דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו אבן היסוד של הפמיניזם? 

מאת    [ 21/09/2016 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2618 פעמים ]

פמיניזם הוא אידיאולוגיה, שבעזרתה נשים מנסות להיתקדם בחברה. בגלל שמדובר בסקסיזם, ולא באידיאולוגיה שיוויונית מבחינת זוויג, ההיתקדמות היא בניגוד לגבר, או על חשבון היתקדמותו, חירותו, זכויותיו או רגשותיו. אבל, בדרך כלל, הגבר שמח מדי, אין לו מחזור, והוא גומר כל שניה, ובכלל לא חייב נקבה, כך שהוא - בטוח בעצמו. הבטחון העצמי של הגבר הוא מכשול ראשי של הפמיניזם, לכן, הן נעזרות באיום גופני, על איברי המין הגבריים, וזה בטיחותי כי לאישה אין איברים כאלה. אירגוני הנשים, וסופרות, ומדעניות - פיתחו תסריטים עתידניים, שאמורים לפגוע בהרגשת הבטחון האישי של הגברים, ובכך, לשפר לאישה את בטחונה והרגשתה. התסריטים, הם שגברים יאבדו את איברי המין שלהם, מכוח חוק מדינה, כי הוא לא יהיה נחוץ (יהיה זרע מלאכותי). אז, תהיה מערכת מדינית שתוכל לפגוע בשלמות הגוף של כל גבר, והמטרה, שכמעט כולם יאבדו את איבריהם. התסריט רחוק מהמציאות, ומטרתו - פגיעה מכוונת ברגשות, ובבטחון הקיומי, אבל בלי הגשמה אין פגיעה (כי לא מפחדים ברצינות), לכן יש לפגוע בצורה כזאת לפחות בבודדים. אז, יש מספר גורלות שבורים, ופגיעה אמיתית ברגשות. את הפגיעה אפשר להגביר, על מנת לפגוע בכל גבר. הבודדים האלה, הם קורבנות של פושעות, שפגעו באבר המין הגברי. אותם הגברים, שסובלים פגיעה כזאת, הם כוח ההרתעה של אותן הנשים לאיים על שאר הגברים, ומועצמים על ידן. שאר הגברים לא תמיד איכפתייים מאחרים, ויש מאמץ לאיים על כל אחד, באמצעות הצעה לפגיעה באיברים מתוקף מערכת חוק. למשל הן רוצות לקדם סירוס לפושעים, ועברייני מין אחרים. המטרה, שכל גבר לא יהיה תחת מתקפה, ואז, אפשר להיתקדם בקלות, לסחוט, והעיקר - לשמוח לאיד. אבל, כולנו יודעים ששמחה אמיתית היא לעולם לא שמחה לאיד, שהיא שמחה על צערו של אחר, על כן, הרגש שלהן - לא חיובי למעשה.

לכן, הלגיטימיות של ההיתנהגות הפמיניסטית היא ברצפה. הן מאיימות עם פשע, או עם פגיעה במזיד על ידי מערכת מדינית, או פושעות בודדות - בגוף האדם, ולכן הן נכשלות במוסריות, והמוצר הרוחני שהן מספקות הוא רגש פגום. גוף האדם - שייך לאדם, ולאף אחד אין זכות לפגוע בו, או לגעת בניגוד לרצון, ולא משנה איזו דמגוגיה יש להצדקת תקיפה זו. תוצאה: פמיניזם נכשל, ברגע שאיים על גופו של הגבר, וזו לא דרך חוקית, כי זו הסתה...

אדם לעולם לא רוצה לפגוע בעצמו, אבל מאחרים - איכפת פחות. נשים פמיניסטיות, מאימות על גברים, כאילו מאומה לא יפגע בהן, אבל, יש להן אבות, בנים, בעלים, שההסתה שלהן פוגעת בהם והם עלולים להשיב. אם, עדיין, הן לא חושבות שכדאי לפסיק את ההסתה, ייתכן, שבחיים הבאים, הן יוולדו כזכרים, ואז, התנאיים שהן קידמו, יהיו לרעתן...הסיום - קוריוז מיסטי..

 

פילוסופיה: מבט מודרני.


 


לוניה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב