דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אודות האתר אנדרטה - אתר מודעות האבל הגדול בישראל 

מאת    [ 05/10/2016 ]

מילים במאמר: 738   [ נצפה 3838 פעמים ]

אודות האתר אנדרטה – אתר מודעות האבל הגדול בישראל

אנדרטה הינו אתר מודעות האבל הגדול ביותר בישראל, והוא מכיל קטגוריות שונות של מודעות ופיצ'רים שונים אשר מסייעים לבצע את הפרסום בו באופן הטוב ביותר.

פרסום באתר אינטרנט הינו פרסום יעיל ונכון במידה רבה, גם במקרים של אבל. בעזרת מודעת אבל אינטרנטית יוכלו גם אנשים רחוקים לקבל מידע על הפטירה של האדם היקר לכם ולהגיע לניחום אבלים או לאזכרה. לכן, כיום יותר ויותר משתמשים בוחרים באתר אנדרטה בכדי לשתף את הצער שלהם עם העולם ולהודיע לכל המעוניין על המקרה המצער.

קטגוריות מודעות שונות

באתר אנדרטה תוכלו למצוא קטגוריות שונות של מודעות, הכוללות:


    • מודעות אבל – מודעות מידיות על אדם שנפטר, לרוב כוללות הודעה על מועד ההלוויה וציון המקום בו המשפחה יושבת שבעה וניתן להגיע לנחם אותה.
    • מודעות השתתפות בצער – מודעות שיכולים לפרסם חברים, מעסיקים, קולגות, בני משפחה או כל אדם אחר לאות השתתפות בצערו של אדם אשר נמצא בתקופת אבל. זוהי דרך אדיבה ונוחה לנחם את האדם האבל גם מרחוק ולהראות לו שיש מי שדואג לו וחושב עליו בתקופה הקשה הזו.
    • מודעות אזכרה – מודעות על קיום אזכרות הכוללות אזכרה של חודש, של 11 חודש, של שנה וכן אזכרות שנתיות מאוחר יותר.
    • מודעות הנצחה – מודעות להנצחה של קרוב שנפטר.

כך אתם יכולים לפרסם את המודעות בקטגוריות הרלוונטיות עבורכם באופן קל ופשוט, וכך המודעה אינה "נבלעת" בתוך מודעות רבות אחרות.

איך מוסיפים מודעה חדשה?

הוספת מודעה חדשה באתר מבוצעת בצורה פשוטה ונוחה במיוחד, וגם אדם אשר בדרך כלל אינו מסתדר היטב עם מחשבים יכול להכין את המודעה ולהוסיף אותה בקלות ובמהירות רבה. בעת הכניסה לכל קטגוריה באתר תוכלו לראות כפתור המאפשר לכם להוסיף מודעה מתאימה לאותה קטגוריה.

לאחר לחיצה על כפתור ההוספה יפתח עמוד בו עליכם למלא את הפרטים המתאימים עבור המודעה, הכוללים בחירה של מין המנוח, בחירה של שורת פתיחה מבין כמה משפטים מוכנים או כתיבה עצמאית של שורת פתיחה משלכם, שתי שורות בהן תוכלו לבחור טקסט קבוע או לכתוב טקסט משלכם, שם המנוח, שם בית העלמין ותאריך ושעה של ההלוויה, האזכרה או הפטירה, על פי סוג המודעה המדובר. כמו כן, תוכלו לציין מהו המקום בו יושבים שבעה או מקיימים את האזכרה, על פי סוג המודעה. ישנה אפשרות להכניס מלל חופשי וגם שורת "על החתום". בסיום, יהיה עליכם להכניס כמה פרטים אישיים משלכם ותוכלו לצפות בתצוגה מקדימה של המודעה ולפרסם אותה בקליק אחד.

אפשרויות שיתוף נרחבות

בעזרת אתר אנדרטה תוכלו לפרסום מודעות לא רק באתר, אלא גם להדפיס אותן בבית וגם לשתף את המודעות הללו במקורות אינטרנטיים שונים כמו בדואר האלקטרוני, ברשתות החברתיות בהן אתם חברים ועוד. בנוסף, דרך האתר תוכלו לקבל אפשרות לפרסום של המודעה גם בעיתונים, וזאת תוכלו לעשות בטלפון 1800-800-624 – מוקד הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, או לשלוח דואר אלקטרוני למייל info@andarta.co.il.

מה היתרונות של פרסום באתר אנדרטה?

אתר אנדרטה מעניק לכם כמה יתרונות חשובים מאוד אשר הופכים את הפרסום בו להרבה יותר כדאי ויעיל עבורכם. היתרונות העיקריים שמציע האתר הם:


    • פרסום מודעות אבל בחינם.
    • המודעות המפורסמות אינן מוגבלות בזמן.
    • אפשרות לפרסם גם מודעות בעיתונים (השירות הוא בתשלום לעיתונים האמורים. ניתן למצוא באתר מחירון מפורט עבור העיתונים השונים).
    • מערכת המאפשרת לכם ליצור את המודעות באופן קל ופשוט.
    • אפשרות לשלוח מודעות בדוא"ל לרשימות תפוצה.
    • שירות הפקה של מודעות מודפסות ותלייתן במקומות ציבוריים.
    • מנוע חיפוש משוכלל לאיתור נפטרים.
    • שירות הפקה של אתרי הנצחה בתשלום סמלי ושווה לכל כיס, כאשר השירות ניתן למשפחות חללי צה"ל וכוחות הביטחון ללא תשלום.

היתרונות הללו הפכו את אתר אנדרטה לאתר המוביל והמקצועי בישראל בתחום זה.

מידע על אבלות

עוד נושא חשוב שתוכלו למצוא בו מענה באתר אנדרטה הינו מידע על האבלות. דיני אבלות הינם דינים מורכבים שלא כולם מכירים היטב, ולכן באתר תוכלו למצוא מידע רב על הדינים הללו כמו מנהגי אבלות, דיני ניחום אבלים, דיני קבורה, איסורים על האבל בתקופת האבלות ועוד. זהו מידע חשוב אשר יאפשר לכם לדעת מה מותר ומה אסור לעשות בתקופה הזו.

בנוסף, תוכלו לקבל דרך האתר מידע רב על קבורה מסוגים שונים כמו קבורה יהודית, קבורה חילונית, קבורה אזרחית, קבורה חילונית בקיבוצים, מנהגי קבורה, הקבורה בנצרות, הקבורה באיסלאם וכדומה, כך שהאתר מעניק מענה לכל אחד בצורה הטובה ביותר.

לכן, אם אתם רוצים לפרסם מודעת אבל, הנצחה, פטירה או כל מודעה מהסוג הזה, אתר אנדרטה הוא המקום הנכון ביותר עבורכם – האתר הטוב ביותר בארץ בו תוכלו לקבל את כל השירותים להם אתם זקוקים בפרסום מודעת האבל. הדבר נכון בין אם מדובר במודעה טרייה של פטירה ובין אם מדובר במודעת הנצחה ליקירים שעבר כבר זמן מה ממועד הפטירה שלהם.

אנדרטה אתר מודעות האבל וההנצחה הגדול בישראל  לאתר 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב