דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאיבת שומן - למי מתאים ניתוח שאיבת שומן ? 

מאת    [ 25/09/2016 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 5052 פעמים ]

שאיבת שומן - חוזרים לפרופורציה

עם השנים רבים מוסיפים קילוגרמים עודפים לגוף, ומעבר לשיקולים הבריאותיים, עודף שומן פשוט לא נראה טוב. אחד הפתרונות האסתטיים הנפוצים להורדה במשקל היא שאיבת שומן. בניגוד למרבית הטיפולים הכוללים ניתוחים פלסטיים אסתטיים שמיועדים לשפר את המראה הפיזי והתחושה הכללית ניתוח שאיבת שומן יכול במקרים רבים גם לסייע מבחינה בריאותית.

אנשים שאינם שומרים על תזונה מאוזנת, ואינם חובבים גדולים של מכון כושר יתקשו להוריד ממשקלם בדרכים קונבנציונליות. במקרה כזה ניתוח שאיבת שומן יכול להיות דרך מצויינת להתחיל אורח חיים חדש. לאחר הניתוח יש לשמור היטב שלא לעלות במשקל מחדש, ועם שמירה על דיאטה מתאימה ניתן יהיה להמשיך ולשמור על הגוף במימדים החדשים לאורך זמן.

למי מתאים ניתוח שאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן מתאים לכל אדם המעוניין להפטר מעודפי שומן באיזורים שונים בגוף. בדרך כלל שאיבת השומן מתבצעת מאיזורים כמו הבטן, הירכיים וצידי הגוף ("הצמיגים"). הניתוח אינו מתאים לאנשים בעלי רמת משקל גבוהה מאד מהממוצע אלא לאנשים בעלי עודף משקל קל, משום שאנשים שהגיעו לרמה גבוהה של השמנה סובלים גם מעודפי עור, ונאלצים לבצע ניתוח מיוחד על מנת להפטר מעודפי העור והשומן גם יחד.

ניתוח שאיבת שומן לאמהות

אמהות רבות בוחרות לבצע ניתוחי שאיבת שומן על מנת להחזיר את הגוף למימדים ולפרופורציות ה"סקסיות" שהיו להן לפני ההריונות. הן ההריון והן ההנקה גוררים במרבית המקרים השמנה של הגוף, הצובר שומנים ונוזלים במהלך ההריון ולעיתים גם אחריו. אם האישה מתכננת הריונות נוספים, עדיך לחכות עם ניתוח שאיבת השומן לתקופה שלאחר ההריון האחרון, בשלב בו הן אינן מעוניינות בילדים נוספים, משום שההריון הבא עשוי להרוס את התוצאות של הניתוח, ולגרום לעור המתוח והאסתטי להראות שוב מדולדל.

מי אינו מסוגל לבצע ניתוח שאיבת שומן?

אנשים שיחס המשקל והגובה שלהם מציגים תמונה של עודף משקל רב מדי לא יוכלו לגשת לניתוח. היות ומדובר בהסרת עודפים של עד 4 ליטר שומן עבור אנשים שמנים הניתוח לא יהיה אפקטיבי ועשוי אף לסכן את חייהם.
גם מעשנים יצטרכו להפסיק לעשן לתקופה מסויימת לפני הכניסה לניתוח שאיבת שומן ולא לעשן בתקופה שלפני ואחרי הניתוח, בעיקר משום שהגוף מתקשה להחלים מהניתוח בעקבות ההשפעה של הניקוטין עליו, והחתכים עשויים שלא להגליד כראוי.

מתי החלו שאיבות השומן הראשונות?

למרות שהניתוח הפך לפופולארי מאד בעשור האחרון לא מדובר בניתוח חדש. ד"ר אילוז, רופא צרפתי ממוצא יהודי, שהחליט לאפשר ללקוחותיו לשפר את מראם האסתטי החל בטיפול ניסיוני כבר לפני 45 שנה והיה בעצם אחד החלוצים בתחום טיפולי שאיבת השומן. מאז הטכניקות של שאיבת השומן התפתחות, ורמת הסיכון בניתוחים ירדה.

מה ההבדל בין שאיבת שומן לטיפול מתיחת בטן?

בעוד ניתוח שאיבת שומן מתמקד בהפטרות מעודפי השומן בגוף, מתיחת בטן לטיפול בעודפי עור ושומן הינה פרוצדורה פחות מורכבת שנועדה בעיקר למתיחת העור באיזורים שונים בגוף. בשני הטיפולים מוזרקים לגוף חומרים הממיסים את השומן, אך החתכים מבוצעים במקומות אחרים ולרב כמות השומן המוסרת מהגוף בשאיבת שומן גבוהה יותר. לעיתים משלבים את שני הטיפולים על מנת לשוות לגוף מראה מושלם, ומשלבים הסרת עודפי שומן עם מתיחה של העור באיזורים בהם הוא רפוי ומדולדל.

לסיכום שאיבת שומן יכולה להיות פתרון מצויין לנשים וגברים שאיבדו את הפרופורציות האסתטיות בגוף, ומעוניינים לחזור למראה המהודק ולקימורים הטבעיים שהיו להם בצעירותם. מדובר בטיפול שאורך מספר שעות בלבד, עם תהליך החלמה קצר יחסית המצדיק לטווח הרחוק את אי הנוחות. אם רמת עודף המשקל שלכם אינו גבוהה תוכלו לבצעו אצל מומחה בתחום.

מקדם אתרים מקצועי בעל ניסיון של שלוש שנים, מומחה בכתיבת תוכן איכותי שיווקי ואינפורמטיבי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב