דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערב גיבוש - כל החברה יחד 

מאת    [ 01/10/2016 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2411 פעמים ]

כיצד מודדים את טיבו של ערב גיבוש? מה מייחד ערב מוצלח מעוד אירוע שגרתי? להלן כן העצות המובילות בנושא תכנון ערב גיבוש. ראשית כל, נציין למי משמש ערב שכזה, וכיצד ניתן לרתום את מאפייני קהל היעד לתכנון ערב סוחף במיוחד. לאחר מכן נלמד כיצד בוחרים חברה להפקת עקב גיבוש, ואיך מומלץ להתנהל מולה.

 

למי נועד ערב גיבוש?

 ערב גיבוש נועד לוועדי עובדים, לקבוצת עובדים כוללת בתוך חברה פעילה, ולקבוצות אינטרס מסוגים שונים. ערב הגיבוש צריך להיות מתוכנן היטב, בהתאם לרוח של הקבוצה, והעקרונות המתווים בה. להלן מספר דוגמאות.

חברה פרטית המארגנת ערב גיבוש

באירוע כזה מקובל לספר על החברה והתפתחותה הכלכלית, וכן ליישם טקס מצטיינים, ושלל פעילויות וסיפורים הנוגעים לחברה. ניתן לעטוף את התכנים הללו בפעילויות מגבשות כמו מופעי סטנד אפ בעלי תכנים הקשורים לאירועים, מופע ליצנים/קוסמים למבוגרים בין הקטעים, ועוד. יצוין כי פרטים רבים בחברה רואים בקיום שיח הקשור לעבודה/להשמה כשיח מכביד ואף לא רצוי, ואפילו בנושא כה רגיש המפעילים והסטנדאפיסטים שלנו יכולים לעשות מטעמים ולספק לכם את מיטב הבדיחות בתחום – הכל חומר מקורי, פרי עטנו.

קבוצות אינטרס בערב גיבוש

קבוצות אינטרס שונות כמו מועדון אוהדים בספורט, עמותות, והתאגדויות קטנות. ניתן לקשר בין הפעילות בקבוצה ותכניה לתכנים שבמסגרת ערב גיבוש וזה יכול להתבטא בבדיחות של הסטנדאפיסטים, ובפעילויות השונות שייעשו בהמשך הערב. קבוצות אינטרס חולקות, למעשה, עניין משותף שהוא לא בהכרח בנושא השמה ועבודה. לעתים מדובר פשוט בתכונה משותפת: למשל עמותות שזכאיות להנחה בשל היותן של משפחותיהן חלק מכוחות הביטחון, או עמותות העוסקות בנושאים אקטואליים משותפים. בחברה המפיקה ערבי גיבוש נהוג להציג את הזווית ההומוריסטית שבנושאים אלו, ומניסיון שלנו – גם האוהדים השרופים ביותר בתחום יוצאים מהבילוי כשהם שפוכים מצחוק.

כללים להבטחת ערב גיבוש מוצלח

חשוב לפנות רק לחברה המיישמת ערב גיבוש מוצלח, אשר זכה להמלצות ממיטב אנשי התעשייה. מומלץ מאד לשאול ביותר מממליץ אחד על מנת לוודא שמדובר בחברה שהיא מטאור בתחום. כדאי מאד לממש סדר עדיפויות. חברות של ערבי גיבוש יכולות להציע שלל הצעות, אבל הזמן שלכם הוא מוגבל ולכן רצוי לשים בעדיפות פעילויות שאתם רוצים, לעומת האחרות, על מנת שצוות ההפקה יוכל לבנות לכם אירוע בהתאם לציפיות שלכם.

תרומתו של ערב גיבוש לקהילה

הוא תורם ללכידות הקהילה, ומעשיר את זמנה הפנוי. הוא מאפשר לקהילה, במיוחד אם היא חדשה, להכיר טוב יותר את הנפשות הפועלות בתוכה. בנוסף, גם בחברות וותיקות הערב מועיל עד מאד – בזמן פנוי ברמה גבוהה, במסגרתו תפגשו באנשי סטנד אפ מהמעלה הראשונה ובמיטב הפרפורמרים המצחיקים והמוכשרים ביותר. חשוב להזמין מראש את ההפקה על מנת שתוכלו לבחור בתאריך הרצוי לכם ולא להתפשר על תאריכים אחרים בהתאם ללוח הזמנים העמוס של חברת ההפקה. 

פורטל מסיבות ואירועים, העוסק בין היתר בתום ערב גיבוש לעובדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב