדרתם בדירה החדשה, הגיע הזמן לעבור לדברים המעניינים יותר – הפריטים הקטנים שיעשו את האופי של הדירה שלכם. כאן יש להשקיע מחשבה רבה, ואין צורך למהר. עשו סקר ברחבי הרשת וראו אלו פריטים מועדפים עליכם. להלן מספר המלצות לדברים קטנים, שעשויים לעשות שינוי גדול.

1. מתקן לסבון נוזלי

זה אמנם נשמע פשוט, אך מתקן לסבון נוזלי יכול להיות רהיט לכל דבר. בשוק ישנם לא מעט סוגים שונים של מתקן לסבון נוזלי – מחרסינה, זכוכית, פלסטיק ועוד – בעיצובים שונים, בצבעים שונים ובצורות שונות. רבים בוחרים להשקיע במוצר מסוג זה, כדי להפוך את המקלחת שלהם לנעימה יותר.

2. תחתיות לכוסות

רבים אוהבים לארח חברים בביתם. האמת? אין דבר יותר מכיף מזה. להכין משהו לאכול, להגיש שתייה. לשם כך כדי להשקיע בתחתיות שוות, שעשויות לסחוט מחמאה או שתיים מהאורחים בדירה החדשה.

3. מראה

מראה מעוצבת בכניסה לבית יכולה לעשות את ההבדל בין בית נעים לבית עם קצת פחות אופי. ישנן מראות בשוק המיוצרות בעבודת יד, עם עיטורים שונים המעניקות לבית אווירה מרגיעה. כך, תוכלו גם להסתכל על עצמכם ביציאה מהבית ולראות שהכול תקין, וגם ליהנות מעיצוב מהנה, שייתן לכם תחושה כיפית ביציאה ליום עבודה ארוך. 

4. מנורות

רבים משתמשים במנורות ולאו דווקא בשל האור שהן מפיצות. מנורות הפכו מזמן לרהיט לכל דבר, כזה שהפך לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. כיום יש מנורות מסוגים שונים ורבים - דוגמת מנורות תקרה, מנורות שולחן או מנורות רצפה. מכל סוג יש אינספור דגמים, ואחרי ביקור בכמה חנויות תהיו בטוחים שתמצאו את המנורות המתאימות בדיוק לבית שלכם. 

5. מפת שולחן

גם פריט זה נשמע כמו פריט פשוט למדי, אך לא כך הדבר. ישנן מפות שולחן מעוצבות בעבודת יד, אשר נתפרו במשך ימים ארוכים, ומגיעים בעיצובים ובצבעים שונים. מכר שלכם נמצא במזרח הרחוק? נצלו זאת כדי לבקש ממנו מפה איכותית, המיוצרת מבדים המאפיינים את האזור. 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב