דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למנוע פגיעה באיכות הסביבה בצעד אחד פשוט 

מאת    [ 04/10/2016 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2083 פעמים ]

התחלתם לפתח מודעות לאיכות הסביבה? הפרסומות בטלוויזיה או החברים הצליחו להשפיע עליכם? מצוין, זה חשוב, והגיע הזמן - הרי לא סתם אומרים כי מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. עוד לפני שהגעתם לנושא השקיות, בוודאי התחלתם למחזר בקבוקים ולהפסיק את השימוש בסכו"ם חד פעמי, אך הגיע הזמן לקחת את הנושא צעד אחד קדימה. מה למשל עם נושא השקיות? בכמה שקיות ניילון או פלסטיק אתם משתמשים בזמן ביקורכם בסופר הקרוב לביתכם? קרוב לוודאי שלא מעט. אז למה שלא תתחילו להשתמש בשקיות אחרות – שקיות קרטון – שקיות מתכלות המצמצמות את הפגיעה באיכות הסביבה באופן ניכר?

גם רשתות השיווק השונות הבינו את הבעיה החמורה, המאיימת לא רק על ישראל אלא על העולם כולו, והחלו לפעול בנושא. בקרוב הן יפסיקו את חלוקת שקיות הניילון, ויציעו ללקוחות השונים שקיות קרטון או שקיות בד איכותיות תמורת תשלום סמלי, כאשר שקיות אלו הינן לשימוש רב פעמי בניגוד למה שהיינו רגילים עד היום. ככל שיותר אנשים יפסיקו להשתמש בשקיות ניילון או פלסטיק, כך תרד הפגיעה באיכות הסביבה והרווח יהיה שלנו.

כיום שקיות הקרטון המיוצרות בשוק הינן חזקות יותר מאשר היו בעבר, וההבדל בינן לבין השקיות המוכרות לנו קטן מאוד, עד לא מורגש כלל. לכן, רבים הם אלו אשר בוחרים לעשות את המעבר, ומפסיקים לאלתר את שימושם בשקיות ניילון או פלסטיק, הפוגעות באיכות הסביבה כפי שכבר צוין. כך הם מרוויחים פעמיים: הם גם מצמצמים את הפגיעה באיכות הסביבה וגם יוצאים עם הרגשה טובה. 

בנוסף, כמו דברים חדשים רבים בשוק גם שקיות הקרטון החלו "להתמסחר" מעט, ועם הזמן קמו להן חברות המתמחות בייצור שקיות מסוג זה, בצורות שונות, בגדלים שונים, בצבעים ועם ציורים. המבחר גדול, ולא רחוק היום ששקיות הקרטון יהפכו לחלק בלתי נפרד מהאופנה היומיומית. 

בעוד מספר שנים, כך צופות התחזיות, שקיות הניילון והפלסטיק ייעלמו מהעולם ורוב מוחלט של האוכלוסייה יעבור להשתמש בשקיות מתכלות אשר לא פוגעות באיכות הסביבה. הליך זה קרוב מתמיד, ונראה שאחרי מהפכת הבקבוקים, כאשר בכל עיר בארץ ישנה עמדה למחזור בקבוקים, מהפכת השקיות ממש מעבר לפינה. אז למה שלא תצטרפו לטרנד הצובר תאוצה בימים אלו בארצנו הקטנה, חדלו מלהשתמש בשקיות פלסטיק או ניילון, ותעברו לשקיות בד ידידותיות לסביבה? כך גם תעזרו לפעול נגד הפגיעה באיכות הסביבה, וגם תצטרפו ל"אופנה החדשה" שתיכנס בעתיד הלא רחוק לחיינו. 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב