אתם רוצים ליצור משהו שירתק אתכם, להעשיר את העולם הפנימי שלכם
אתם מביאים לידיי ביטוי ביצירה שלכם משהו שמגיע עמוק מתוככם ובער בכם
היצירה שלכם מפליאה ומרגשת אתכם, אתם גאים בה ומאמינים בערך שלה
ורוצים לשתף אותה עם אנשים אחרים
וכאן הדברים מתחילים להסתבך ..
פתאום אתם מגלים שנדרשות מיומנויות והתמחויות נוספות בתחומים כגון שיווק , מיתוג , ניהול , הפצה , קידום ברשת , נטוורקינג , רשימות דיוור ועוד.
מיומנויות כשיצאתם לדרך לא הבאתם אותם בחשבון , לפעמים מקווים שבדרך כלשהי מישהו ייתקל ביצירה שלכם וירצה לעזור לבצע את כל הפעולות האלה אך המציאות שחווים ברב המקרים היא שאנשים כאלה אינם בנמצא והעבודה נשארת מוטלת על הכתפיים שלכם.
ועכשין יש כ"כ הרבה דברים לדעת ועוד יותר דברים לעשות , אבל מה עושים קודם , על מה להשקיע וכמה , איך משלבים את כל זה עם פרנסה שוטפת ? ושלא לדבר על כך שרב הדברים האלה לא כ"כ מעניינים אתכם.
אתם בסה"כ רציתם להתעסק במוזיקה .
אז מה עושים ?
קודם כל , בואו ננשום עמוק ונעשה סדר, אתם לא חייבים לעשות כלום מזה , תזכרו שלהיות מוזיקאי מקצועי זו בחירה, כאנשים יצירתיים אני בטוח שיש הרבה דברים שאם תחליטו להקדיש להם זמן ומשאבים תהיו טובים בהם ותצליחו.
אם קבלתם החלטה לקדם את הקריירה המוזיקלית שלכם ..
הדבר הראשון הוא ליצור תכנית
(אחרי שפניתם לקבל חוות דעת אובייקטיבית שתעזור לכם להבין את הפוטנציאל האומנותי והמסחרי של מה שיש לכם להציע).
התכנית תתבסס על 3 שאלות מרכזיות שיתנו לנו את הידע שאנחנו זקוקים לו .
למה – מה מניע אותנו לרצות להביא את מה שאנחנו עושים לתודעה והאם זה מספיק על מנת לגרום לתהליכים האלה לקרות ? מהן המטרות ומהם היעדים שלנו ? האם הם ריאליים או שאולי בכלל אנחנו לא חושבים גדול מספיק ?
מה - מה הוא בדיוק הדבר שאותו אתם רוצים להציע לאנשים , מי הם האנשים להם תרצו להציע אותו , כמו כן נרצה להבין מה יש במה שאנחנו מציעים שיגרום לאנשים לרצות לצרוך דווקא אותו .
איך - להשתלב בתעשייה, לקבל הכרה וליצור ביקוש בשוק המקומי והעולמי
למה עוד חשוב שתהיה לכם תכנית ?
התכנית מגדירה לאן אנחנו רוצים להגיע ומשרטטת את המפה מהנקודה שבה אנחנו נמצאים.
התכנית מגדירה את המטרות , את החוזקות שלנו ולכן עוזרת לנו להבין מי אנחנו ומה יש לנו להציע
התכנית מראה לנו בכל רגע נתון האם אנחנו בכיווןהנכון או לא.
תכנית עוזרת לנו להבין מה הצעד הבא שלנו.
התכנית היא גמישה ומשתנה תוך כדי תנועה כדי להתאים את עצמה לדברים בלתי צפויים שקורים , לטובה ולרעה.
התכנית עוזרת גם לנו ולגם לסביבה הקרובה להבין שאתם רציניים ולכן עוזרת לכם לרתום עזרה ומשאבים.
כל סטארט אפ וכל עסק שמכבד את עצמו (והצליח) מתחיל מליצור תכנית פעולה.
חשוב לזכור ידע הוא לא כח , אלה כח פוטנציאלי בלבד , הכח האמיתי טמון בעשייה ויישום של הידע שרכשנו.
והיישום מתחיל בתכנון עם יצירת תכנית עבודה מסודרת !
בהצלחה!
עידו לדרמן - מוזיקאי, מפיק מוזיקלי, יועץ ומנטור למוזיקאים השואפים לקחת את עצמם קדימה לשלב הבא ולהפוך את העיסוק במוזיקה לדרך חיים ופרנסה - www.idolederman.co.il.
050-3203060