דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סילבסטר בניו יורק, סילבסטר בלוס אנג'לס 

מאת    [ 02/10/2016 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 4982 פעמים ]

אם נכנסתם לגוגל, חיפשתם את המושג 'סילבסטר בניו יורק' והגעתם לכאן, סימן שאתם יודעים ומודעים לכך שאין מקום מומלץ יותר מבחינת יעד לחגוג בו את הסילבסטר,או ערב ראש השנה האזרחית החדשה מאשר בעיר ניו יורק.

ניו יורק היא מקום ראשון והמובילה בכל תחום, אופנה, חנויות, ארכיטקטורה, מלונות בניו יורק, מסעדות, מסיבות ועוד, ואם כבר מסיבות, אז בערב סילבסטר תמצאו את המסיבות הכי מוצלחות ומקוריות, את האירועים החשובים ביותר, אלגנטיים ויוקרתיים.

לחגוג את ערב סילבסטר במרכז העולם, מנהטן ניו יורק.

כיכר טיימס סקוור Time Square בניו יורק מהווה את ליבה של האי מנהטן, אלפי נורות נאון המציגות פרסומות (בעיקר של הצגות ברוודווי), מסעדות, ברים, מלונות, התחושה היא שאתם נמצאים במרכז העולם.
את ערב הסילבסטר בטיימס תחגגו יחד עם כמיליון מקומיים ותיירים הבאים לכיכר לקבל את השנה החדשה, לחגוג ולצפות בכדור הנופל, הלא הוא ה-Drop Ball בדקה האחרונה של השנה וכאשר הוא מגיע ליעדו מתחילה השנה החדשה והחגיגות ממשיכות.

הכדור הנופל ממוקם על גג בניין Time, או יותר נכון One Time Square או 1475 Broadway לשעבר משכנו של עיתון טיים. הכדור הענק והמואר באלפי נורות מחליק לאטו על עמוד במשך 60 שניות האחרונות של השנה המתחלפת.

האירוע מאוד מבוקש ונצפה על ידי מיליונים ברחבי העולם. ההרגשה שאתם חוגגים את האירוע עם עוד מאות אלפים מיוחדת מאוד, האנרגיות החיוביות, השמחה והתחושה החגיגית השוררת בטיימס סקוור ממלאת אתכם בחיוביות ושמחה.

בכיכר וסביב לה ישנם מאות מסעדות, ברים, פאבים, מלונות אשר מציעים אפשרות לחגוג את האירוע בצורה אינטימית יותר, אם תרצו אירוע יוקרתי, או אלגנטי, אפשרות סעודה או פאב, נשפים, לאנוג'ים, אירועים על גגות עם נוף לכיכר ועוד, רק תבחרו..
קחו לדוגמא מלון Four Point sheraton  מלון שלושה כוכבים אשר מציע אירוע סילבסטר עם נופים לטיימס סקוור ב Sky Room, לאונג' אלגנטי עם נופים מדהימים, זו אחת מהדרכים המועדפות לחגוג סילבסטר בניו יורק.

עיר נוספת חשובה שכדאי לציין אם כבר אתם בחיפוש אחר יעד לחגוג בו את השנה האזרחית החדשה, היא לוס אנג'לס, אומנם שנוי כיוון ממנהטן, הן מבחינה פיזית והן מבחינת האווירה, אבל מלהיב ומרגש מאוד לפחות באותה מידה.

בערב סילבסטר בלוס אנג'לס אתם בקלות יכולים למצוא את עצמכם כתף אל כתף עם סלברטיאים מקומיים, במיוחד אם מצאתם את עמכם במסיבת גג בברלי הילס, או בהוליווד, לדוגמא מסיבת גג במלון NEElctric W Hotel Roof top.

לוס אנג'לס היא עיר פזורה ומציעה אירועים שונים ומגוונים, כמו למשל Pubcrawl, או בדאונטאון לוס אנג'לס שם נמצא ה LA Live, מתחם שוקק וחי המציע חגיגה יחד עם מאות אנשים, הופעות חיות, מסעדות, ברים ועוד ועוד.

ניו יורק ולוס אנג'לס, שתי ערים שונות ומרגשות לחגוג בהן את הסילבסטר.

תעשו חיים, תרגשו את עצמכם.

 

http://www.cityofnewyork.co.il/


http://losangeleshotels.wixsite.com/cityoflosangeles


דניאל רייכר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב